Καταρχάς σε ευχαριστώ για την απάντηση. Στο router θα κάνω restart αργότερα, αν και στο μεταξύ έχει γίνει restart πριν μέρες λόγω διακοπής ρεύματος. Θα κάνω πάλι. Σε ό,τι αφορά το App store, πολλές φορές έχω μπει στον λογαριαμό (διαφορετικά, πατώντας αφού μπω στο App srore το εικονίδιο πάνω δεξιά) και δεν έχει εμφανίσει καμιά απολύτως εφαρμογή προς ενημέρωση ή ενημερωμένη εδώ και πολύ καιρό, σε αντίθεση με παλιά. Δε νομίζω να υπάξει λύση πριν την 16.3.
Δεν έχω δοκιμάσει. Δεν έχω αποθηκευμένο άλλο ρούτερ με αυτόματη σύνδεση.