Αν δε θέλουμε να πούμε ποιά καταστήματα είναι απαράδεκτα (η πλειονότητα δηλαδή), δεν είναι κακό να αναφέρουμε τα καλά. Σειρά μου: το κατάστημα στην Ερμού στο Μαρούσι. Βάζω τις 8άρες μου κανονικά και χωρίς γκρίνια, και έχω αλλάξει και όνομα σε F2G με εξουσιοδότηση εύκολα (δις!).
Ναι, την περασμένη εβδομάδα μια συνάδελφος εδώ στη δουλειά, μετά από προτροπή μου.
Είχε F2G, πήγε με φορητότητα CU για 2 μήνες και επέστρεψε F2G. Εγώ έκανα την αίτηση για Buy More εκ μέρους της μέσω chat και όλα πήγαν καλά (μαζί με τα 15GB).
Λοιπόν, τελικά πήρα τηλέφωνο και μου'παν ότι άλλαξε η διαδικασία για λόγους ταχύτητας. Προσημειώνουν το νούμερο (αν πρόκειται για φορητότητα), ζητούν με μέιλ ΑΦΜ και αντίγραφο ταυτότητας του τελικού χρήστη και στέλνουν τη σιμ στο όνομα αυτό και μόνο.
Μάλιστα μου'παν ότι ο κούριερ (ACS) θα'χει μαζί του και προσυμπληρωμένη υπεύθυνη δήλωση που θα πρέπει να επιστρέψει υπογεγραμμένη από τον εν λόγω παραλήπτη.
Ερώτηση: αν παραγγείλω sim με το όνομά μου, μπορεί να την ενεργοποιήσει κάποιος άλλος (στο όνομά του) ή πρέπει οπωσδήποτε να είμαι εγώ αυτός στον οποίο θα ενεργοποιηθεί το καινούργιο νούμερο;
Εγώ δεν έχω αφήσει 2μηνο flash offer ανενεργοποίητο! Κάρτα βάζω κάπου 3 φορές το χρόνο, 8άρα εννοείται, και λειτουργώ σχεδόν όλο το χρόνο με log'n'win (άλλων). Το καλοκαίρι βάζω 1-2 φορές το €7,80 με τα χίλια λεπτά (internet δε μ'ενδιαφέρει).
Σε μένα συμβαίνει μετά από 3-4 μήνες μετά την τελευταία ανανέωση - ανάλογα το ποσό τής ανανέωσης, 8 ή 13 δηλαδή.
Είσαι σίγουρος ότι η τελευταία σου φορά ήταν πριν 2 μήνες;
Δοκίμασε να πας σε κατάστημα και να τους ζητήσεις να καταργήσουν το Buy More απ'το F2G σου. Αυτό που δεν υπάρχει δηλαδή, παρά μόνο στο σύστημά τους. Αν το καταφέρεις, θα'σαι ελεύθερος μετά να το ενεργοποιήσεις μέσω chat.