Jump to content

brath

Members
  • Δημοσιεύσεις

    341
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

About brath

  • Ημ. Γέννησης 24/01/1972

Συσκευή

  • Συσκευή
    Z Fold4

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    Δ. Μακεδονία

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

brath's Achievements

  1. Επανέρχομαι στο θέμα. Τρίτη παρέλαβαν, Τετάρτη με ενημέρωσαν ότι διορθώθηκε. Ζήτησα να το κρατήσουν γιατί τυγχάνει να κατέβω Αθήνα την επόμενη εβδομάδα, οπότε θα πάω να το πάρω αυτοπροσώπως. Εμένα όντως δεν είχε ίχνος σημαδιού πουθενά. Επιπλέον (δεν ξέρω αν αυτό έπαιξε το ρόλο του), αγοράστηκε μέσω πανεπιστημίου και για την εγγύηση τους είχα επισυνάψει το τιμολόγιο. Με ρωτάνε "να το περάσουμε ως πανεπιστήμιο;". Τους είπα όχι, γιατι το χρησιμοποιώ μόνο εγώ. Ίσως λοιπόν να έπαιξε το ρόλο του κι αυτό στην αντιμετώπιση. Σε κάθε περίπτωση ανυπομονώ να το πάρω γιατί το τίμιο ΝΟΤΕ 8 που έχω ως μπακ απ δεν αντέχει πάνω από μισή μέρα.
  2. Καλησπέρα. εμένα σήμερα η εσωτερική οθόνη έκανε μια χοντρή μαύρη γραμμή στο σημείο του μεντεσέ και μια φωτεινή κάθετη σε αυτή, στο μέσο της δεξιάς πλευράς της οθόνης. Επίσης δεν ανταποκρίνεται στην αφή (δάχτυλα), αλλά μόνο στο S Pen. Φαντάζομαι φεύγει για Smartec, αλλά με αυτά που διαβάζω προετοιμάζομαι ψυχολογικά για πόλεμο. Το κινητό αγοράστηκε πριν 1 χρόνο από Πανεπιστήμιο μέσω Πλαισίου και δεν έχει πέσει ποτέ...δεν έχω αφήσει καν κάποιον άλλο να το πιάσει. Έχει κανείς άλλος τέτοια εμπειρία;
  3. Ε δεν είναι πάντα εφικτό να μένεις χωρίς τηλέφωνο 4-5 μέρες για αλλαγή ζελατίνας αν μένεις εκτός Αθήνας. Οπότε αναγκαστικά μένει έτσι μέχρι να καταφέρω να βρεθώ Αθήνα. Επειδή έψαξα προς τα πίσω στο τόπικ και δεν το βρήκα, αν θυμάμαι καλά προτείνετε στην Smartech που είναι Χαλάνδρι; Κόστος; Στη Θεσσαλονίκη που είναι η επίσημη αντιπροσωπεία;
  4. Δυστυχώς δεν είμαι Αθήνα, γι αυτό
  5. Έχω μια σοβαρή ερώτηση. Είχα βάλει ζελατίνες της Whitedome. Στην εσωτερική λόγω λάθους δικού μου πιάστηκαν από κάτω κόκκοι σκόνης (ο ένας ήταν σαν πάρα πολύ μικρό πετραδάκι). Μετά από περίπου 2 μήνες που ήταν έτσι πήρα νέες ζελατίνες της Ringke (παρεμπιμπτόντως θεωρώ πολύ πιο ωραίες από της Whitedome και πιο εύκολη εγκατάσταση). Όμως αυτό που βλέπω είναι ότι τα σημάδια από τις σκόνες έχουν περάσει στη μαμά ζελατίνα της εσωτερικής οθόνης και όσο και αν τα έτριψα με εμποτισμένο πανάκι δεν φεύγουν με τίποτα. Η ερώτηση λοιπόν....χάραξε η ζελατίνη της οθόνης (αν περάσω πάντως το νύχι μου δεν έχει χάραγμα); Κι αυτή μπορεί να αλλάξει μόνο στην αντιπροσωπεία που αναφέρετε στην Αθήνα (γιατί μένω μακριά). Μπορώ να την αφαιρέσω και να περάσω 2 μαζί της Ringke και να είμαι ήσυχος;
