Το να ειναι ο πελάτης ξερόλας δεν ειναι τόσο τραγικό καθόσον οι ξερόλες δεν ζητούν συνήθως πληροφορίες από τον πωλητή , ερχονται διαβασμενοι και ψαγμενοι και πάνε κατευθείαν στο στόχο .Υπάρχουν βεβαια και κάποιοι βαθιά κομπλεξικοί που θέλουν να μειώσουν με τις γνώσεις τους τον υπάλληλο αλλά πιστευω είναι ελάχιστοι
Το πρόβλημα ειναι οι ''ξερόλες'' υπάλληλοι που είτε λόγω εντολών που έχουν , ή πιθανώς κάποια μπόνους που κερδίζουν , ή έπειδή λόγω χαρακτήρα και θέσης δεν δέχονται να ξέρει ο πελάτης περισσότερα κλπ . γίνονται φορτικοί και ενίοτε ενοχλητικοί ή και αγενείς . οχι όλοι βέβαια , αλλά κάποιοι . Κι επειδή οντως ειναι αδύνατον να κατέχεις την πληροφορία για εκατοντάδες προιόντα που πουλάς ,καλύτερα ειναι να μην μιλάς αν δεν ξέρεις . Εκτός αν ο πελάτης είναι τελείως άσχετος οπότε αν εισαι ευσυνείδητος υπάλληλος θα του δώσεις κάποιες βασικές πληροφορίες και δεν θα προσπαθήσεις να του πουλήσεις φύκια .Κλασσική περίπτωση το παραμύθι που πουλάνε όλοι με τα megapixel της φωτογραφικής , όσο πιο πολλά τόσο πιο ουάου το τηλέφωνο.