καλησπερα θελω να ρωτησω. θελω να προσθεσω τα γεννεθλια φιλων, εγω τις εβαλα απο την προσθηκη δικων μου εορτων. βλεπω ομως εχει και επιλογη εορταζοντες φιλοι μου αλλα μονο να δω μπορω δεν μπορω να προσθεσω εκει πουλεει φιλοι φαινονται μονο τα γεννεθλια αν τα εχεις περασει στις επαφες? δεν βρισκω ακρη.