Chameleon
Members-
Δημοσιεύσεις
894 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
100%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by Chameleon
-
Παιδιά μια βοήθεια/συμβουλή προς εμένα αν είναι εύκολο. Είμαι κάτοχος ενός Μ7 Από τις πρώτες παρτίδες (πολύ προβληματικό... Πρόβλημα στο zero gap, σπασμένο τζαμακι της κάμερας μετά από 3 εβδομάδες.. Γνωστό θέμα στο xda.. Έμπαινε μόνο του σε flight Mode.. Διάφορα καλά) Παρ'όλα αυτά τη θεωρώ τοπ συσκευή.. Απλά έκατσα σε λάθος συσκευή.. Είμαι πάνω στην αλλαγή.. Σκέφτομαι έντονα να πάω προς Μ8 και το μόνο που με απασχολεί είναι το ενδεχόμενο να έχω ίδια εμπειρία χρήσης.. Δηλαδή sense 6 και πάλι.. Σα να έχω το ίδιο κινητό, σε άλλο περίβλημα.. Το ερώτημα είναι... Θα έχω διάφορες ή δε θα μου κάνει καν αίσθηση η αλλαγή;;; Άλλη επιλογή είναι να πάω προς s5 η Z2 Thanks
-
Ήδη το έστειλα πίσω... Ψάχνω άλλο τώρα... Thanx παιδιά
-
Οκ. .παραδέχτηκε ότι το έκανε ρουτ αλλά μετά έκανε Hard reset (ε και?) Ελπίζω να πάρω τα λεφτά μου πίσω. ..ελπιζω. .
-
Κατέβασα 2 root checkers και μου λένε ότι η συσκευή έχει γίνει root!!!!! Έστειλα στον πωλητή και περιμένω απάντηση. . Δύο ερωτήσεις 1)τι σημαίνει αυτό για την εγγύηση.? 2)αν χάνω εγγύηση κτλ,μπορώ να κάνω unroot ή κάτι τέτοιο? Τι έγινε τώρα? Ή με κοροϊδεύει ο πωλητής ή του την έφεραν κι αυτού στο κατάστημα
-
Καλησπέρα και από εμένα. .νέος κάτοχος του s5 Προέρχομαι από Μ7 ΟΝΕ και oppo find 7 Το παρέλαβα σήμερα μέσω αξιόπιστου μέλους αλλού φόρουμ (αγγελία ) Πάω να κάνω update και μου βγάζει " το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας έχει τροποποιηθεί με μη εξουσιοδοτημενο τροπο. Δοκιμάστε μέσω pc κτλ" Το παιδί από το οποίο το αγόρασα μου λέει ότι δεν έχει κάνει root τη συσκευή. ..τι πάει στραβά τώρα?
-
Για πες..... Με ενδιαφέρει, αν και το έδωσα.. Με την cm 1)από μπαταρία, πως πάει;; 2)μπορείς ακόμα να τραβήξεις φώτο από την κεντρική οθόνη, χωρίς να ανοίξεις κανονικά την κάμερα;; 3)πέτυχες καλύτερο συγχρονισμό με Facebook κτλ;; 4)απο διαχείριση ram, πάει καλύτερα;;; Με την color OS είχε ελεύθερα 600-80π ΜΒ συνήθως
-
Έχω γράψει ένα, πιστεύω κατατοπιστικο, review στο thread, αλλά εν συντομία 1)δεν την πάλεψα με το μέγεθος 2)η μπαταρία αδειαζε εύκολα (θα διορθωθεί με νέα έκδοση color OS ή με άλλη rom Η qhd οθόνη γονατίζει το κινητό και πρακτικά δεν καταλαβαίνεις διαφορά από την "απλη" full HD... Μια ερώτηση προς τους κατόχους... Από lag πώς πάμε;; Πήγα και το είδα στο πλαίσιο σήμερα και είχε πολύ.. Μα πολύ όμως.. Χωρίς να τρέχουν τίποτα εφαρμογές στο background... Lag στο δεξιά-αριστερά στην κεντρική οθόνη... Μου έκανε φοβερή εντύπωση.. Επίσης, σχετικά με την κάμερα, διάβασα ότι στο auto τραβάει μόνο 8 megapixels και για να ανέβεις πρέπει να το πας στο manual... Ισχύει κάτι τέτοιο;;;
-
προερχομενος απο HTC ONE (M7) και Oppo Find 7 , σκεφτομαι να παω προς το Ζ2... ειχα αρχικα επιλεξει το ONE M8 αλλα πιστευω οτι θα το βαρεθω....ενα Μ7 ειναι , αναβαθμισμενο.. η ερωτηση ειναι : απο τα skroutzομαγαζα , ποιο να επιλεξω για να παρω Ελληνικο και φυσικα unbranded? thanx...
