Jump to content

br492

Members
  • Δημοσιεύσεις

    871
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by br492

  1. Άσε,πατέντα χοντρικής χωρίς ΦΠΑ
  2. Αν δεν ξέρεις μην σχολιάζεις την άποψη του άλλου.Εχω περάσει και εγώ από αυτό το μπουρδ..λο και δεν έχω τις καλύτερες των αναμνήσεων.Στο 4 ΕΤΕΘ πας επειδή λίγο-πολύ το θες αλλα αν μπλεξεις σε αυτή την μονάδα που ουσιαστικά είναι οι αγγαρειομάχοι του στρατοπέδου του Δ Σώμματος (γεμάτο σπαθιά και αστέρια) και που οι διοικητές την έχουν για το τελευταίο σκαλοπάτι πρίν τους μεγάλους βαθμούς,μπορείς να καταλάβεις
  3. Παιδιά από ότι ξέρω μέχρι τα 8 χλμ το xDSL δεν έχει πρόβλημα.Αλλα πάλι το δίκτυο του ΟΤΕ δεν είναι και το καλύτερο.Φίλε pantel βάλε
  4. Kαι με μια τέτοια απάντηση περιμένεις να σε βοηθήσουν/με.Υπάρχει περίπτωση να χάλασε ο διακόπτης lock.
  5. Πάντως χωρις να παρεξηγηθώ (τα δικά μου πράγματα είναι καλύτερα,ομορφότερα,δυνατά κλπ) πιστεύω ότι γράφει πάρα πολύ καλά για να μην αναφέρω τα δύο παλαιότερα noname που είχα και δεν έχουν καμία απολύτως σχέση.Πριν το αγοράσω διάβασα το HITECH και έλαβε πολύ καλές κριτικές έτσι και το αγόρασα (τιμή περιοδικού 440,τιμή μουλτιράμα 339,εγώ 260)
  6. Μου ήρθε χθές το RH188H και με μια λέξη:κορυφαίο. Αψογη ποιότητα εικόνας από scart (αφού δεν έχω συσκευή με είσοδο hdmi)παίζει τα πάντα αλλά για αρχάριους είναι ελαφρώς πολύπλοκο.Προτιμώ να βλέπω τα επίγεια κανάλια από τον δέκτη του (προφανώς έχει κορυφαίο 3d comp filter) παρά από την τηλεόραση. Μου βγήκε βέβαια και πολύ οικονομικά (260€).
  7. Η καινούρια σειρά της lg με τα 188,199 έχουν hdmi με 720p και 1080i
  8. Στο μηχανολογικό της περιοχής σου.Αν είναι αυτό που κατάλαβα δεν είναι απλό
  9. Να καταργηθεί υπό όρους.Η δημοκρατία δεν κινδυνεύει,και ο απλός φορολογούμενος δεν είναι υποχρεωμένος να πληρώνει τα σπασμένα του κάθε ενός που του έρχεται να βγάλει τα αποθυμένα του επάνω σαυτά που γίνονται με το αίμα του απλού εργαζόμενου
  10. Επιτέλους σήμερα μπήκε η dsl.Στον ΟΤΕ θέλουν πολύ ξύλο.Με αφήσανε και μια μέρα χωρίς σταθερό τηλέφωνο
  11. Εχείς δίκαιο αλλά δεν σκοπεύω να τους κάνω την χάρη.Αυτό μου είπαν και αυτοι αλλά: α)Δεν σκοπεύω να δώσω στους αλήτες ούτε ένα ευρώ παραπάνω β)έχω τον εξοπλισμό για pstn και δεν σκοπεύω να κάνω τον ηλίθιο για χάρη τους (επιστροφή εξοπλισμού,αγορά άλλου αλλά και να παίξω με το τηλεφωνικό δίκτυο του σπιτιού).
  12. οι αλήτες του οτε δεν λένε να βάλουν το βρωμοdslam στην περιοχή μου.Εχω κάνει αίτηση από 30-1 ,έχω πληρώσει την συνδρομή για 1 χρόνο και πόρτες πουθενά.Και στο ενδιάμεσο τι έκαναν τα παληκάρια;Εμπλουτισμό σε πορτες over isdn.Πουλήστε το το ρημάδι ίσως δουμε και εμείς οι ιθαγενείς τηλεπικοινωνίες
  13. Τα ίδια και χειρότερα.Αιτηση 30-1 και μέχρι στιγμής τίποτα.Απλά ο τοπικός οτε θεώρησε να εμπλουτίσει με πόρτες το dslam για isdn και για pstn το αναβαθμίζουν εδώ και 1,5 μήνα.Αρε ξύλο που τους πρέπει
  14. Φαντάσου τί περνάμε εμείς για να φτάσουμε σπίτια μας από αυτό το δρόμο,που έχουμε και κάτι παραπάνω χιλιόμετρα.Το κομμάτι Αμφιλοχία-Βόνιτσα-Άκτιο-Πρέβεζα το γνωρίζετε;Η το άλλο Αμφιλοχία-Άρτα;
  15. To να εξηγήσω σε κάποιους τι είναι το Nicam δεν νομίζω να είναι επείδιξη γνώσεων ούτε είχα καμία υποχρέωση να το κάνω,απλά προσπάθησα με κάποιες παραπάνω γνώσεις που έχω στο θέμα να βοηθήσω τον φίλο που ρώτησε. Τωρα αν εσύ είσαι ανίκανος να καταλάβεις για ποιους έλεγα περι παραπληροφορησης απλα σου παραθέτω το άρθρο από όπου πήρα την αφορμή για το δικό μου post.Aρνουμαι να συνεχίσω αυτό το παζάρι ''φίλε'' μου
