Ένα μήνα πριν λήξει η εγγύηση, η οθόνη στο πάνω μέρος άρχισε να ξεκολάει, και το πήγα στο service. Δεν το είχα ρουταρισμένο, αλλά επειδή κάποια στιγμή το είχα κάνει, το knox ήταν πηραγμένο. Το έστειλε το Repair Store της Θεσσαλονίκης στα κεντρικά, και είπαν πως είναι εκτός εγγύησης. Ακόμα όπως δεν αποφάσισαν αν θα το καλύψουν.
Ποια είναι η δική σας εμπειρία; Το πρόβλημα που έχει το κινητό μου έχει να κάνει με το υλικό, και μάλιστα ούτε καν με τα ηλεκτρονικά. Έχει το δικαίωμα η Samsung να μην το δεχτεί εντός εγγύησης; Αν τελικά έχω αρνητική απάντηση, πώς μπορώ να κινηθώ, ώστε τελικά να καταφέρω κάτι;