Jump to content

Strategos

Members
  • Δημοσιεύσεις

    184
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by Strategos

  1. Καλησπερα! Εκανα και εγω λοιπον το επομενο βημα απο lg ks20 windows mobile 6 σε Iphone 3gs μεχρι στιγμης ειναι χωρις jailbreak αλλα ειδη εχω 4 σελιδες γεματες εφαρμογες. Μιας και εβαλα το ping! μπορουν καποιοι να μου στειλουν κανα μηνυμα να το δοκιμασω;
  2. καλησπερα θελω να ρωτησω. θελω να προσθεσω τα γεννεθλια φιλων, εγω τις εβαλα απο την προσθηκη δικων μου εορτων. βλεπω ομως εχει και επιλογη εορταζοντες φιλοι μου αλλα μονο να δω μπορω δεν μπορω να προσθεσω εκει πουλεει φιλοι φαινονται μονο τα γεννεθλια αν τα εχεις περασει στις επαφες? δεν βρισκω ακρη.
×
×
  • Create New...