Τελικά η περιπέτεια που λέγεται Nubia M2, έληξε για μένα σήμερα με refund 80+10=90 δολάρια από το Banggood.
Η όλη ιστορία, περιληπτικά:
Τον Ιανουάριο, στους 11.5 μήνες απ την αγορά, παρουσιάστηκε το κλασικό πρόβλημα στην οθόνη.
Το Φεβρουάριο, μετά από συνεννοησεις με το Banggood, το έστειλα στην Κίνα για δωρεάν επισκευή, με δικά μου τα μεταφορικά.
Μετά το ξέχασα. Έτσι κι αλλιώς είχα ήδη πάρει ένα Honor Play.
Κάπου μέσα στο καλοκαίρι, αποφασίζω να ασχοληθώ ξανά και τελικά, μετά από αρκετά mail, προκύπτει ότι το τηλέφωνο χάλασε στην επισκευή.
Μετά από λίγα mail ακόμα, συμφωνούμε με το Banggood για refund 80$ συν τα μεταφορικά. Κάπου στα τέλη Αυγούστου.
Τελικά το Banggood καθυστέρησε πολύ αυτή τη φορά (γιατί, όπως μου είπαν, μετά από αρκετά mail και πάλι) επειδή επρόκειτο για αγορά που είχε γίνει πριν πολύ καιρό, απαιτούνταν ειδική διαδικασία με το PayPal.
Όμως έκαναν το refund, οπότε τέλος καλό.