Jump to content

kmagandr

Members
  • Δημοσιεύσεις

    11
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About kmagandr

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 19

Συσκευή

  • Συσκευή
    Samsung S22 Ult

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    Θεσσαλονίκη

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

kmagandr's Achievements

  1. δεν έχω ιδέα, έκανα downgrade και όλα καλά
  2. Ευχαριστώ πολύ, το έκανα και επανήλθε σε αυτή την έκδοση (4.4.02.33) και λειτουργεί μια χαρά από ότι είδα.
  3. Έχω την 4.4.05.71 βάλε από apkmirror μια προηγούμενη έκδοση μήπως; δοκίμασα την προηγούμενη, αλλά λέει ότι δεν εγκαταστάθηκε επειδή το πακέτο δεν είναι έγκυρο...
  4. Παρατήρησα σήμερα ότι κρασάρει η εφαρμογή Samsung Notes. Έκανα: 1) επανεκκίνηση της συσκευής 2) κλείσιμο και άνοιγμα της συσκευής 3) clear cache + data 4) απεγκατάσταση και επανεγκατάσταση της εφαρμογής αλλά δεν λύθηκε το πρόβλημα. Γκουγκλαρα αλλά δεν βρήκα καμία λύση. Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα; Καμία ιδέα; Ευχαριστώ
  5. Μετά την αναβάθμιση του Δεκεμβρίου, με διπλό πάτημα στην οθόνη με Nova Launcher κλειδώνει το τηλέφωνο, αλλά δεν σβήνει η οθόνη. Το θέμα δεν διορθώθηκε με την αναβάθμιση του Ιανουαρίου. Γνωρίζει κανείς κάτι;
  6. Υπάρχει κάποια σειρά / προτεραιότητα με την οποία εκτελούνται οι ρουτίνες όταν ικανοποιούνται συγχρόνως οι συνθήκες περισσότερων της μίας ρουτίνας; Όταν π.χ. είμαι και εκτός γραφείου (1η ρουτίνα) και εκτός σπιτιού (2η ρουτίνα) ποια από τις δύο έχει προτεραιότητα...;
  7. https://www.banggood.com/OnePlus-30W-Warp-Charge-USB-Wall-Charger-Adapter-With-US-Plug-EU-Plug-For-OnePlus-8-OnePlus-8-Pro-for-iPhone-11-SE-2020-p-1726202.html?cur_warehouse=CZ&ID=47184&rmmds=search https://www.oneplus.com/gr/store/power-cables?from=head
  8. H Realme έχει πιστοποιηθεί και συσκευές της πωλούνται στο σάιτ της Vodafone
  9. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone για αυτό το θέμα, μου είπαν ότι 5G έχουν μόνο οι "πιστοποιημένες" από τη Vodafone συσκευές, δηλαδή με λίγα λόγια αυτές που πουλάει το σάιτ της. Με διαβεβαίωσαν βέβαια ότι συνεχώς "πιστοποιούνται" όλο και περισσότερες συσκευές και ότι μόλις πιστοποιηθεί μία συσκευή θα λάβουμε κάτι σαν ενημέρωση (από τη Vodafone ή την 1+, δεν ξέρω) και θα εμφανιστεί η επιλογή 5G στις ρυθμίσεις του smartphone. Οψόμεθα λοιπόν, αν και είναι αρκετά άσχημο να είσαι δέσμιος του κάθε παρόχου για το συγκεκριμένο θέμα. Δεν ξέρω αν θα είχε νόημα μία μαζική αποστολή e-mail στη Vodafone για την πιστοποίηση των συσκευών 1+. Αυτά.
  10. Εγώ με 2 ρολόγια δεν έχω πρόβλημα. Μόνο με συσκευές ήχου. Τι να πω...
  11. Καλημέρα στο φόρουμ! Έχει διαπιστώσει κανείς προβλήματα στη σύνδεση με bluetooth; Αυτά που διαπίστωσα εγώ σε 5 διαφορετικές συσκευές (ηχεία, ακουστικά): 1. Δεν γίνεται πάντα αυτόματη σύνδεση 2. Αν γίνει, ο ήχος ακούγεται από το τηλέφωνο και όχι από τη συνδεδεμένη συσκευή 3. Μετά τη 2η - 3η προσπάθεια εν τέλει ο ήχος ακούγεται από τη συνδεδεμένη συσκευή. Δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα στη σύνδεση με το bluetooth του αυτοκινήτου. Μίλησα στο chat της OnePlus 3 φορές: - Την 1η μου είπαν απλά να πάω στο service center και όταν ρώτησα πού είναι στη Θεσσαλονικη ή έστω στην Ελλάδα, μου απάντησαν ότι αυτή η πληροφορία είναι εμπιστευτική και δεν μπορούν να μου πουν. - Τη 2η φορά μου είπαν ότι είναι πρόβλημα το οποίο το γνωρίζουν και το έχουν αναφέρει και άλλοι και θα βγάλουν κάποια στιγμή update που θα το διορθώνει. Έκανα την πρόσφατη αναβάθιμση αλλά το πρόβλημα παραμένει. - Την 3η φορά μου είπαν να κατεβάσω κάτι αρχεία και να τους δώσω remote access στο pc μου για να κάνουν εγκατάσταση και φυσικά τους είπα ότι αυτό που ζητάνε δεν μπορεί να γίνει.
×
×
  • Create New...