CHRISAPATRA
Members-
Δημοσιεύσεις
80 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About CHRISAPATRA
- Ημ. Γέννησης 31/01/1967
CHRISAPATRA's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Eurovision 2007 - Eπιλογή τραγουδιού εκπροσώπησης
CHRISAPATRA replied to jane_butterfly's topic in My Music
Στις 10 Μαϊου ο ημιτελικός και στις 12 ο τελικός. Αύριο βράδυ (στις 27/4 δηλαδή) στις 11μμ στη ΝΕΤ θα ακουστούν τα δεύτερα μισά τραγούδια του διαγωνισμού. Μόνο που επειδή είναι πολλά τα παίζουν για 1 λεπτό το πολύ. Θα προτιμούσα να σχολίαζαν λιγότερο οι σχολιαστές και να ακούγονταν ολόκληρα τα τραγούδια. Προσωπικά τα άκουσα από το ΡΙΚ σε 4 εκπομπές που είχε γι΄αυτόν το σκοπό. Πήγαμε πολύ καλά. Βγήκαμε πρώτοι μαζί με μια άλλη χώρα (απ΄την τελευταία οχτάδα των χωρών (με αλφαβητική σειρά) μου διαφεύγει όμως) και ακολούθησε η Βουλγαρία. Οι κριτές ήταν 5 (1 Σουηδός, 1 από το Ισραήλ, 1 από την Ελλάδα και 2 από την Κύπρο). Το δικό μας τραγούδι πήρε άριστα 10 από όλους εκτός από τον Έλληνα (!) που έδωσε 8. -
Απόκρυψη από σταθερό γίνεται??
CHRISAPATRA replied to internet_gr's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Μάλλον κάποιο λάθος θα κάνεις. Την υπηρεσία που ζητάς την έχει η εργοδότριά μου στο σπίτι της. Πήρε το 134 από τη γραμμή που την ενδιέφερε να καλεί με απόκρυψη και ζήτησε να καλεί με απόκρυψη. Της όρισαν στη συνέχεια την ημερομηνία μετά από την οποία θα της παρέχεται αυτή η υπηρεσία (2-3 μέρες μετά το τηλεφωνικό της αίτημα) και της διευκρίνησαν πώς ότι όταν δεν θα την θέλει μπορεί να τους το δηλώνει τηλεφωνικά στο 134 για να της βγάζουν την απόκρυψη από τη γραμμή της. Της είπαν επίσης ότι αν ο καλούμενος έχει ζητήσει από τον ΟΤΕ παγίδευση της γραμμής του και καταγραφή των κλήσεων που δέχεται, τότε, και μόνον τότε , θα καταγράφεται το τηλέφωνό της εκτός κι αν θέλει να το μετατρέψει σε απόρρητο (με την ανάλογη αύξηση του παγίου του). Στα απόρρητα υπάρχει πάντα απόκρυψη. -
Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)
CHRISAPATRA replied to georget's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Και μένα άργησε ο λογαριασμός μου να έρθει, (ακόμα δεν τον έχω λάβει) τον πλήρωσα όμως κι έτσι ας έρθει όποτε θέλει. Πήγα στον ΟΤΕ (στο ταμείο) και ζήτησα την έκδοση αντιγράφου λογαριασμού γιατί ήθελα να τον πληρώσω. Έτσι απλά. -
Παροχή έκπτωσης ή προσφορές σε άτομα με αναπηρία ;
CHRISAPATRA replied to elephant's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Ναι, τον ΕΠΑΚ αφορά, στα σίγουρα. -
Παροχή έκπτωσης ή προσφορές σε άτομα με αναπηρία ;
CHRISAPATRA replied to elephant's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Μα δε μίλησα για την Telepassport. Στις εκπτώσεις του ΟΤΕ αναφέρθηκα. Συγγνώμη για την παρανόηση που προκλήθηκε αλλά στο προηγούμενο μήνυμά μου δεν έκανα "παράθεση" διότι αυτό που ήθελα να πω και τελικά είπα (έγραψα) δεν αφορούσε την ΤΡ και δεν έλαβα αφορμή από το δικό σου κείμενο. Δέχομαι πάντως το σχόλιό σου γιατί δεν το έγραφα ότι αναφερόμουν στον ΟΤΕ. Μιλούσα όμως για το 134 σε ανθρώπους που ξέρουν από τηλεφωνία. :) -
Παροχή έκπτωσης ή προσφορές σε άτομα με αναπηρία ;
CHRISAPATRA replied to elephant's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Όχι σε όλα απ΄όσο ξέρω. Το προσφέρει σίγουρα στους αιμοκαθαρόμενους, στους τυφλούς, στους πάσχοντες από σκλήρυνση κατά πλάκας. Είναι κι άλλοι, αλλά όχι όλοι. Επιφυλάσσομαι για τους καρκινοπαθείς. Καλύτερα να το ρωτήσεις στο 134. Πρέπει όμως το τηλέφωνο να είναι στο όνομα του πάσχοντος ή να κηδεμονεύει ο κάτοχος τέτοιο άτομο. -
Eurovision 2007 - Eπιλογή τραγουδιού εκπροσώπησης
CHRISAPATRA replied to jane_butterfly's topic in My Music
Είναι λυπηρό μία κοπέλλα 20 ετών να εκφράζεται έτσι χαιρέκακα, ειρωνικά και υβριστικά. Κάνε μου τουλάχιστον τη χάρη να μη μιλάς σε α! πρόσωπο πληθυντικού όταν αναφέρεσαι στην εκπροσώπηση της Ελλάδας. Σου παραείναι μεγάλη τιμή! -
TellasΖisto: Πληρωνω Ζisto+OTE Παγιο!!!!!
