Jump to content

leftpap

Members
  • Δημοσιεύσεις

    125
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About leftpap

  • Ημ. Γέννησης 20/04/1969

leftpap's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Η αγγελία έχει ολοκληρωθεί

    • Πώληση
    • Μεταχειρισμένο
    Xiaomi Mi 11T Pro (Γκρι/256 GB) αγρατζούνιστο, σε άριστη κατάσταση σε θήκη Spigen απο τη 1η μέρα. Έχει γίνει αλλαγή μπαταρίας με γνήσια Xiaomi στις 20/2/2024 (υπάρχει απόδειξη). Εχει πάρει το επίσημο HyperOS με Android 14. Υπάρχει και θήκη Χiaomi στο κουτί αχρησιμοποίητη. Το κινητό δίνεται χωρίς φορτιστή (κρατήθηκε για το καινούριο).

    200 €

    ΓΛΥΦΑΔΑ, ΑΤΤΙΚΗ - GR

  2. αντε να μαζευομαστε σιγα-σιγα...........:lol:
  3. Σημερα πηγα το αυτοκινητο για τον ελεγχο στα πισω φρενα οπως σας ειχα πει. εγινε ελεγχος και τελειωσε το θεμα αυτο. οχι ομως και η σημερινη οδυσσεια. ειχα ζητησει αφου θα εμπαινε το αυτοκινητο συνεργειο να γινοταν και ζυγοσταθμιση γιατι ειχα ενα τρεμουλο στα 110-130 χλμ. μου ειχαν πει οτι η ολη διαδικασια θα κρατουσε 2 ωρες οποτε καθησα και εγω να περιμενω ο κακομοιρης. Τελικα εφυγα μετα απο 6 ωρες :mad: :mad: :cry: και χωρις να καταφερουν να το ζυγοσταθμισουν :wacko: ακουστε την επισημη εξηγηση απο τον ιδιο τον ιδιοκτητη της καθετου αντιπροσωπειας που φερει και το ονομα του γιατι εγινε και μια μικρη φασαρια :X "το προβλημα ειναι στα ζαντολαστιχα και εχει επισημανθει και σε αλλα C4 με τον ιδιο συνδιασμο 17'' resolfen και michelin pilot και οφειλεται σχεδον σιγουρα στα λαστιχα. δηλαδη ζυγοσταθμιζεται ο τροχος στο μηχανημα μπαινουν τα αντιβαρα (δεν κανουν ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο) και οταν κανει το αυτοκινητο μερικα χλμ και ξαναμπει ο τροχος στο μηχανημα φαινεται να χρειαζεται ζυγοσταθμιση παλι :!: " για να το διορθωσουν αλλαζουν θεση στο λαστιχο πανω στη ζαντα κανουν μια διαδρομη και ξαναδοκιμαζουν μεχρι να βγει αποτελεσμα σε αλλους εχει διορθωθει ετσι σε αλλους οχι, στο δικο μου το εκαναν 4 φορες και δεν διορθωθηκε. μου ειπε επισης οτι εχουν ηδη αναφερει το προβλημα στη citroen και αυτη τα ριχνει στη michelin και παει λεγοντας... το θεμα μου λεει δεν εχει τελειωσει θα με ειδοποιησουν τωρα τι μπορει να γινει αγνωστο. επισης οπου και να το παω εξω ακομα και πανω στο αυτοκινητο να κανω ζυγοσταθμιση μου λεει δεν θα καταφερω κατι γιατι θα ξαναπαρουσιαστει αμεσως. τουλαχιστον εβγαλα ακρη με τα πισω αμορτισερ. μου ειπε το εξης οτι ναι μεν η citroen δεν αναγνωριζει το προβλημα αλλα σε οσα εχει αλλαξει τελευταια λογω του τριξιματος δεν εχουν προβλημα δηλαδη οι τελευταιες παρτιδες δεν το παρουσιαζουν, οποτε κανονισα να τα αλλαξω και εγω στο επομενο σερβις στην εγγυηση αν δεν σταματησει ο θορυβος που σιγουρα δεν θα εχει :D επισης αξεσουαρ footrest αλουμινιου η citroen δεν βγαζει :( sorry για το μεγαλο post.