-
Ο περιορισμός των 3GB αφορά μόνο τα apk, οπότε δε θεωρώ ότι αποτελεί πρόβλημα... Οι περισσότερες εφαρμογές δεν είναι πάνω από 50ΜΒ... Εκτός αν κάποιος θέλει να περάσει 3-4 βαριά παιχνίδια.. Εκεί ίσως έχει Θέμα.. Αλλά απ'οτι ξέρω ψάχνουν για λύση και θα το φτιάξουν σε επόμενο update
-
Μετα απο 2 εβδομαδες χρησης , τα συμπεράσματα μου 1)κατασκευη : Εφαμιλλη του ΟΝΕ...τοσο απλα...και επειδη μιλαμε για πλαστικο , ακομα καλυτερη και απο αυτη των ΝΟΚΙΑ 920-925..απο το κουτι καταλαβαινεις τι σε περιμενει..:) 2)Σημα : πιανει παντου..μου εκανε φοβερη εντυπωση το οτι εχω σημα με το find 7 σε κλειστους χωρους (πχ ασανσερ) που με το ΟΝΕ Μ7 ειχα προβλημα 3)Ποιοτητα ηχου : κανενα προβλημα..δε με απασχολησε καθολου η , οπως λενε , χαμηλη ενταση του ηχειου 4)Ηχεια : οτι πιο δυνατο εχω ακουσει...ΟΚ..δεν ειναι boom sound , αλλα η ενταση τους ειναι πανω απο αυτη του Μ7...και το Equalizer κανει θαυματα 5)Οθονη : οτι περιμενεις απο μια QHD αλλα , προσωπικη αποψη , αχρειαστη...αν εξαιρεσεις την home screen δεν καταλαβαινεις διαφορα 6)off screen gestures : μεγαλη ευκολια....καλεις απο κλειστη οθονη , ανοιγεις καμερα απο κλειστη οθονη...θελει προσοχη γιατι ειναι πολυ ευαισθητη 7)ColorOS : θελει δουλιτσα....πανεμορφο , αλλα βαρυ...τρωει πολλη RAM και CPU 8)VOOC φορτιση : σωζει το κινητο...οσο ενεργοβορα ειναι η οθονη , τοσο ευκολα φορτιζει το κινητο σε 15 λεπτα...πολυ μπροστα η Oppo 9)Skyline Notification : πανεμορφο , στη θεση που πρεπει και σε μεγεθος που πρεπει....μπραβο στην oppo 10)Μπαταρια : δυστυχως μας τα χαλαει...δεν ξερω αν φταιει η ROM (απ'οτι διαβασα , με Cyannogen διαρκει περισσοτερο) αλλα πεφτει σχετικα γρηγορα... 11)Μεγεθος : δυστυχως , δε με βολευει...Ειναι ο λογος που θα το δωσω....ειναι μεγαλο σαν κινητο...μακαρι να ειχαν βγαλει εκδοση στις 5" 12)GPS : κλειδωνει στα 3 δευτερολεπτα και δε χανει σημα....αψογο 13)Καμερα : δεν πολυασχοληθηκα....αυτες που εβγαλα , με καλυψαν απολυτα.... Συμπερασματικα , αν ηταν λιγο πιο μικρο , θα ηταν ιδανικο...και λογω μεγεθους αυτου καθ'αυτου και λογω καταναλωσης μπαταριας απο την οθονη Αν εγραφε πανω Sam*** ή HT* , θα μιλαγαμε ευκολα για τη συσκευη της χρονιας.....εχει πραγματα που ειναι πραγματικα πρωτοποριακα...Vooc charger , skyline notification , off screen gestures...δεν αναφερομαι στην οθονη γιατι ολοι οι "μεγαλοι" θα ακολουθησουν (και θα ειναι λαθος)....αναφερομαι σε οτι εχει αποκλειστικα η oppo.. Παρ'ολο που θα το αποχωριστω , θα μπαινω να παρακολουθω τις εξελιξεις... Πραγματικα εξαιρετικο κινητο , αλλα λιιιιιιιιιιιιιιιιγο μεγαλυτερο απ'οτι θα το ηθελα...
