Jump to content

epolala

Members
  • Δημοσιεύσεις

    122
  • Εγγραφή

  • Days Won

    2
  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by epolala

  1. Δεν το ήξερα, ευχαριστώ. Καλή πληροφορία.
  2. Τα εναπομείναντα κανονικά τέλος τού μήνα και τα καινούργια 30 ημέρες μετά την ημερομηνία απόδοσής τους.
  3. Ας μοιραστώ κάτι που ανακάλυψα και αφορά τους χρήστες Buy More. Αν την ημερομηνία λήξης τού υπολοίπου, όπου συνήθως κάνουμε ανανέωση (αν δεν υπάρχει αρκετό υπόλοιπο ενεργοποίησης κάποιου πακέτου!), ΔΕΝ κάνουμε την ανανέωση και περάσουν τα μεσάνυχτα, δεν μηδενίζεται το υπόλοιπο (τουλάχιστον για κάποιες ώρες), αλλά μόνο τα εναπομείναντα λεπτά ομιλίας (από τα 1000'). Αν κάνετε λοιπόν ανανέωση χρόνου μετά τα μεσάνυχτα, επανενεργοποιούνται τα εναπομείναντα λεπτά ΚΑΙ σας δίνει κι άλλα 1000'! Δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο με τα GB, γιατί έχω το παλιό Buy More.
  4. Σταθερό μην αλλάξεις επ'ουδενί. Δεν είναι σαν το καρτοκινητό, όπου αλλού πας θα πρέπει να κάτσεις 2 χρόνια. Παράμεινε στη Νόβα στο σταθερό, είτε όπως είσαι, είτε με αναβάθμιση. Πιστεύω επίσης ότι με "εκβιασμό" (θα φύγω κ.λπ.) δε θα βγάλεις άκρη, γιατί δε θα βρεις άτομο με την εξουσιοδότηση να σ'το δώσει κατ'εξαίρεσιν, ούτε κι έχει κανείς προσωπικό όφελος να σ'το κάνει (όπως π.χ. μπόνους νέου συμβολαίου). Στη θέση σου, σ'το ξαναλέω, θα'φευγα για καρτοκινητό άλλης εταιρείας για λίγο και με την επιστροφή στη Νόβα θα'σαι "νέο" καρτοκινητό στην εταιρεία και η απόδοση του πακέτου 1000+15 θα'ναι προβλεπόμενη (δε θα χρειαστεί πρωτοβουλία ή ελεημοσύνη υπαλλήλου). Θα το ζητήσεις βέβαια ακριβώς έτσι (1000+15GB). Θα σε ρωτήσουν αν σε ενημέρωσε υπάλληλος της εταιρείας γι'αυτό και θα τους απαντήσεις ότι "το διάβασες στο ίντερνετ". Πάντα έτσι κάνω και το παίρνω.
  5. Βρήκα εδώ: Απενεργοποίηση αυτόματου πακέτου - Nova - myPhone, μια οδηγία, αξίζει δοκιμή. "Στείλε "ΟΧΙ" στο 1237".
  6. Χωρίς προφανώς να μπορώ να το αποδείξω, πιστεύω ότι το μόνο που κοιτάζουν στο τσατ είναι να έχεις συμβόλαιο και καρτοκινητό στον ίδιο ΑΦΜ και όχι τον τύπο και το πρόγραμμα του σταθερού. Έχω κάνει αρκετά Buy more στην ευρύτερη οικογένεια, αλλά και εκ μέρους φίλων και ποτέ δεν είδα κάποια εξαίρεση λόγω προγράμματος.
