ρε παιδια τι γινεται με το 6630?ειναι τοσο φοβερο κινητο εχει τοσα πραγματα και τετοιες δυνατοτητες..με τοσα που εχω διαβασει,οτι δηλαδη υπαρχουν πολλα ελλατωματικα πως να παω τωρα να το παρω?αν το παρω απο ιταλια και βγει ελλατωματικο τι κανω?και απο ιταλικα πως μπορω να το κανω να ειναι στα ελληνικα?υπαρχει τροπος?