Jump to content

Strategos

Members
  • Δημοσιεύσεις

    184
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by Strategos

  1. Strategos

    OnePlus 15

    H Πάντως το op15 έχει καλύτερο zoom από iPhone 17 pro και s25 ultra, το λένε τα reviews το είδα και με τα μάτια μου. Η κάμερα χάνει μόνο βράδυ ή σε εσωτερικούς χώρους αλλά στην zoom δεν χάνει πουθενά. Όσον αφορά το clarity της οθόνης σε σχέση με τα άλλα δύο μια χαρά είναι το op15. Εννοείται το αποτέλεσμα της κάμερας είναι post proccesing μιας και στους αισθητήρες υστερεί. Πράγμα που δείχνει την αδυναμία του στο βίντεο. Ps: αυτά που γράφει ο konakis από πάνω μιας και έχω το κινέζικο και πριν είχα για 6 χρόνια το 7 pro, δεν ισχύουν. Παίζουν όλα εκτος esim. S22 ultra full brightness zoom VS op15 S25 ultra VS op15 full brightness zoom Φοράει τζαμακι από Ali χύμα των 80 λεπτών το op15, επίσης τα χρώματα στο op15 είναι στο natural colors και όχι στο wide vivid. Και τέλος op15 VS poco f8 pro zoom max brightness Πιστεύω το λάθος που κάνουν πολλοί είναι ότι συγκρίνουν κινητά διαφορετικής γενιάς πχ η οθόνη του op7 pro σε σχέση με το S22 είναι για γέλια αλλά για γέλια είναι και του S22 VS του op15. Οπότε βλέποντας ένα καινούργιο άλλης μάρκας έχεις την εντύπωση ότι στο προηγούμενο κινητό βάζανε panel χειρότερης ποιότητας.
  2. Strategos

    OnePlus 15

    Όχι και τo 7 pro με την pop up camera ειναι τούβλο απλα επειδή είναι πολύ curved το δουλεύεις άνετα με το ένα χέρι, ενώ το 13ρι με το ένα χέρι ήταν σαν ταμπλετ.
  3. Strategos

    OnePlus 15

    Υπάρχει κανένα μαγαζί ή κάπου να το πιάσουμε στο χέρι μας βιτρίνα? Έχω το 7 pro και όταν είχα πιάσει το 13 μου είχε φανεί τούβλο. Γιατί βλέπω στο τέλος να μείνουμε και φέτος με το 7 pro. 😂
  4. Έχω μπλέξει.. Είμαι σε φάση αλλαγής τους δεύτερου mocolo uv glass. Ενώ ξέρω ότι θέλει προσοχή παίρνω μια κάρτα και το ξεκολλάω γύρο γύρο και ξαφνικά σπάει και μένει μόνο το κέντρο κολλημένο. Δοκιμάζω να το ξεκολλήσω με νύχια, κάρτες, visa, πιστολάκι, οινόπνευμα, κλωστή και τίποτα. Παλεύω 5 ώρες δεν ξεκολλάει ούτε κομματάκι από καμιά πλευρά. καμία ιδέα? Sent from my GM1910 using Tapatalk
  5. Αυτό είναι στο όριο της απάτης. Είχανε τα 4gb 4 euro πριν 3 χρόνια. Μετά τα βάλανε διπλή τιμή και 25 μέρες αντί για 30 και ζούμε στο 2021. Τώρα σου λένε με ανανέωση σου δίνω 1.5gb αλλά θα είναι για 30 μέρες ώστε να σου είναι άχρηστο
  6. Εντομεταξυ ενώ τα πακέτα των 2gb που βάζουμε κρατάνε 25 ημέρες τώρα όταν βάζεις κάρτα σου δίνει δώρο 1.5gb για 30 ημέρες αλλά αφού έχει λήξη μετά τρώει πρώτα των 25 ημερών που μαζεύεις και των 30 δεν τα ακουμπάει.
  7. Μόνο το DC dimming μου έχει εκεί ----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Εντάξει τώρα κατάλαβα ότι είμαι ακόμα στην beta 1 ενώ το βάλανε στην beta 2
  8. Ρε παιδιά, Εμένα όταν ενεργοποιώ το aod η οθόνη πάλι σβήνει. Απλά ανάβει όταν το πιάνω. Τι setting βάζω λάθος?
  9. Η προσφορά της cosmote 15 GB με 10 ευρώ κάνει stack με τα GB που έχουμε και λιγουν ανά 25 μέρες?
  10. Με gcam πως αλλάζουμε σε wide και Tele camera χωρίς root?
  11. Τελικά με ένα restart έστρωσε Sent from my GM1910 using Tapatalk
  12. Με την 10.0.3 υπάρχει ένα bug και όταν ψάχνεις με κείμενο εφαρμογή στο app drawer είναι τα γράμματα μαύρα και δεν φαίνονται. :mad:
  13. Thanks!! Sent from my GM1910 using Tapatalk
  14. Με το video με την ultra wide θα μπει ποτέ official? Ps. Το θέμα με το vowifi τελικά δεν ήθελε το logkit την είχε κρατήσει την ρύθμιση από πριν το update. Sent from my GM1910 using Tapatalk
  15. Άμα βάλουμε το Android 10, logkit για να κάνουμε force το vowifi υπάρχει? Sent from my GM1910 using Tapatalk
  16. επειδή χάθηκε η απάντηση στο άλλο θέμα, όσοι βάλατε τζαμάκι σας έφυγε το antifingerprint coating μετά από καιρό υπάρχει κάτι;
  17. τώρα που στην mocolo έφυγε το coating και κάνει δαχτυλιές.. υπάρχει κάτι να το περάσουμε;
  18. Καλά 50% να βγάζει 4 ώρες μου ακούγετε απίστευτο. Εβαλα πριν το accubattery και μου δείχνει αυτή την κατάσταση. Sent from my GM1910 using Tapatalk
  19. Εμένα πάντως η συσκευή με την 9.5.11, 2 sim, 4g, wifi, Bluetooth, nfc, smartwatch και Bluetooth ακουστικά συνδεδεμένα τις 5 ώρες sot δεν τις πιάνω... Sent from my GM1910 using Tapatalk
  20. με το mode για ultra wide video τι έγινε θα το βάλουν ή το ξεχάσανε;:X
  21. Thanks δεν πάταγα στο σωστό σημείο αφού στο dark Mode είναι το ίδιο χρώμα το keypad! Sent from my GM1910 using Tapatalk
  22. Ξέρει κανείς πως μπορώ να κάνω copy έναν αριθμό από κάπου και να τον κάνω paste στον dialer ώστε να κάνω κλήση κάποιον αριθμό που βρήκα στο Internet? Περίεργο το να μην γίνεται... Sent from my GM1910 using Tapatalk
  23. Πως βλέπω αν δουλεύει το WiFi calling? Βλέπω μονο το volte.. Sent from my GM1910 using Tapatalk
×
×
  • Create New...