  7. Δεν ήξερα ότι εξαιρούνται προγράμματα σταθερής απ'το Buy more. Πάντως ακόμα και στο 4G Home Internet που έκανα στη μάνα μου (19 ευρώ το μήνα), το'δωσαν. Ακόμα κι έτσι να'ναι, πιστεύω ότι στο double play θα δίνει περισσότερα απ'ό,τι στα τρέχοντα προγράμματα. Πόσο πληρώνεις το μήνα Λύγκα;
  8. - Κάνεις φορητότητα προς Βόνταφον ή Κοσμοτέ (καρτοκινητό). - Κάθεσαι 2-3 μήνες (λέω εγώ, άλλοι ίσως ξέρουν ότι χρειάζεται λιγότερο). - Επιστρέφεις με φορητότητα σε F2G (όχι Q, δε δίνει GB). - Αν σταθερό και κινητό είναι πράγματι στ'όνομά σου (είναι απαραίτητη προϋπόθεση να είναι στον ίδιο ΑΦΜ), ζητάς την υπηρεσία Buy More (έτσι λέγεται) μέσω τσατ για το "καινούργιο" σου καρτοκινητό. Διευκρινίζεις ότι ζητάς την έκδοση 1.000' και 15GB το μήνα (κι όχι μόνο τα 1.000' που παίρνεις τώρα). Αν σου κάνουν τους δύσκολους, τους ξεκαθαρίζεις ότι είναι ο μόνος λόγος που έφερες το νούμερο στη Νόβα. Κάν'τα αυτά και για το θέμα τής παράτασης του 2μήνου, τα ξαναλέμε αργότερα.
  9. Τίποτα δεν αποκλείεται. Απ'την άλλη όμως τα πιάνει όλα (2G και 4G) πλην του Nova 4G. Να κάηκε ΤΟΣΟ μερικώς; Όπως και να'χει καλή κι αυτή εμπειρία, τίποτα δεν πάει χαμένο.
  10. Συμφωνώ για το ρουτεράκι τής Huawei, είναι πράγματι θαυματουργό. Εδώ και χρόνια μ'είχε βγάλει ασπροπρόσωπο. Και με σιμ τής Κοσμοτέ εξακολουθεί και παίζει άψογα. Όπως σωστά λες, με τη Νόβα κάτι παίζει, και δε βλέπει πια το 4G της. Τελικά αγόρασα το TP-Link TL-MR6400 απ'τον Κωτσόβολο, χωρίς μεγάλο ψάξιμο, λόγω του κουπονιού τής ΔΕΗ (-30 €) - από 70 το πήρα 40 €. Σήμερα που ήρθα Τζια κι έκανα επιτόπιο έλεγχο, ευτυχώς πετάει. Οπότε με τη βούλα, αυτό που χωλαίνει πια είναι ο συνδυασμός ρούτερ Huawei και Νόβα. Κι όχι μόνο στη Τζια, και στην Αθήνα τα ίδια αποτελέσματα είχα.
  11. Χίλια ευχαριστώ για τον κόπο σου και την καλοσύνη να μοιραστείς την εμπειρία και τις συμβουλές σου! Υπόχρεος!
  12. Να κάτι που δεν είχα σκεφτεί, μάλλον λόγω πολυετούς συνήθειας! Ποιό είναι το συγκεκριμένο που λες, με τις διαμορφούμενες μπάντες; Θα το πάρω.
  13. Το καλό με τα USB router είναι ότι δεν έχουν μπαταρία, είναι plug and play. Έτσι δεν υπερθερμαίνονται. Είχα πειραματιστεί στο παρελθόν με φορητά ρουτεράκια και αν τα έχεις μόνιμα στο ρεύμα ανάβουν και σταματούν. Το usb router είναι μονόδρομος αν το θες για μια μόνιμη θέση και στην Ελλάδα δε βρίσκεις - ή βρίσκεις μεταχειρισμένα ακριβότερα απ'το Aliexpress ας πούμε.
  14. epolala

