Δεν έχω internet πάνω από μια εβδομάδα, από τις 28 Αυγούστου! Στην υποστήριξη ακούω πάντα τις ίδιες κλισέ απαντήσεις και λαμβάνω μηνύματα πως έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες.
Ήρθε τεχνικός στο σπίτι, διαπίστωσε πως δεν ευθύνομαι για την βλάβη. Αρχικά ήταν θέμα του ΟΤΕ, μετά ο ΟΤΕ τα βρήκε όλα εντάξει αλλά έπρεπε από την nova να του αναφέρουν πως συνεχίζει να υπάρχει πρόβλημα πράγμα που δεν το έκαναν προχτές Παρασκευή αλλά θα το κάνουν από αύριο...
Αυτό είναι απόσπασμα από το online chat. Λες και πρέπει να γνωρίζω τις διαδικασίες σας! Επίσης, μιλάτε για ενημέρωση, όχι για αποκατάσταση! Δεν νομίζετε πως πρέπει να γνωρίζω για πόσο καιρό θα είμαστε η οικογένειά μου κι εγώ χωρίς πρόσβαση στο ιντερνετ; Δεν υπάρχει κάποια εναλλακτική όσο το διορθώνουν να μας παρέχετε data στο κινητό μας ή κάποια άλλη δυνατότητα πρόσβασης στο internet;
Αναγκάζομαι να γράφω σε ένα forum μήπως και ευαισθητοποιηθείτε και πραγματικά κινητοποιηθείτε. Η πρόσβαση στο ίντερνετ είναι κάτι σημάντικό για εμένα και για την οικογένειά μου και για αυτόν τον λόγο είμαι πελάτης σας. Μια εβδομάδα είναι πάρα πολύς καιρός. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός στον χρόνο και στα χρήματα των πελατών σας και ουσιαστικό ενδιαφέρον για ό,τι προκύπτει σχετικά με τις υπηρεσίες σας. Αν γνώριζα πως η nova καθυστερεί τόσο πολύ στην αποκατάσταση βλάβης, δεν θα ανανέωνα το συμβόλαιό μου μαζί σας.
Πραγματικά, λυπάμαι πολύ.