Jump to content

kostassl45i

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2.511
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

1 Follower

About kostassl45i

  • Ημ. Γέννησης 13/02/1985

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Άγνωστο

kostassl45i's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

11

Φήμη

  1. Τους το ανεφερα και επεμεναν... Παντως με κερδισε το οτι μπορεις να εχεις εισερχομενες για 4 μηνες. Κανει τεραστια διαφορα οταν εχεις ταυτοχρονα την προσφορα του φρογκ με τα απεριοριστα δεδομενα χωρις ορθη χρηση και 120 προς ολους το μηνα. Φερνω το βασικο μου νουμερο στο free2go και ακομα και με 1 ανανεωση θα βγει για 1 χρονο μονο 13χ3 ανανεωσεις αντι για 13χ6 στους αλλους. Τωρα αν ισχυουν και κατι φημες που διαβασα οτι μπορει να μη μπει φραγη εισερχομενων ακριβως στους 4 μηνες αλλα αργοτερα ακομα καλυτερα. Τωρα αν καταφερω να κανω και ανανεωση 8 ευρω εστω τη 2η και 3η φορα μονο ειμαστε αρχοντες.
  2. Μολις γυρισα απο 2 καταστηματα νοβα και επισης εκανα ερωτηση και στο τσατ ολοι μου ειπαν οτι για νεους πελατες free2go/Q η ελαχιστη ανανεωση ειναι πλεον 13 ευρω και οχι 8.
  3. Θέλω να γράψω ότι πριν από λίγο ολοκληρώθηκε η διαδικασία καταγγελίας της σύμβασης μου και περιμένω να επιστραφούν τα χρήματα που ήταν στον what's up αριθμό μου στο λογαριασμό τραπέζης που τους έδωσα. Είναι εφικτό και δε χρειάστηκε καν κλήση στο 5ψηφιο. Όλα έγιναν μέσω εφαρμογής του what's up πατώντας στο χρειάζεστε βοήθεια. Η αίτηση έγινε 4 Μαρτίου και ολοκληρώθηκε σήμερα. Για δεδομένα χρησιμοποιώ την προσφορά του frog με απεριόριστα δεδομένα για ένα χρόνο και 120 λεπτά ομιλίας το μήνα προς όλους. SMS γιοκ. Τι μου προτείνετε να κάνω για να μπορώ να δέχομαι απλά κλήσεις στο βασικό μου νούμερο που είναι αυτό που καταγγειλα τη σύμβαση; Για πάνω από 1 χρόνο απλά έκανα ανανεώσεις των 8€ ανά δίμηνο για να μπορώ να δέχομαι κλήσεις. Ποιο είναι το φτηνότερο κόστος και σε ποιο πρόγραμμα για απλή διατήρηση ενός αριθμού; Ευχαριστώ πολύ
  4. Ούτε της Αθήνας θα ανοίξει αύριο
  5. Ζητάω συγνώμη προκαταβολικά αν οι απορίες μου είναι χαζές ή χιλιοειπωμενες. Αφορούν τα απεριόριστα στο κατάστημα Θεσσαλονίκης για ένα χρόνο με 109€ black Friday. 1) Το βασικό μου νούμερο είναι what's up. Αν κάνω ΑΛΠΑΚ μπορώ να πάω σε frog; 2) Αν ναι , το υπόλοιπο που έχω τώρα μέσα χάνεται ή μεταφέρεται; 3) Αν πάω στο κατάστημα Θεσσαλονίκης και πω ότι έχω το frog αυτό από πέρσι που είχε βγει η προηγούμενη προσφορά υπάρχει περίπτωση να μου ενεργοποιήσουν την προσφορά black Friday στο βασικό μου νούμερο που μόλις έκανα ΑΛΠΑΚ σε frog ή θα το ψάξουν εκείνη τη στιγμή και θα φάω πόρτα; 4) πόσο χρεώνεται το ΑΛΠΑΚ; Ευχαριστώ πολύ
  6. Καλημέρα Konstantinos! Λυπούμαστε για τη δυσαρέσκεια που έχει προκύψει. Κάθε σχόλιο είναι ευπρόσδεκτο και φυσικά το λαμβάνουμε υπόψιν μας. Ότι αλλαγές πραγματοποιούμε στα πακέτα και τις υπηρεσίες μας έχουν σκοπό την ικανοποίηση του μεγαλύτερου αριθμού συνδρομητών μας. Σε κάθε περίπτωση μείνε συντονισμένος στη σελίδα μας για οτιδήποτε νεότερο προκύψει. απαντησα ξανα αυτο: Είναι εξαιρετικά δύσκολο να φανταστώ κάποια ιδιαίτερη χρησιμότητα σε κάτι που διαρκεί 2-3 μέρες και για να χρησιμοποιηθεί απαιτεί να υπάρχει άλλο πακέτο δεδομένων ήδη ενεργοποιημένο. Ειλικρινά απορώ ποια ομάδα οραματίστηκε, σχεδίασε και ενέκρινε τη συγκεκριμένη αλλαγή. Σε ένα περιβάλλον όπου επικρατούν όμοια πακέτα, όμοιες υπηρεσίες με σχεδόν πανομοιότυπο τιμοκατάλογο, πάρε-μοίρασε, πάρε καβάτζα, easy trasfer, reload-it και ΚΥΡΙΩΣ η δυνατότητα μεταφοράς δεδομένων και λεπτών που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, τον επόμενο μήνα είναι στοιχεία που διαφοροποιούν το what's up έναντι του ανταγωνισμού. Με αυτή την αλλαγή μειώνεται δραματικά η μοναδικότητα των παροχών σας έναντι ανταγωνιστικών και επίσης δίνετε λιγότερα κίνητρα ο συνδρομητής να παραμένει πιστός στην εταιρία του και να μην παραλείπει να ανανεώνει κάθε πρώτη του μήνα για να μη χάσει τυχόν λεπτά και δεδομένα που έχουν περισσέψει από τον προηγούμενο μήνα. Εντελώς λάθος στρατηγική κατά τη γνώμη μου. Κρίμα
