Γεια σας
Το περασμενο καλοκαιρι αποχωρησα απο τη Vodafone πριν τη ληξη του συμβολαιου καθως για περισσοτερο απο ενα χρονο οι ταχυτητες του ιντερνετ δν ξεπερνουσαν τα 3-4 mbps και μαλιστα αναγκαστηκα να πληρωσω κ πολλα χρηματα σε τεχνικο ωστε να αλλαξω την εσωτερικη καλωδιωση καθως η εταιρια ισχυριζοταν οτι το προβλημα ηταν δικο μου κ οχι της γραμμης τους. Παρα την αλλαγη η ταχυτητα βελτιωθηκε ελαχιστα (5mbps) οποτε εξοφλησα τον λογαριασμο και αποχωρησα αφου πρωτα τους ενημερωσα αναλυτικα για τους λογους. Να σημειωθει οτι με το νεο παροχο (Cosmote) οι ταχυτητες με την ιδια ακριβως καλωδιωση ειναι απο 10 εως 12 mbps, αρα ειναι ξεκαθαρο οτι το προβλημα δν ηταν δικο μου. Η προσφορα που μου ειχαν κανει απο την Vodafone ηταν για ιντερνετ, σταθερο κ 2 κινητα. Η Vodafone αποδεχτηκε τελικα οτι ηταν δικη της η ευθυνη για το προβλημα και δν απαιτει χρηματα για σταθερο κ ιντερνετ ομως με το επιχειρημα οτι ως εταιρια διαθετει διαφορετικα brands για κινητη κ σταθερη λεει οτι θα πρεπει να πληρωσω κανονικα ρητρα αποχωρησης 300 ευρω για τα 2 κινητα και οτι αν δν αποδεχθω τον διακανονισμο θα στειλουν την υποθεση στο νομικο τμημα. Εγω σαν ενδειξη καλη θελησης δεχομαι να τους πληρωσω τα χρηματα αφου απο την πλευρα μου δε ''σεβαστηκα'' το συμβολαιο οσον αφορα τα κινητα. Αντιστοιχα ομως δε δικαιουμαι κ εγω χρηματα αφου 18 μηνες πληρωνα για ιντερνετ που οι ιδιοι παραδεχονται οτι δεν παρειχαν;
Ευχαριστω εκ των προτερων για τη βοηθεια σας.