-
Δημοσιεύσεις
954 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by g_angelo01
-
Δοκιμασα και χωρις Xml, και περνωντας και τα 4 που εχει μεσα το link της Gcam. Σε ολα το ιδιο προβλημα...
-
Δυυτυχως εμενα τιποτα. Δοκιμασα απο επανεκκινησεις μεχρι καθαρισμο cache, επανεγκατασταση αλλα κανενα αποτελεσμα. Ενεργοποιω απο τις ρυθμισεις ultrawide και telephoto, και με το που επιλεγω οποιο απο τα δυο, crasharei και δεν ξαναεκκινει η gcam. Μονο με εκκαθαριση δεδομενων ξεκολλαει... Καμια ιδεα?
-
Και επιλεγεις κανονικα telephoto και ultrawide χωρις να κρασαρει;
-
Καλησπερα παιδες. Οποιαδηποτε gcam 7.3.018 εβαλα απο τις παρακατω, κρασαρε υστερα απο ενεργοποιηση του *2 ζουμ και του 0.6wide. Οποτε επελεγα οποιοδηποτε απο τα 2 κρασαρε και δεν ξανανοιγε ξανα η εφαρμογη της καμερας. Σε εσας δουλευει; https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-camera/dev-urnyx05/#apk1526
-
fanatikos δες εγω τις διαφορες τους: https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=10082&idPhone2=10055
-
Παιδια ευχαριστω. Τελικα ειχατε δικιο για το δακτυλικο στην οθονη κλειδωματος. Οταν το ειχα always on και το δοκιμαζα, κρατουσα το κινητο σταθερα στο χερι μου και δεν απενεργοποιοταν ποτε. Προφανως δεν ηταν απολυτα σταθερο. Οταν το αφησα σε σταθερη επιφανεια μετα απο λιγο εσβησε και ενεργοποιηθηκε οταν το αγγιξα εκ νεου.
-
Μολις παρελαβα και εγω, 5 μερες νωριτερα απο το προβλεπόμενο. 1)Υπαρχει τροπος, με οθονη σβηστη, οταν πιανω το κινητο και το σηκωνω, τοτε να ενεργοποιειται το φωτισμενο δακτυλικο; Βρηκα 2 επιλογες μονο, η off συνεχως, η ανοιχτο always on. 2)Δεν βρισκω καπου theme store στη συσκευη, παρολο που αλλαξα και region απο Ελλαδα σε Ινδια πχ. Πρεπει να το κατεβασω χειροκινητα;
-
Εγω απο αυτα τα δειγματα που εστειλες, προτιμω την στοκ καμερα. Ειλικρινα δεν την περιμενα τοσο καλη. Ισως σε συνθηκες λιγοτερου φωτισμου να δειχνει την υπεροχη της η gcam.
-
https://www.gizchina.com/2020/05/11/oppo-warns-40w-fast-charging-degrades-the-smartphone-battery/
-
Μηπως τα παραπανω ειναι τα μεταφορικα?
-
Αν το γυρισεις στα 60hz ποσο παραπανω θα παει σε SOT?
-
Με 8 ευρω standard shipping παραλαβη 19/5 Με 18 ευρω express shipping παραλαβη 14/5
-
Οσοι ενδιαφερονται για αγορα απο Amazon.es ας βιαστουν. Ξεπουλησε το μπλε και εχει μεινει μονο το λευκο. Μολις παρηγγειλα και εγω ενα. Υπομονη 2 βδομαδες(!!!)
-
Εχει κανει καποιος δοκιμη για τη διαρκειας μπαταριας με 60 και με 90 Hz? Για να εχουμε ενα μετρο συγκρισης
-
Δεν φταει το τζαμακι σου φιλε μου. Και εμενα κατω απο εντονο ηλιο χωρις τζαμακι δεν πιανει το δακτυλικο ευκολα.
-
Οσο παιρνει να σταλθει το πακετο απο Αμαζον Γαλλιας στην Ελλαδα. Και μονο οτι απεστειλαν καινουργια συσκευη, βασιζομενοι μονο σε αυτα που τους μετεφερα εγω, χωρις καν να περιμενουν να παραλαβουν την ελαττωματικη συσκευη και να την εξετασουν, τα λεει ολα.
-
Εγραψα για την εκδοση 8/128. Επισης στο skroutz bestprice, φιλτραρε τα καταστηματα σε αυτα που το εχουν αμεσα. (οχι δηλαδη να προπληρωσεις και να περιμενεις κανα μηνα να σου ερθει...) Η γνωμη η δικια μου ειναι οτι δεν συγκρινεται το amazon σαν seller με τους ανωνυμους και χαμηλης αξιoπιστιας sellers (προφανως και δεν τους βαζω ολους στο ιδιο καζανι) και εχεις και αμεσα αποφορολογηση αν εμπιπτεις σε αυτο το καθεστως.
-
Καλησπερα σε ολους. Απο το amazon Γερμανιας δινεται στα 470 περιπου, για την εκδοση 8/128. Επομενη τιμη skroytz στα 530. Επισης μπορειτε να το παρετε και με απαλλαγη ΦΠΑ οσοι εχετε ενδοκοινοτικο ΑΦΜ μεσω amazon. (περιπου 390 θα βγει) https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B083G8C5SL/ref=ox_sc_saved_title_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1
-
Tips για το νεο Realme UI
-
Καλησπερα σε ολους. Σας δινει τη δυνατοτητα το νεο color OS να απεγκαταστησετε τις προεγκατεστημενες εφαρμογες;
-
Η πρωτη ειναι η μαμα κια η δευτερη η gcam?
-
Οποτε το προβλημα με το viber παραμενει. Eχω ψαξει και στο internet και μου κανει εντυπωση που δεν βρισκω παρομοιες αναφορες για αυτο το θεμα.
-
Να κανω μια παρενθεση και εγω για το amazon και το support του. Πριν χρονια ειχα αγορασει ενα lenovo P2 απο amazon Γαλλιας. Με το που που ηρθε η συσκευη, επιχειρησα να βαλω τζαμακι προστασιας και με εκπληξη παρατηρησα οτι στο κατω μερος της συσκευης δεν εφαρμοζε σωστα το προστατευτικο τζαμι. Υπηρχε αστοχια και καμπυλότητα στο γυαλι της συσκευης. Εστειλα email στην amazon η οποια μου απαντησε αμεσα, λεγοντας οτι ηδη ειχε αποστειλει νεα αυσκευη, και θα απεστελνε ups courrier στο χωρο μου να παραλαβει την ελαττωματικη συσκευη! Οπως και εγινε! Αυτη ειναι η εμπειρια μου απο το support της amazon.
-
Καλησπερα σε ολους. Κατοχος Xiaomi Mi Νote 10, ημουν ετοιμος να παραγγειλω και εγω το X2 pro 12/256, αλλα παγωσα την παραγγελια... Εχω αμφιβολιες για το ποσο ωριμο ειναι το νεο λογισμικο της realme (διαβαζω για bugs σε Viber, και θεματα με τα data στην 2η sim), καθως και στην υποστηριξη που θα εχει η συσκευη σε μελλοντικα updates και bug fixes (αναμφισβητητα η xiaomi το εχει αποδειξει αυτο). Κριμα γιατι φαινεται -τουλαχιστον σε hardware- κορυφαια η συσκευη...