    Nova 4G

    Καλησπερίζω. Έρχομαι μετά από προτροπή μέλους στο νήμα "Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova" Έχω το εξής πρόβλημα, κάνω quote από το άλλο νήμα: Εδώ και χρόνια βάζω μια κάρτα sim σε mobile 4G router για να'χω ίντερνετ στο εξοχικό (στη Τζια). Μόνο Wind/Nova όλα αυτά τα χρόνια, F2G και τελευταίους μήνες Q (το 99άρι). Και μέχρι τώρα όλα δούλευαν τέλεια. Αυτό το Σαββατοκύριακο πήγα και δεν κατάφερα να συνδεθώ στο 4G. Με συνέδεε απευθείας στο "Nova 2G" και όταν έκανα χειροκίνητη αναζήτηση δικτύων, μου εμφάνιζε Cosmote 2G, Cosmote 4G, Vodafone 2G, Vodafone 4G και Nova 2G και μόνο, δηλαδή δεν υπήρχε καν το Nova 4G. Φυσικά δοκίμασα τα πάντα, επανεκκινήσεις, καθαρισμό τού ρούτερ και της σιμ. Στο τσατ μού είπαν ότι δε βλέπουν πρόβλημα στο δίκτυο στη Τζια κι ότι θα φταίει η σιμ (η οποία όμως δουλεύει τέλεια, τη δοκίμασα κι αλλού). Σε γκουγκλάρισμα (με 2G!) βρήκα παρόμοια περίπτωση (στην Αγγλία), όπου ο χρήστης ήταν πεπεισμένος ότι η εταιρεία από κάποια στιγμή και μετά δεν άφηνε πρόσβαση στο 4G από ανεξάρτητα ρουτεράκια, αλλά μόνο απ'αυτά που πουλάει. Βγάζει νόημα; Το ρούτερ είναι το Huawei E8372h-153. Αφού γύρισα (σήμερα) στην Αθήνα, είδα ότι συμβαίνει το ίδιο. Έβαλα κάρτα Frog και πετάει. Πάντως εδώ και αρκετά χρόνια και μέχρι τουλάχιστον πριν 3 εβδομάδες λειτουργούσε άψογα. Ν'άλλαξε η Nova μπάντα 4G έτσι ξαφνικά;
  15. Ευχαριστώ. Έκανα reset με καρφίτσα, δεν άλλαξε τίποτα. Επίμονα είναι τυφλό στο Nova 4G. ΗΕΟ, θα εκτιμούσα πολύ αν θα μπορούσες να μου πεις ποιόν τύπο πιστεύεις ότι θα'πρεπε να αγοράσω. Και θα το κάνω, κι ας είναι ρίσκο. Η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς. 🙂
  16. Στο λινκ τού HEO (https://www.4gltemall.com/huawei-e8372-lte-wifi-stick.html) φαίνεται ότι κάθε υποτύπος έχει προκαθορισμένο σύνολο μπαντών. Και προσωπικά δε βρήκα κάποιο σημείο στο μενού που να δείχνει τροποποίηση αυτού. Μου γράφεις σε παρακαλώ το λινκ τού νήματος για την κάλυψη Nova 4G;
  17. Πάντως μόλις το δοκίμασα με κάρτα Frog και πετάει.
  18. Λοιπόν, αυτό που λες πρέπει να'ναι. Έχω το E8372h-153, το οποίο απ'ό,τι βλέπω στο λινκ σου καλύπτει τις εξής συχνότητες: * LTE FDD: Band 1(2100 MHz)/Band 3(1800 MHz)/Band 7(2600MHz)/Band 8(900MHz)/Band 20(800 MHz), δηλαδή ήδη 2 από τις 3 που αναφέρεις στο μήνυμά σου! Για να'μαι δε σίγουρος ότι δε φταίει η σιμ μου, έβαλα και τη σιμ τού τηλεφώνου μου (F2G) στο ρούτερ με τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα - δεν βλέπει καν το Nova 4G, αλλά όλα τα άλλα κανονικά. Και αυτό βέβαια στην Αθήνα, τα ίδια με τη Τζια. Πάντως εδώ και αρκετά χρόνια και μέχρι τουλάχιστον πριν 3 εβδομάδες λειτουργούσε άψογα. Ν'άλλαξε η Nova μπάντα 4G έτσι ξαφνικά; Θα μπορούσα ν'αλλάξω εταιρεία, αλλά έχω ήδη πληρώσει Q Vip για όλο σχεδόν το 2026, οπότε δε θα'ταν έξυπνο. Από τη λίστα σου, ποιόν τύπο να προτιμήσω να αγοράσω; Πες μου αν θες μια πρόταση, και σ'ευχαριστώ και πάλι που μου άνοιξες τα μάτια!
