Καλημέρα!μετά από επιλογή συσκευής έπειτα απο γενναιόδωρη επιδότηση συσκευής επέλεξα ενα NOKIA N78, το προμηθεύτηκα την περασμένη τρίτη οπου και το έβαλα σε φόρτιση να το ξεψαχνίσω την επομένη :) .Την τετάρτη έπειτα απο ελέγχους-δοκιμές ξεκίνησε να ΄΄ κολλάει ΄΄. τι απο εδώ τι απο εκεί δεν κατάφερα κάτι! το πάω στην vodafone για την εγγύησή αλλαγής συσκευής με μία ιδια του ίδιου τύπου. Μέχρι εδώ έχω την σιγουριά της vodafone που την μου έδωσε αυτή συσκευή. Η πρώτη έκπληξη δεν έχω το δικαίωμα αλλαγής συσκευής λόγο ότι έχω μιλήση 55 λεπτά σε 1 μέρα. Η δεύτερη έκπληξη το αφήνω εκεί και θα το πάρω όταν θα είναι έτοιμο, χρόνος άγνωστος με μικρότερη διάρκεια 10 εργάσιμες μέρες!!!(μου είπε εμπιστευτικά ο υπάλληλος μήνας και βλέπω !!!!!!) θα ήθελα την γνώμη σας-εμπειρία σας για αυτή την κατάσταση . Γιατί αν δεν μπορούν να υποστηρίζουν τις συσκευές τότε γιατί να πουλάνε ; Και αν η εταιρία τους δημιουργή προβλήματα γιατί συνεργάζονται ακόμα μαζί . Η wind δίνει εγγύηση επισκευής ο Gερμανός το ίδιο!!! Έχουν πέραση αρκετές μέρες μέχρι σήμερα χωρίς να έχω πίσω την συσκευή ,είχα και 3 μήνες δώρο δωρεαν χάρτες από nokia που έχει μειωθή χωρίς να τους έχω διαθέσιμους . Ευχαριστώ και ελπίζω να μην σας κούρασα.