-
Δημοσιεύσεις
394 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by Theoni
-
Έλεος πια με αυτά τα user και pass, τα έχουμε εξηγησει όσο πιο αναλυτικά γίνεται!!! Εξάλου γραπτές οδηγίες έχει και κατά την ενεργοποίηση, διαβάστε τις λιγάκι, στα ελληνικά είναι!!! Αυτά:p
-
Τα πάντα για το πρόγραμμα "ΔΙΟΔΟΣ"
Theoni replied to const_ili's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Προφανώς θα εννοεί τη dsl, γιατί αυτά τα χαρτιά περιέχονται μέσα στο κουτί το ondsl kit. -
Modem - Router - WiFi: Επιλογή, Σύνδεση, Δικτύωση
Theoni replied to KostasV's topic in Δικτυακός Εξοπλισμός
Το ίδιο ακριβώς έχω κι εγώ, σε απόσταση 10 μέτρων περίπου κ με τοίχο ενδιάμεσα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα στο σήμα;) -
[ΟΤΕ]Aναβάθμιση ταχυτήτων ADSL & προβλήματα
Theoni replied to stamos's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Κούκλα είσαι! Μια χαρά, μη μιλάς καθόλου:p -
Τι αρχείο είναι αυτό? Με τι το ανοίγεις? Δεν κατάφερα να το ακούσω..αλλά μία επανεκτέλεση που ξέρω είναι: Shakira - Hips Don't Lie - Bamboo (2006 FIFA World Cup tm Mix) (Featuring Wyclef Jean)
-
Ωωωωω manolog3, σ'ευχαριστώ πολύ:D
-
Ψάχνω κι εγώ ένα τραγουδάκι που μόλις άκουσα.. Οι στοίχοι που πρόλαβα να συγκρατήσω είναι: Να μείνεις πάντα εδώ δως μου κάτι να ζω μείνε και κράταμε μόνο αγάπαμε στο κορμί και στην ψυχή σου να παραδωθώ τύλιξέ με στο φιλί σου, μείνε μείνε εδώ.. Είναι ντουέτο άντρας-γυναίκα.
-
Σήμερα το ανεβάσανε στο blue-white!
-
Παιδιά η vivodi από τεχνική υποστήριξη τι λέει? Και γενικά σαν εταιρεία είστε ευχαριστημένοι?
-
Τιμολόγια ADSL – Συγκρίσεις ISP - Προσφορές
Theoni replied to KostasV's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Δεν έχουν όλες οι εταιρίες 12μηνη δέσμευση. Όλοι λείπουμε το καλοκαίρι λίγο πολυ:p Να το παγώσεις συνεπώς δε μπορείς. -
Μήπως λες το rihanna-sos? Μόνο που δεν είναι άντρας αυτός που το τραγουδάει:O (Με επιφύλαξη)=>Για το άλλο το ελληνικό μήπως είναι ένα της Φωτεινής από το fame story (το παλιο)?
-
Το username πρέπει να είναι από 3-8 πεζούς λατινικούς χαρακτήρες και να περιέχει γράμματα, αριθμούς ή το μείον(-) ή την κάτω παύλα(_), αλλά να μην ξεκινάει από το (-) ή (_). Το password πρέπει να είναι από 6-8 λατινικούς χαρακτήρες πεζά ή κεφαλαία και να περιέχει και χαρακτήρες και τουλάχιστον 1 αριθμό ή κάποιο από τα επιτρεπτά σύμβολα που δε τα θυμάμαι όλα ακριβως τώρα. Αυτές οι οδηγίες υπάρχουν και εκεί που θα κάνει και την ενεργοποίηση του user και του pass.
-
Όταν έχεις αγοράσει το κιτ αν επιθυμεις μετά τον τεταρτο μήνα να τερματιστεί τότε κόβεται και η γραμμή και η υπηρεσία. Μετά θα μπορείς να μπείς με απλή σύνδεση ή isdn. Αν έχει τερματιστεί και η γραμμή δε θα πληρώνεις κάτι extra. Θα πάρεις τηλ την εταιρία απ' όπου θες το demo και θα το ζητήσεις, αλλά λιγάκι δύσκολο το βλέπω να σου δώσουν..
-
Αν έχεις το ondsl kit, όπως είναι και ο τίτλος του thread, τότε διακόπτεται αυτόματα και η γραμμή σου, δε χρειάζεται να πάρεις τον οτέ. Είναι πολύ δύσκολο να έχει γίνει τέτοιο λάθος..πάρε την τεχνική υποστήριξη να δούνε την υπηρεσία σου να σου πουν τι έχει γίνει ακριβώς και ενημέρωσε και εδώ αν θες:)
-
[Off-topic] Μικρά & χρήσιμα freeware προγραμματάκια
Theoni replied to IRONMAIDEN's topic in Computing
http://download.sysinternals.com/Files/ProcessExplorerNt.zip To ξεζιπάρεις και τρέχεις το exe και είσαι έτοιμη. Αν δεν τα καταφέρεις pm;) -
Τίποτα! Είναι για άλλη χρήση αυτό:p
-
Παιδιά ένα καινούριο τραγούδι της Κοκκίνου τσιφτετέλι το ξέρει κανένας?Πως λέγεται? Το είπε στην πρεμιέρα της!
-
Σωστός.. κι εγώ δεν έχω δει πουθενά κάτι τέτοιο. Αν θες γίνε πιο σαφής ή στείλε κάποιο Link να το δούμε κι εμείς αυτό που λες:ninja:
-
Το procexp είναι καλό και εύκολο. Δε χρειάζεται και εγκατάσταση, το τρέχεις κατευθείαν και είναι κ freeware;) Αν βάλεις αυτή τη λέξη στο google θα το βρεις
-
Vodafone HOME Internet & Double Play
Theoni replied to KostasV's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Αυτό δε σημαίνει ότι άμα βάλει isdn θα έχει καλύτερη ταχύτητα, ή άμα βάλω εγώ pstn θα πιάνω καλύτερες. Εγώ πιστέυω είναι καθαρά αυτών των αναβαθμίσεων που γίνονται. Τα dslam δεν υποστηρίζουν πλήρως όλες αυτές τις αναβαθμίσεις που έγιναν μαζικά και έχει πέσει φόρτος. Αλλά αν υπάρχει κάποιος ειδικός ας μιλήσει. Πάντως τέλη Νοέμβρη θα γελάσουμε πολύ:p -
Vodafone HOME Internet & Double Play
Theoni replied to KostasV's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Όχι δεν τίθεται θέμα pstn ή isdn. Κι εγώ που έχω isdn το ίδιο πρόβλημα έχω:mad: -
Παιδιά μία ερώτηση όποιος ξέρει.. H επιλογή file/workoffline τι κάνει ακριβώς?
-
http://www.metacafe.com/watch/77460/talking_cats/ http://video.google.com/videoplay?docid=-5628733099857233320&q=genre%3Acomedy http://www.youtube.com/watch?v=1VfBCRJje-s&NR :lol: :lol: :lol: http://www.fundz.ru/obschee/sparesorts.html :X :blink: :!: Συγνώμη για όσα έχουν ξανά αναφερθεί..:O
-
Έπιασες γραμμή σήμερα στο 1242???:blink: ΜΠραααάβο:wacko:
-
Ναι μπορείς. Κανε τον add.. Προφανώς αυτό θα γίνεται όταν έχεις την επιλογή ''busy'' ή ''in a call''. Σε αυτές τις περιπτώσεις ούτε nudge θα ακούς ούτε ποιος μπαίνει και βγαίνει κλπ. Σε άλλη περίπτωση δεν γνωρίζω..