  19. Θα συνεχίσω τα πειράματα αύριο από Αθήνα. Πάντως κι εγώ ελπίζω να'χει να κάνει με αναβάθμιση σε 5G, έτσι θεωρητικά εξηγείται η προσωρινή παύση τού 4G. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σου και τις συμβουλές σου.
  20. Η σιμ είναι 5 μηνών, το Δεκέμβρη την πήρα. Το APN myq δεν το ήξερα, χρησιμοποιώ κανονικά το gint.b-online.gr. Βέβαια μόλις το δοκίμασα και το myq, με τα ίδια αποτελέσματα. Το ρούτερ είναι το Huawei E8372, έκδοση λογισμικού 21.328.03.00.00 (αν λέει κάτι αυτό).
  21. Δεν έχω smartphone (συνειδητά ο τελευταίος των Μοϊκανών), οπότε δεν μπορώ. Αύριο που θα είμαι Αθήνα, θα δω τι πιάνει το ρούτερ και τι άλλα πειράματα μπορώ να κάνω.
  22. Εδώ και χρόνια βάζω μια κάρτα sim σε mobile 4G router για να'χω ίντερνετ στο εξοχικό (στη Τζια). Μόνο Wind/Nova όλα αυτά τα χρόνια, F2G και τελευταίους μήνες Q (το 99άρι). Και μέχρι τώρα όλα δούλευαν τέλεια. Αυτό το Σαββατοκύριακο πήγα και δεν κατάφερα να συνδεθώ στο 4G. Με συνέδεε απευθείας στο "Nova 2G" και όταν έκανα χειροκίνητη αναζήτηση δικτύων, μου εμφάνιζε Cosmote 2G, Cosmote 4G, Vodafone 2G, Vodafone 4G και Nova 2G και μόνο, δηλαδή δεν υπήρχε καν το Nova 4G. Φυσικά δοκίμασα τα πάντα, επανεκκινήσεις, καθαρισμό τού ρούτερ και της σιμ. Στο τσατ μού είπαν ότι δε βλέπουν πρόβλημα στο δίκτυο στη Τζια κι ότι θα φταίει η σιμ (η οποία όμως δουλεύει τέλεια, τη δοκίμασα κι αλλού). Σε γκουγκλάρισμα (με 2G!) βρήκα παρόμοια περίπτωση (στην Αγγλία), όπου ο χρήστης ήταν πεπεισμένος ότι η εταιρεία από κάποια στιγμή και μετά δεν άφηνε πρόσβαση στο 4G από ανεξάρτητα ρουτεράκια, αλλά μόνο απ'αυτά που πουλάει. Βγάζει νόημα;
  23. Καλώς να δεχτούμε το 14άρι - ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη: Από 27/04/2026 τροποποιούνται τα ποσά ανανέωσης χρηματικού υπολοίπου στα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης (FREE2GO App και MyQ App, και ιστοσελίδες f2g.gr και myq.gr) για συνδρομητές καρτοκινητής του εμπορικά και μη εμπορικά διαθέσιμου προγράμματος FREE2GO καθώς και στο εμπορικά διαθέσιμο πρόγραμμα Q. Πιο συγκεκριμένα, το ελάχιστο ποσό ανανέωσης μέσω των ηλεκτρονικών σημείων πώλησης (FREE2GO App και MyQ App, και ιστοσελίδες f2g.gr και myq.gr) αυξάνεται σε 14€ από 13€. Ανακοίνωση Καρτοκινητής, 16/03/2026
  24. Ναι, μια χαρά γίνεται, προχώρα. Έχω 2 σταθερές συνδέσεις στ'όνομά μου κι έχω και στις 2 από ένα F2G (πάλι στ'όνομά μου) το Buy More. Το μόνο που κοιτάνε είναι το ζευγάρι σταθερή-F2G να'ναι στον ίδιο ΑΦΜ, τίποτα άλλο.
  25. Μα και τα internet calls τραβούν από τα credits σου, σα να ήσουν Ελλάδα (αυτή είναι η διαφορά). Αν δεν έχεις credits (υπόλοιπο στην κάρτα) από τί να τραβήξει;
×
×
  • Create New...