Σχετικά με την απαλλαγή ΦΠΑ, ακόμη και να έχετε κάνει στο παρελθόν την διαδικασία, ενδέχεται να πρεπει να την ξανακάνατε. Και εμένα δεν το δεχόταν μέχρι που το εκανα εκ νέου.
Σχετικά με την συσκευή τώρα.. Είχα s23 ultra και πέρυσι πήρα το 24 ultra με προπαραγγελία. Φυσικά το ίδιο εκανα και φέτος. Ωστόσο... Τελικά ακύρωσα. Συνειδητοποιησα ότι μας κοροϊδεύουν στη Samsung.
Για εμένα, το s24 ultra ήταν οριακά χειρότερο από το s23 ultra .... Χειρότερη κάμερα στο zoom και στη μπαταρία, τουλάχιστον στη δική μου χρήση χειρότερη από του s23 ultra. Με λίγα λόγια θέλω να πω πως βγάζει νέα ναυαρχίδα χωρις ουσιαστική αναβάθμιση. Το ίδιο κάνει και φέτος.
Επισης μας έκοψε το επιπλέον 100 στην ανταλλαγή συσκευής και σαν να μην φτάνει αυτό, την μια μέρα βλέπω να μας κρατάει 640 ευρώ το s24 ultra και σημερα το ποσό αυτό είναι 550... Ήδη έκοψε ακόμη 90...
Τελος μετά τη παραγγελία επικοινωνώ με το live chat και ρώταω γιατί το 5% επιστροφή στο Samsung members δεν είναι ακόμη διαθέσιμο. Η διαδικασία απόδοσης ξεκινάει μετά από 14 μέρες από τη παραγγελία.. Δηλαδή θήκες, φορτιστές και αξεσουάρ θα πρεπει να αγοράσουμε με δική μας επιβάρυνση και όχι με τη χρήση του 5%..
Λες και η Samsung θα πέσει έξω αν χάσει το 5% στο 3% των χρηστών που θα επιστρέψουν τη συσκευή εντός 14 ημερών...
Το θέμα δεν είναι οικονομικό αλλά καθαρά πως ένοιωσα από την αντιμετώπιση της εταιρίας.
Εμένα με έχασε για φέτος η Samsung. Στο μέλλον θα δούμε