  16. Στο Χαϊδάρι που ήμουν φαντάρος από 02/2002 υπήρχε εκπομπή NICAM και πιο πρόσφατα που είδα Μοσχάτο και Μεταμόρφωση έβλεπα λήψη Nicam.Δεν ξέρω από αναμεταδότες που κοίταγαν οι κεραίες.Και λίγο καλύτερο ύφος φίλε Gary δεν βλάπτει.Δεν κάνουμε επίδειξη γνώσεων,απλά ανταλλαγή πληροφοριών.
  17. τώρα αν αυτό είναι τεκμηριωμένη απάντηση εγώ πάω πάσο,αγοράστε οθόνες crt.
  18. Φίλε osaka,χωρις να σημαίνει πολλά πράγματα αυτό,είμαι ηλεκτρονικός τόσο από χόμπι όσο και ότι έχω σπουδάσει αυτό το σπόρ,και δικαιούμαι να πώ δυο πράγματα.Αυτά που γράφω πιο πάνω δεν τα έγραψα επειδή κάποια στιγμή σηκώθηκα με όρεξη και είπα να γράψω βλακείες.Oι lcd έχουν ένα και μοναδικό σημαντικό αρνητικό που το λένε αντίθεση και ένα μικρότερο που είναι η αντοχή των transistor/pixels.Από την άλλη οι plasma πάσχουν πολύ στην φωτεινότητα, στο burn in και ότι θυμίζουν αρκετά θερμάστρες.Για το θέμα της αναλυσης αφου είναι κουραφέξαλα γιατί δεν αφήσαμε να υπάρχουν τα video με ιδανική ανάλυση 320*288 και κάναμε την περιττη αλλαγή στα dvd της ανάλυσης 720*576 ή ακόμα ποιος ο λόγος του hιgh definition με τα 1920*1080;Οι βασικές πλάσμα έχουν ανάλυση 852*480 που αρκεί μόνο για εκπομπές NTSC του αμερικάνικου συστήματος ενώ για τα ευρωπαϊκά PAL πρέπει να είναι μεγαλύτερη οπότε μπαίνει επεξεργασία στο σήμα.PLASMΑ είναι μόνο για μεγάλους χώρους όπως μαγαζιά που η ποιότητα δεν είναι το άμεσο ζητούμενο.
  19. Αν η τηλεόραση σου δεν έχει αποκωδικοποιητή Nicam δεν θα δεις να σου εμφανιζει stereo και θα ακούς αυτον τον κάκιστο ήχο που λες τον μονοφωνικό.Όλοι οι αναμεταδότες του αντ1 στην Αθήνα εκπέμπουν με ήχο NICAM STEREO
  20. Καλά επειδή η παραπληροφόρηση από γνώστες είναι μεγάλη θα προσφέρω αυτά που ξέρω (είναι και η δουλειά μου άλλωστε).Νicam εστί στερεοφωνικός ήχος με στοιχεία 14bit 32KHz σε συγκριση με τον ήχο επιπέδου cd 16Bit 44.1KHz.Ο ΑΝΤ1 σε περιοχές που δεν θεωρει τριτοκοσμικές (στις μεγάλες πόλεις πχ) εκπέμπει με αυτόν τον τρόπο τον στερεοφωνικό του ήχο σε αντίθεση με τα άλλα στερεοφωνικά κανάλια που εκπέμπουν με την μορφή Α2 ή analogue2 που είναι κάτι σαν τις στερεοφωνικές εκπομπές στα FM.Tωρα για ''..Είναι το παλιό σήμα που εκπέμπουν μονο το ANT1 και το Star.Όταν λέω παλιό σήμα εννοώ την κωδικοποίηση..'' η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.Δεν το λέω για εσένα φίλε stavtag αλλά για αυτούς που σου τα είπαν για να σε ξεφορτωθούν.Α και λίγα ιστορικά:η δημιουργία αυτού του συστήματος ήταν κατ΄εντολήν του BBC
  21. Φιατ Punto 94 75elx με μόνο 303,000χλμ (με μόνο πρόσθετο το σχεδον 1 λίτρο λάδι κάθε 10.000χλμ) Alfa 164 2.oTS(147Ηρ) super που για τα χιλιομετρα της θα σας γελάσω. Λόγω αγοράς δικύκλου (Kaw(λ)a z750) το τελευταίο 8μηνο τα έχω παρατήσει έκτος από ένα μικρό ταξίδι αυτές τις μέρες με το Punto για 1400 χλμ. Σκοπεύω απο σεπτεμβριο να πάρω το νέο grande punto στην έκδοση 90jtd ή την 130jtd
  22. Ηπειρος (και όχι μόνο τα Γιάννενα που γνωρίζουν οι περισότεροι.Ελάτε και θα δείτε τι σημαίνει συνδυασμός βουνού και θάλασσας
  23. Δεν προλαβαίνω να δω αυτή τη στιγμή τις προτάσεις που έχεις αλλά έχε υπόψιν σου τα εξής: 1.Προτιμώτερες οι LCD λόγω υψηλότερης φωτεινότητας και άλλων χαρακτηριστικών 2.Η ανάλυση να είναι από 1024x768 και άνω (πολύ σημαντική λεπτομέρεια)
  24. Ναι και είναι μαζί με τις ειδικές (αναρρωτική αγροτική φοιτητική κλπ)
×
×
  • Create New...