Από τις ρυθμίσεις επικοινωνίας της εφαρμογής πλέον, έχει μία επιλογή που βάζεις ΔΕΝ επιθυμώ να δέχομαι από Nova κτλ κτλ κλήσεις, και στη 2η επιλογή επιθυμώ εγγραφή στο μητρώο 11 και ησυχάζεις.
Το σύστημα καταχωρημένων αιτημάτων ανανεώνεται κάθε μήνα και πλέον αν δεχτείς κλήση από οποιοδήποτε τρίτο πωλητή υπηρεσιών, έχεις δικαίωμα έγγραφης καταγγελίας στην Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων καθώς αποτελεί σοβαρή παράβαση η μη εφαρμογή του Μητρώου 11.
Πρόσφατα που δέχτηκα μετά από πολύ καιρό κλήση τέτοιου χαρακτήρα, με το που είπα ότι έχω εγγραφεί εδώ και καιρό στο Μ.11, η γραμμή είχε κλείσει...