  4. ολες οι εκδοσεις εχουν ακριβως το ιδιο υψος, οποτε το ειχε χαμηλωσει αυτος. αλλη φορα για να καταλαβεις αν ειναι 1.6 η 2.0 κοιτα αν βγαζει πισω εξατμιση.
  5. το vin αρχιζει απο 74277 και δεν εχει σημασια απο που εχει αγοραστει το αυτοκινητο ειναι θεμα αντιπροσωπειας. engine αν αναφερεσαι στο δικο μου γραμμα γραφει ακριβως αυτα που εχω στα εισαγωγικα.
  6. αυτο που λες για το μηκος των ημιαξονιων και τη ροπη ισχυει, αλλα το φαινομενο που δημιουργει ειναι ενα τραβηγμα προς τη μια μερια (εκει που ειναι κοντυτερο) στην αποτομη επιταχυνση και οχι αυτο με το "κοπανημα". αυτο αφορα ολα τα προσθιοκινητα λιγοτερο η περισσοτερο αλλα ηταν πολυ φανερο στα σαξοραλλα .
  7. Λοιπον παιδες μου ηρθε γραμμα απο τη citroen που λεει τα παρακατω : "Στα πλαισια της πολιτικης ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, ο κατασκευαστης μας ζητησε να ελεγξουμε τη συσφιξη αναμεσα στα "μαρκουτσια" και τα μεταλλικα σωληνακια των πισω φρενων του αυτοκινητου σας Citroen. Αυτη η ενεργεια η οποια κρινεται απαραιτητη θα γινει βεβαιως δωρεαν και θα απαιτησει την ακινητοποιηση του αυτοκινητου σας στο συνεργειο για ενα διαστημα το πολυ δυο ωρων " προφανως ειναι εργοστασιακη οδηγια ανακλησης για την οποια δεν ειχαμε ακουσει τιποτα :wacko: θα το παω αρχες αυτης της εβδομαδας και θα εχω νεωτερα.
  8. αυτο ομως παει πακετο με το subwoofer και τον ενισχυτη και κανονικα χρεωνεται 800 €. λιγο ακριβο για "δωρο".
  9. παντως στο 2.0 μπαινει στανταρ η μονωση στο καπω γιατι εγω δεν εχω διπλα τζαμια και μονωση υπαρχει.
  10. οχι μπορει να ξερει οτι ειμαι φανατικος με ενα παιχνιδι nascar οπου στριβεις μονο αριστερα :lol: σχετικα με το θεμα του mainos εμενα μια φορα μου ειχε κανει κατι παρομοιο αλλα στο φρεναρισμα οταν κατεβαινα ενα δρομο με πολυ μεγαλη κλιση που ειχε εγκαρσιες αυλακωσεις για να μη γλυστρανε τα αυτοκινητα. χτυπουσε τοσο πολυ που νομισα οτι ειχε βρει απο κατω.
  11. σου αναβει και το esp οταν γινεται αυτο ? αν ναι για δοκιμασε κλεινοντας το... engine και εγω αστειευομουνα, αν και θα επρεπε να το λεω στα σοβαρα μετα το punto :lol:
  12. βρε ασχετε καιει πολυ λιγοτερο απο το desktop pc , αν το εχεις ανοιχτο συνεχεια υπαρχει διαφορα... :p
  13. και εγω το laptop χρησιμοποιω για να κατεβαζω, κανω και οικονομια στο ρευμα :p
  14. Α, καλα αυτο με τα ληγμενα ισχυει τοτε :X ειναι .wmv αρα με windows media player..... και τα codec ειναι Windows Media Video 9 Windows Media Audio 9 48 kbps, 44 kHz, stereo (A/V) 1-pass CBR αντε και στο μεγαλο οδηγει ο Loeub ;)
×
×
  • Create New...