CHRISAPATRA replied to salami's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Και μέχρι να ενεργοποιηθείς πλήρωνες στην Τellas το πάγιο του "Ζίστο"; -
Τηλεφωνία και internet εναλλακτικών: Ποιόν πάροχο;
CHRISAPATRA replied to Draken's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Έτυχε. Πότε-πότε φαίνεται το νούμερο του καλούντος με Telepassport. Η χρέωση δεν αλλάζει, χρεώνεσαι σα να παίρνεις με απόκρυψη. -
πΟτεπιλογές απο τον πΟΤΕ-Προσοχή παιδιά!
CHRISAPATRA replied to cpolitop's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Σ΄ευχαριστώ για τη βοήθεια. Έκανα λάθος. Ανακαλώ. -
πΟτεπιλογές απο τον πΟΤΕ-Προσοχή παιδιά!
CHRISAPATRA replied to cpolitop's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Δυστυχώς, ούτ' εσύ, ούτ' εγώ έχουμε τη δυνατότητα ν' αποδείξουμε την αλήθεια των ισχυρισμών μας. -
Κλήσεις προς Αμερική με αστική χρέωση!!!
CHRISAPATRA replied to teras1956's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Σ΄ευχαριστούμε που επανέφερες το θέμα. Καλά τι γίνεται μ΄αυτό το νούμερο; Πέρσι έπαιρνες από Αθήνα με αστική χρέωση (κι από την υπόλοιπη Ελλάδα με υπεραστική) στην Αγγλία και φέτος στην Αμερική; Αν κατάλαβα καλά, το έκοψε πάλι η Νetone; Δεν ισχύει πλέον η είδηση αυτή; Πάντως σ΄ευχαριστόυμε για την ενημέρωση. -
Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος Ι)
CHRISAPATRA replied to sculper's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Ενδιαφέρον!!! -
Alpha Phone: Είναι η πιο φθηνή εταιρία;
CHRISAPATRA replied to A00007_'s topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Για ν΄ακριβολογούμε: Προωθεί και πακέτα που συνδιάζουν σταθερή τηλεφωνία Alphaphone και κινητή ΤΙΜ. Κατάλαβα σωστά; Πάντως μεμονομένα, πακέτα ΤΙΜ δεν προωθεί(τε) για να λέμε ότι έχει και κινητή τηλεφωνία, έτσι δεν είναι; Η τιμή που δίνεις είναι με ΦΠΑ; Πάντως ανάλογο πακέτο έχω κι εγώ από την Τelepassport. Απ΄ότι βλέπω η Α-phone στο σημείο αυτό αντιγράφει την Τελεπάσπορτ κι ο τιμοκατάλογός της είναι διαφοροποιημένος κατά -0,001Ε (ή 0,34075 της δραχμής) στ΄αστικά και στα υπεραστικά από αυτόν της Τελεπάσπορτ. Ενας που έχει πάρει πακέτο Τρ-ΤΙΜ δεν έχει λόγο ν΄ασχολείται με τη χρέωση των κινητών από το σταθερό του, αφού τα κάνει μέσω ΤΙΜ. -
Αναζήτηση αριθμών κινητών τηλεφώνων
CHRISAPATRA replied to angies's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Είναι κατάλογοι του ΟΤΕ, ο οποίος αποκαλείται στο εξώφυλλο : "Πάροχος Καθολικής Υπηρεσίας". Στη σελίδα 3 γράφει: "ΕΚΔΟΣΗ ΟΤΕ Α.Ε." και λίγο παραπάνω γράφει ότι " η συλλογή των στοιχείων των συνδρομητών, καθώς και η ορθότητά τους, αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του τηλεπικοινωνιακού παρόχου στον οποίο ανήκουν. Έτσι για οποιοδήποτε θέμα, όπως μη καταχώριση στον κατάλογο, τυχόν λάθη στα στοιχεία, καταχώριση παρότι έχει δηλωθεί αντίρρηση, κλπ., ο συνδρομητής θα πρέπει να απευθύνεται αποκλειστικά στον πάροχο (εταιρεία) από τον οποίο έχει πάρει τον συγκεκριμένο αριθμό."