Καλησπέρα σας.
Δυστυχώς και εγώ μία από τα ίδια.
Από 05/10 έχω κομμένο τηλέφωνο, λόγω φορητότητας FFTH γραμμής από Wind σε Nova και το μέλλον αβέβαιο.
Έχουν γίνει όλες οι καταγγελίες, αλλά δεν βγάζεις άκρη. Ο συνήγορος καταναλωτή δεν ασχολείται γιατί είναι τεχνικό θέμα και όχι οικονομικό, ενώ η ΕΕΤΤ δεν επεμβαίνει καθόλου. Απλώς παίρνει και στέλνει επικοινωνίες (στους δικούς της ρυθμούς)!!!! Καμία τοποθέτηση στις απίστευτες απαντήσεις των παρόχων και κανένας 'ουσιαστικός' να μιλήσεις.
Ισχυρίζονται βλάβη και υπήρξε κάπου η αναφορά ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι η γραμμή είναι 'παντρεμένη' με το S/N του ONT (της Wind) και πρέπει να μπεί αυτό του νέου router (της NOVA), αλλά το πεδίο είναι read-only και ο πάροχος πρόσβασης (ΟΤΕ) πρέπει να το ξεμπλοκάρει/σβήσει από το WCRM!!!!! Τώρα, το ερώτημα είναι εάν θέλουμε δύο μήνες για αυτό (??????)
Η εναλλακτική είναι η παραγγελία νέας γραμμής, αλλά χάνεις το νούμερο, κτλ
Εάν δεν υπάρχει η ευελιξία, τότε μάλλον υπομονή, γιατί εάν μόνο εμείς 'σκάμε' και όλοι οι υπόλοιποι κάνουν ... 'ζωάρα'.