  6. Μια ερώτηση για τους κατέχοντες (γιατί είμαι σε φάση που το σκέφτομαι σοβαρά). Μπορεί κάποιος να το χρησιμοποιήσει με selfie stick (λόγω πάχους); Έχω αυτό. Πιθανολογώ ότι μπορεί να μπαίνει το ένα του κομμάτι μέσα στην υποδοχή και το άλλο να είναι στον αέρα;
  7. ...είχα γράψει και παλαιότερα το πρόβλημά μου. Περίμενα να λυθεί ίσως το πρόβλημα της περιοχής και μάλλον να φύγω μια και καλή από την εταιρεία. Η συμπεριφορά της πλέον με ξενίζει και μετά από 20 χρόνια πελάτης δε θέλω ούτε να την ακούσω. Πάμε στο ιστορικό. Κατά καιρούς ανοίγω τα site των εταιρειών για να βλέπω τι ισχύει από τιμές. Βάζω λοιπόν το νούμερό μου για έλεγχο διαθεσιμότητας για 100Mbps και μου λέει γίνεται. Επικοινωνώ και ρωτάω, αφού στην 50ρα πιάνω 30 με διεγνωσμένη βλάβη και μη επίλυση από μέρους σας, πώς είναι δυνατόν να υποστηρίζετε ότι μπορώ να πάρω 100ρα; Μου λέει η υπάλληλος ... θα πω να σας καλέσουν από το τμήμα προσφορών! Της απαντάω "με δουλεύεις; λύστε μου το πρόβλημα πρώτα και μετά προσπαθείτε να πουλήσετε κάτι καλύτερο από αυτό που μου πουλάτε με προσβλητικό τρόπο τώρα". Μπαίνω στη φόρμα επικοινωνίας και ζητώ γραπτή ενημέρωση για το αν μπορώ να αναβαθμιστώ σε 100ρα γραμμή. Μετά από 2 εργάσιμες δέχομαι κλήση από το 18381 για τη βλάβη λέει που δήλωσα; Μα καλά λέω, βλαμμένοι είστε; Ποιος δήλωσε βλάβη; Και τελικά καταλήγουμε στο εξής. Από πέρσι έχω πρόβλημα. Η εταιρεία δε θα ξανακοιτάξει αν μπορεί να φτιαχτεί η γραμμή μου. Μόνο αν ξαναδηλώσω βλάβη και μείνω πάλι πόσο καιρό χωρίς γραμμή. Αλλιώς δεν ασχολούνται. Του περιγράφω πάλι το πρόβλημα και μου λέει ότι ίσως με συνδυαστικό ραντεβού να έβγαινε άκρη. Του λέω, το ζήτησα...μου απαντά ότι αν δε θέλει ο ΟΤΕ απλά δε γίνεται. Τέλος πάντων, ρωτάω τι γίνεται από εδώ και πέρα. Μου λέει ότι πρέπει να αιτηθώ αναβάθμιση για να δουν αν παίζει, αλλιώς θα μου γίνει νέα προσφορά. Δηλαδή θα ακυρώσω τη δια βίου τιμή που έχω για να πάω δοκιμαστικά σε κάτι που μάλλον δε θα παίξει και μετά θα μου κάνουν άλλη προσφορά. Πόσο απατεώνες μπορείτε να γίνετε; Πραγματικά αναρωτιέμαι
  8. Εγώ απλά βλέπω τα προβλήματα που καταγράφονται και σε άλλα νήματα σε αυτό το τόπικ. Έχουν όλοι τα ίδια προβλήματα/παράπονα. Λειτουργείτε ως απλοί μεταπωλητές χειρίστου είδους και δε σας καίγεται καρφί για τον τελικό πελάτη. Και όταν μετακόμισα πριν 10 χρόνια τα ίδια....2 μήνες χωρίς τηλέφωνο γιατί δεν κάνατε τίποτα να πιεστεί ο ΟΤΕ (άλλοι απατεώνες αυτοί) να βάλει το 1,5 μέτρο καλώδιο από το κουτάκι μέχρι τον κατανεμητή του σπιτιού (η επίσημη δικαιολογία...έλλειψη τερματικού δικτύου). Και ο βλάκας πήγα και έκανα αίτηση σε αυτούς και ξανάρθα σε σας. Όταν πέρασα σε VDSL τα ίδια...