Θα σας πω λίγο τι έπαθα με αυτό το προνομιακό πακέτο και βοηθήστε να καταλάβω τι παίχτηκε.
Σεπτέμβρη μήνα με παίρνουν τηλέφωνο και μου στέλνουν δύο κάρτες sim. Δεκέμβριο έφυγα στο εξωτερικό όπου έμεινα τρεις μήνες και δεν ανανέωσα σε αυτό το διάστημα. Προχθές λοιπόν που γύρισα και πήγα να πραγματοποίησω κλήση, μου ανέφερε η κοπελιά ότι υπάρχει φραγή κλήσεων και να προχωρήσω σε ανανέωση. Κάνω online ανανέωση, μου παίρνει τα λεφτά από τη χρεωστική μου, αλλά το πρόβλημα παρέμεινε. Ούτε μήνυμα ήρθε για επιτυχή ανανέωση, ούτε άλλαξε το 0€ υπόλοιπο, ούτε κλήσεις μπορούσα να κάνω.
Την άλλη μέρα πάω σε κατάστημα της Cosmote όπου τα παιδιά εκεί είδαν όντως ότι πραγματοποιήθηκε η ανανέωση αλλά δεν μπορούσαν να καταλάβουν το λόγο γιατί δεν ξεμπλόκαρε. Από το κατάστημα τηλεφώνησα στο 13888, όπου μου ζήτησαν να τους αναφέρω τον 20ψηφιο κωδικό της sim. Με το που ξεκίνησα να τον αναφέρω αμέσως μου είπαν ότι ο κωδικός δεν αντιστοιχεί σε δίκτυο Cosmote και ότι όλες οι sim της εταιρείας αναγράφουν επάνω είτε το λογότυπο της Cosmote, είτε Whatsup, είτε Frog. Η δική μου sim γράφει ένα σκέτο "ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗ PREPAID" χωρίς κανένα λογότυπο. Μην τα πολυλογώ τελικά αναγκαστικα και αγόρασα νέα sim όπου εκεί μπήκε το νέο μου υπόλοιπο και μπορούσα και πάλι να στείλω τον κωδικό με το προνομιακό πακέτο. Τι φάση όλο αυτό; Να σημειώσω ότι είμαι απολύτως σίγουρος τι κάρτες sim έχω. Μια free2go στο κινητό και αυτή του προνομιακού πακέτου στο tablet.