-
Μάλλον έχεις δίκιο....Από την 1.2.4 πάει στη 2.0
-
Μήπως είναι μόνο για τα κινέζικα;;; Μπας και δούμε άσπρο φως σε μερικά θεματακια
-
Ρε παιδιά...τι έκδοση colorOS φοράτε;;; Έχω 1.2.4i και διαβάζω παντού για 1.5 stable και 2.0 beta..
-
Ερώτηση προς όσους έχουν περάσει cyanogen.. Η μπαταρία κρατάει περισσότερο η στα ίδια είμαστε;;; Έχει θεματάκι πάντως...αν ασχολείσαι μαζί Του αδειάζει πολύ εύκολα..
-
Από τη δική μου εμπειρία(5 ημέρες χρήση) 1)δεν έχει ζεσταθεί καθόλου.. 2)το κάλυμμα το έβγαλα..ούτως ή άλλως έχει gorilla glass 3 3)Ο ταχυφορτιστης είναι στο πολυτελεστατο πακέτο 4)δεν χρησιμοποιώ Bluetooth, οπότε Δεν έχω άποψη 5)κανένα πρόβλημα απολύτως 6)αν δεν κάνω λάθος,έχουν ανακοινώσει ότι θα πάρει 4.4 7)δεν το ξέρω αυτό
-
δεν εχω τετοιο θεμα... και το δοκιμασα 3-4 φορες... κλεινω το wifi και το βρισκω το πρωι στο 96-97% γενικα μαλλον ικανοποιημενος ειμαι με την μπαταρια.... και αυτο το VOOC ειναι κολαση....σε ενα τεταρτακι εχεις κινητο για αλλη μιση ημερα....:)
-
ενα screenshot απο τη μπαταρια σημερα.. http://i406.photobucket.com/albums/pp143/Panasol/unnamed_zps733a7e4c.png ξεκινησα τη μερα με 98% και γενικα ειχε καλη χρηση.... -2 ωρες και 18 λεπτα ανοιχτη η οθονη -1,5 ωρα περιπου ομιλια -κανα 7ωρο ανοιχτο 4G -τις υπολοιπες ωρες ανοιχτο wifi και τρεχουν viber,facebook και αρκετες εφαρμογες με push notifications -αρκετη χρηση tapatalk -4-5 φωτογραφιες.. εντυπωσεις θα γραψω απο εβδομαδα για να εχω κλεισει 7 ημερες χρησης.. παντως , το κινητο τα σπαει...τη χαιρεσαι τη συσκευη....2-3 bugs της colorOS να φτιαξουν και ειναι τοπ... δεν ξερω αν θα αλλαξω ROM (cyanogenmod 11)...δεν εχω κανει ποτε root και ουτε εχω ασχοληθει με roms κτλ... μια τελευταια παρατηρη....βαζει που βαζει η oppo την μπαταρια στο site προς πωληση (αν και εχει μονο αυτη με τα 2800 mAh) βαλε και τον φορτιστη να τον αγορασουμε ,να μην κουβαλαμε περα-δωθε....