  7. Εννοείται ότι δίνω την άδεια σε όποιον θέλει να το χρησιμοποιήσει
  8. Έστειλα στο μεσεντζερ αυτο: Καλησπέρα, επικοινωνώ μαζί σας για να διαμαρτυρηθώ για την αλλαγή στο #pare_moirase; Η αλλαγή σε "social & data" και ακόμα χειρότερα η διάρκεια μόλις 2 ημερών το καθιστά πρακτικά ένα άχρηστο δώρο. Και αυτό μάλιστα τη στιγμή που ένα τεράστιο δίκτυο πιστών πελατών, παρεών, οικογενειών, συμμαθητών, συμφοιτητών και συναδέλφων ανταλλάζαμε δεδομένα με το τωρινό πάρε μοίρασε και επειδή τα δεδομένα αυτά είχαν διάρκεια ένα μήνα και μεταφέρονταν, τα ανανεώναμε συνεχώς και είχαμε μαζέψει αρκετοί από εμάς αρκετά GB, τα οποία τώρα θα χαθούν. Σε όλους σχεδόν τους κλάδους, υπάρχουν διάφορα κίνητρα τύπου loyalty, με στόχο να μείνεις πιστός σε μια εταιρία, στην περίπτωση που συζητάμε όχι μόνο να μη φύγεις από την cosmote και το what’s up, αλλά και να φροντίσεις να μην περάσει μήνας χωρίς να κάνεις ανανέωση. Δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται να κάνετε ξαφνικά τέτοιες αλλαγές εις βάρος μας και μάλιστα εν μέσω μιας πρωτοφανούς οικονομικής και υγειονομικής κρίσης. Μετά από κάτι τέτοια, οι ακριβοπληρωμένες διαφημίσεις που προβάλουν την κοινωνική/εταιρική σας ευθύνη ακούγονται πλέον τρομερά ειρωνικές και υποκριτικές. Θα ήθελα το μήνυμα αυτό να προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα με αίτημα είτε να επαναφερθεί το παλιό πάρε μοίρασε είτε να υπάρξει κάποια πραγματική διάδοχη κατάσταση του πάρε μοίρασε και όχι η φάρσα που ανακοινώσατε η οποία δεν έχει καμία πρακτική χρησιμότητα στο 90% και πλέον των χρηστών.
  9. Εγώ έστειλα αυτό: Καλησπέρα, επικοινωνώ μαζί σας για να διαμαρτυρηθώ για την αλλαγή στο #pare_moirase; Η αλλαγή σε "social & data" και ακόμα χειρότερα η διάρκεια μόλις 2 ημερών το καθιστά πρακτικά ένα άχρηστο δώρο. Και αυτό μάλιστα τη στιγμή που ένα τεράστιο δίκτυο πιστών πελατών, παρεών, οικογενειών, συμμαθητών, συμφοιτητών και συναδέλφων ανταλλάζαμε δεδομένα με το τωρινό πάρε μοίρασε και επειδή τα δεδομένα αυτά είχαν διάρκεια ένα μήνα και μεταφέρονταν, τα ανανεώναμε συνεχώς και είχαμε μαζέψει αρκετοί από εμάς αρκετά GB, τα οποία τώρα θα χαθούν. Σε όλους σχεδόν τους κλάδους, υπάρχουν διάφορα κίνητρα τύπου loyalty, με στόχο να μείνεις πιστός σε μια εταιρία, στην περίπτωση που συζητάμε όχι μόνο να μη φύγεις από την cosmote και το what’s up, αλλά και να φροντίσεις να μην περάσει μήνας χωρίς να κάνεις ανανέωση. Δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται να κάνετε ξαφνικά τέτοιες αλλαγές εις βάρος μας και μάλιστα εν μέσω μιας πρωτοφανούς οικονομικής και υγειονομικής κρίσης. Μετά από κάτι τέτοια, οι ακριβοπληρωμένες διαφημίσεις που προβάλουν την κοινωνική/εταιρική σας ευθύνη ακούγονται πλέον τρομερά ειρωνικές και υποκριτικές. Θα ήθελα το μήνυμα αυτό να προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα με αίτημα είτε να επαναφερθεί το παλιό πάρε μοίρασε είτε να υπάρξει κάποια πραγματική διάδοχη κατάσταση του πάρε μοίρασε και όχι η φάρσα που ανακοινώσατε η οποία δεν έχει καμία πρακτική χρησιμότητα στο 90% και πλέον των χρηστών.
  10. Εδώ έκαναν μετρήσεις σχετικά με την ποιότητα του ήχου του κινητού: https://www.gsmarena.com/xiaomi_pocophone_f1-review-1808p3.php
×
×
  • Create New...