Το θέμα έληξε μέσω τηλ. απο άτομο το οποίο δουλεύει μεσα στην WIND.μου το ξανακάνανε καρτοκινητό και σε 40 περιπου εργάσιμες θα μπορώ να κάνω φορητότητα του αριθμού.
Δεν θα ήθελα να πω περαιτέρω πράγματα για την εξαπάτηση,παραπληροφόριση,εξυπηρέτηση πελατών της wind.Απορώ πραγματικά πως έχουν ακόμα πελάτες.Το τι προβλήματα έχουμε αντιμετωπίσει και στα εταιρικά δεν περιγράφετε.
Ευχαριστώ θερμά για την βοήθεια σας μέσω αυτού του θέματος και μέσω των προσωπικών μηνυμάτων.
Να'στε καλά,καλές γιορτές με υγεία
ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ WIND