Κάνω αίτηση για Double play στην Cosmote. Έρχεται ο τεχνικός της Cosmote μας ενημερώνει πως η σύνδεση πρέπει να γίνει με υπόγειο καλώδιο στην πολυκατοικία. Δεν γίνεται πια κατευθείαν από το καφάο γιατί δεν έχει χώρο και η πολυκατοίκια είναι νεόχτιστη. Πληρώνουμε 800 ευρώ στις 13/05 για να ξεκινήσουνε οι ενέργειες από μεριάς τους. Έκτοτε ούτε φωνή , ούτε ακρόαση, τους έψαχνα παντού. Το τεχνικό τμήμα δεν έχει τηλέφωνο μας ενημέρωσαν. Έστελνα στα mail των ανθρώπων που μας ζήτησαν τα λεφτά πότε καμία απάντηση. Έγραψα 3 φορές στο portal του Cosmote technical services. Για να μου απαντήσει κάποιος τους βρήκα μέσω linkedin. Τους ρωτάω και για μέρες έψαχναν τι έχει συμβεί. Ταυτόχρονα έπαιρνα το 13888 καμία βοήθεια. Δεν ξέρανε. Δεν επικοινωνούνε μεταξύ τους τα τμήματα λένε και στέλνανε απλά αιτήματα. Όταν βρήκαν τι γίνεται μου είπαν είχαν βγάλει άδεια από τον δήμο για χωματουργικές εργασίες και τους έληξε. Άιντε πάλι αναμονή να βγει άδεια. Σε όλα αυτά να επικοινωνώ εγώ πάντα. Από μόνη τους δεν στέλνανε ποτέ.
Τώρα με ενημέρωσαν πως σήμερα ή αύριο θα έρθει κάποιος. Και ακόμα και σήμερα μου λένε δεν ξέρουμε αν θα έρθει κάποιος όντως. Απλά ότι θα ξεκινήσουνε οι εργασίες σήμερα , αύριο.
Όλο αυτό παιδιά πήρε 6 μήνες. Αναμένω.
Και ρωτάω είναι κάποιου είδους normality αυτό ; Γιατί δεν τους βλέπω και να αγχώνονται ιδιαίτερα; Σε κάθε νέα σύνδεση τόσος χρόνος χρειάζεται ;