Jump to content

spiros2021

Members
  • Δημοσιεύσεις

    600
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

Everything posted by spiros2021

  1. O πιο σίγουρος τρόπος συνδεση apple watch με κινητό Android θα είναι να πρήξει η Ε,Ε την Apple να ανοίξει τα ρολόγια της στους 3ους κατασκευαστές με τον κινδυνο πάντα να πει την γνωστή καραμέλα οτι για την ασφάλεια των πελατών της σταματάει την υποστήριξη των ρολογιών της στην Ε.Ε (ετσι για να μάθουν οι κακοί ευρωπαίοι να μας τα πρήζουν.).
  2. Είναι δυνατόν να μην έχει edit για διόρθωση στα ποστ????
  3. Κραταω μικορσκοπικό καλάθι. Apple είναι... μικροσκοπικό
  4. Να υπήρχε και μια επιλογή γα επεξεργασια... Στη δευτερη παραγραφο ήθελα να προσθέσω οτι δυστυχώς οι γνώστες στα φόρουμ είναι η μειοφηφία...
  5. Εφόσον η Samsung αντιμετωπίζει τους πολίτες της Ε.Ε σαν χαζούς δεύτερης κατηγορίας καταναλωτές που τους πασάρει υποβαθμισμένους επεξεργαστές σε ακριβότερη τιμή από ΗΠΑ, Καναδά έτσι και οι ευρωπαίοι πολίτες πρέπει επιτέλους να αντιδράσουν σε τέτοια διάκριση και να δείξουν μέσω των μηδενικών πωλήσεων οτι δεν δέχονται να τους συμπεριφέρονται έτσι. Δυστυχώς όμως μόνο οι ψαγμένοι σε φόρουμ γνωρίζουν τι hardware έχει μέσα η κάθε συσκευη σε αντίθεση με το υπόλοιπο καταναλωτικό κοινό που τους ενδιαφέρει η συσκευή να παίρνει τηλέφωνα, να έχει καλή μπαταρία και να περνάει τον χρόνο του στα κοινωνικά δίκτυα.
  6. Όλα πήγαν εξαιρετικά. Άψογο μαγαζί και εξυπηρέτηση.Ήταν μια ευκαιρία να θυμηθούμε τα παλιά και να δούμε από κοντά νέες συσκευές. Τσιμπησαμε και τα δωράκια μας 😀 Ευχαριστούμε τον Γιάννη για ακόμα ένα τέλειο Meeting που μόνο αυτός ξέρει να διοργανώνει (ακόμα και με τα εμπόδια του παρελθόντος!!)
  7. Ωραιο το νέο site που θέλει πάντως κάποιες τελευταίες πινελιές για να γίνει καλύτερο. Ωραίο δώρο για 1ο giveaway. Καλή τύχη σε ολους.
  8. Νομίζω ότι τα μεγάλα χαρτιά του event σημερα ήταν το iPad mini και τα iPhone 13/Pro. Τα αλλά απογοήτευση. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι δεν ανανεώνουν (όπως έκαναν το mini) και το κλασικό iPad? Oσο αφορά το ρολοι, με απάλλαξαν απο τον κόπο να μπω σε δίλημμα. Πλώρη για iWatch 8
  9. Αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά τα είδα και εγω αλλά στο XDA διάβασα ότι δεν υπάρχει θέμα συμβατότητας απο χρήστες που το πήραν και είπα να ρωτήσω εδώ αν το έχει κάποιος. (Οι διαστάσεις του s8+ δεν διαφέρουν απο το S9+. Aπεναντίας το s9+ είναι κοντύτερο κατα 1.2 χιλιοστά αλλά φαρδύτερο/παχύτερο κατα 0.4 από το S8+ )
  10. Μπορεί να μου πει κάποιος που έχει το Gear VR SM-R324 αν ειναι συμβατό με το S9+ ? Το έχει στο Crazy Sundays και ψήνομαι
  11. Ευχαριστούμε myphone :D Καλη επιτυχία σ' όλους!
  12. Τερατάκι, μακάρι να μου τύχει, θέλω να δοκιμάσω αυτη την εταιρία.
  13. Δεν προτείνω ανταπτορακι. Καλύτερα αυτούσιο καλώδιο. Της Αnker για μένα είναι τα καλύτερα. Θα τα βρεις εύκολα στο Amazon.
  14. Ευχαριστώ φίλε μου για την άμεση απάντηση σου.:D
×
×
  • Create New...