εγώ κατάφερα και μίλησα με τους τεχνικούς για να διορθωθεί το πρόβλημα. Και τώρα η υπέρτατη κοροϊδία, για δικό σας πρόβλημα θέλετε να μειώσετε τις παροχές μου στην ουσία. Ο εκπρόσωπός σας ανέφερε ότι και καλά θα έχω έκπτωση επειδή καταργείται ο φόρος τηλεόρασης (και όχι γιατί δεν μπορείτε να παρέχετε την υπηρεσία που συμφωνήσαμε). Ζήτησα την ηχογράφηση που αναφέρει συνεχώς ότι δεν δεσμεύομαι πλέον με συμβόλαιο. Το ΑΠΑΙΤΩ άμεσα. Για τα υπόλοιπα, θα επιληφθεί η ΕΕΤΤ (μη νομίζετε ότι θα ξεμπερδέψετε με μια χαζή, τυπική απάντηση ως συνήθως) και στη συνέχεια δικηγόρος (σας έχω ενημερώσει αναλυτικά). Νισάφι με την ανικανότητά σας και την κοροϊδία.
  9. Έχω μεγάλο ιστορικό προβλημάτων με την εν λόγω εταιρεία, αν και πελάτης 20 χρόνια περίπου. Μετά από διάφορες παλινωδίες, πριν από 10 μήνες περίπου κούμπωσα επιτέλους, σταθερά στα 49999 σε VDSL. Στις 25/9 σε οικοδομή που χτίζεται έκοψαν το καλώδιο και έμεινα χωρίς τηλέφωνο (επηρεαστήκαμε συνολικά 6-7 σπίτια). Διορθώθηκε υποτίθεται το πρόβλημα και έπεσα στα 30. Το έδωσα βλάβη και πλέον ο ΟΤΕ αρνείται να το φτιάξει και τους λέει ότι δεν μπορεί να δώσει 50ρα. Μετά από πάρα πολλές ενοχλήσεις από μέρους μου, σήμερα με πήραν και μου έδωσαν τις εξής επιλογές: 1. να βάλουμε και απεριόριστα κινητά και από 37,51 να πάω 36,02 (τους λέω έχω απεριόριστα στο κινητό μου, δεν με ενδιαφέρει) 2. να αφαιρέσουμε τα 150 λεπτά κινητά που μου έχουν και να πέσουμε κάτω από τα 35 (δε θυμάμαι ακριβώς πόσο) 3. να το κάνω full pack και να πάω στα 42 (και καλά ειδικά σε μένα γιατί έχω πρόβλημα, αλλά βλέπω ότι το προσφέρουν σε πολλούς πελάτες) 4. να το κατεβάσουμε σε σύνδεση με ανώτατο τα 30 (που δεν είναι πια εμπορικά διαθέσιμο, αλλά για "εξυπηρέτηση"), αλλά μάλλον θα κουμπώνω ακόμα πιο κάτω. Σε όλα αυτά, ενώ έχω την τιμή ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, να το αλλάξουμε σε 2 χρόνια συμβόλαιο το οποίο αν δε διορθωθεί λέει το πρόβλημα δε με δεσμεύει αλλά θα μπορώ να φύγω ανά πάσα στιγμή. Δηλαδή, προσφορές αστείες, αλλά επιπλέον να μου αφαιρέσουν το ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ και να το κάνουμε συμβόλαιο που ενέχει τον κίνδυνο να αυξηθεί όταν λήξει (το θεωρώ δεδομένο). Αυτός δηλαδή είναι ο σεβασμός στον πελάτη. Προφανώς και ΟΤΕ δε θα πάω ποτέ λόγω στάσης (επίτηδες δημιουργούν τα προβλήματα στην περιοχή μου για να αναγκάσουν τους πελάτες να πάνε σ' αυτούς και αυτό είναι επιβεβαιωμένο), αλλά μόλις δημιουργηθεί η υποδομή που πρέπει (δυστυχώς θα πάει Πάσχα του 21), έφυγα τρέχοντας και δε θέλω να ξανακούσω γι αυτή την εταιρεία. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να ντρέπονται για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους. Τουλάχιστον αστείοι.
×
×
  • Create New...