-
Τη γρήγορη φόρτιση Δεν τη χάνουμε..Είναι θέμα hardware... Πάντως είναι βαρύ το color os... Τρώει και αρκετή ram Σε μόνιμη βάση οριακά 1GB Ελεύθερο
-
το σκεφτομαι κι εγω... θα χασουμε ομως τη δυνατοτα για off screen gestures,τις δυνατοτητες της καμερας (4χ13 ΜΡ) κτλ κτλ;;;
-
Αν βάλεις άλλον dialer λειτουργεί κανονικά... Για έναν παράξενο λόγο όμως χάνει τις κλήσεις που εσύ απορρίπτεις πχ ενώ οδηγείς κτλ.. Απέρριψα κλήση με τον exdialer και για να τη βρώ έπρεπε να πάω στην εφαρμογή "τηλέφωνο" της oppo..Δε μου Την έβγαζε αλλιώς..
-
thanx.. το μεν θεμα με το swype το ελυσα γιατι το ειχα αγορασμενο στο ΟΝΕ , οποτε το εγκατεστησα ξανα.... το δε θεμα με το facebook , παρ΄ολο που εγκατεστησα το haxsync , παραμενει μερικως...δεν αναγνωριζει ολες τις επαφες και οταν πας να το κανεις χειροκινητα , κρασαρουν οι επαφες...... αλλο θεματακι , ο dialer που εχει δεν αναγνωριζει Ελληνικα.. πχ αν πατησεις 3464 (αντιστοιχει σε Δ-Η-Μ-Η) δε θα σου βγαλει κανεναν Δημητρη ή Δημητρα... εχει καποια "παιδικα" θεματακια....
-
οσο το ψαχνεις προκυπτουν ομορφα πραγματα αλλα και νεες αποριες.. πχ πως κανω link τις επαφες του καταλογου με αυτες του Facebook? στο HTC ειχα συνδεσει επαφες με facebook,twitter κτλ κτλ.. τουλαχιστον να εχω αυτοματα φωτογραφια στην επαφη που με καλει ρε ****το.....
-
παρελαβα κι εγω εχτες αλλα το περιεργαζομαι ουσιαστικα σημερα... μερικες γρηγορες εντυπωσεις και 1,2 αποριες.. 1)μεγεθος=μια χαρα...δε σε κουραζει....ερχομαι απο ΟΝΕ Μ7 και μου φαινεται αψογο 2)Ποιοτητα κατασκευης = οτι καλυτερο μετα το ΟΝΕ της HTC...αλουμινιο δεν ειναι παντως 3)οθονη=τρομερη....πρεπει να τη δεις για να το καταλαβεις... 4)μου αρεσαν=screen gestures (μεχρι και κληση προς συγκεκριμενο αριθμο μπορεις να κανεις με την οθονη κλειστη) , η δυνατοτα να κανεις κληση , βλεποντας το νουμερο στον καταλογο, με το να φερνεις απλα το κινητο στο αυτι,ηχεια τουμπανο..παρα πολυ δυνατα..., περισσοτερα θα βρω και θα γραψω σιγα σιγα στα ασχημα;;; 1)δε μπορεις να μειωσεις την ενταση του ηχου με τα πλαινα πληκτρα αν δεν ξεκλειδωσεις την οθονη 2)στις εφαρμογες δε βρηκα το search...πρεπει να ψαχνω ολες για να βρω αυτη που θελω;;; ερωτηση...στο Swype...πως αφαιρω την κινεζικη γλωσσα;;;
-
ειναι λιγο απογοητευτικο σαν αποτελεσμα ή εμενα μου φαινεται ετσι.....;;;;
-
Όκ... Δεν άντεξα.. Το παρήγγειλα... Το λευκό.. :) Δύσκολα θα το παραλάβω αύριο... :(
