Jump to content

dalx

Members
  • Δημοσιεύσεις

    6
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About dalx

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

dalx's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Φήμη

  1. Και όμως στην Αθήνα συμβαίνει αυτή η κατάσταση και όχι σε κάποιο απόμακρο χωριό. Έχω επικοινωνήσει με την ΕΕΤΤ, θα ενημερώσω για τυχόν απάντηση.
  2. Καλησπέρα σας. Θα ήθελα τη συμβουλή όποιου τυχόν γνωρίζει. Εδω και ένα μήνα ο ΟΤΕ έχει δηλώσει ανεφικτότητα στη μοναδική γραμμή ίντερνετ που υπάρχει στην περιοχή αφήνοντας μας χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο με τη δικαιολογία ότι δεν αξίζει να συντηρήσουν ένα απαρχαιωμένο δίκτυο διότι γίνονται εργα οπτικών ινών και θα συνδεθούμε τις επόμενες εβδομάδες σε 100αρα γραμμή. Σήμερα όμως βγήκε το χρονοδιάγραμμα των έργων μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι και ο δρόμος μου δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτά. Η ερώτηση είναι η εξής: έχει ο ΟΤΕ το δικαίωμα να με αφήσει χωρίς ίντερνετ για τοσο μεγάλο διάστημα και τι μπορώ να κάνω για να αντιδράσω σε αυτή την απόφαση; Με το δήμο που μίλησα δήλωσαν αναρμόδιοι. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  3. Εγω καταλαβαινω τη λογικη αυτη γιατι οντως τα κινητα λειτουργουσαν κανονικα. Ομως δεν βολευε να μετεφερα σε αλλη εταιρια μονο σταθερο κ ιντερνετ γιατι θα ανεβαινε πολυ το κοστος. Απο τη στιγμη που η προσφορα που μου ειχαν κανει ηταν ενιαια και εφοσον οι ιδιοι αποδεχονται οτι η ευθυνη για το ιντερνετ ειναι δικη τους θεωρητικα δεν θα εχω ελπιδες αν το κυνηγησω το θεμα; Ή ακομα και περα απο το θεμα των κινητων μονομερως για το ιντερνετ τι θα μπορουσα να κανω;
  4. Γεια σας Το περασμενο καλοκαιρι αποχωρησα απο τη Vodafone πριν τη ληξη του συμβολαιου καθως για περισσοτερο απο ενα χρονο οι ταχυτητες του ιντερνετ δν ξεπερνουσαν τα 3-4 mbps και μαλιστα αναγκαστηκα να πληρωσω κ πολλα χρηματα σε τεχνικο ωστε να αλλαξω την εσωτερικη καλωδιωση καθως η εταιρια ισχυριζοταν οτι το προβλημα ηταν δικο μου κ οχι της γραμμης τους. Παρα την αλλαγη η ταχυτητα βελτιωθηκε ελαχιστα (5mbps) οποτε εξοφλησα τον λογαριασμο και αποχωρησα αφου πρωτα τους ενημερωσα αναλυτικα για τους λογους. Να σημειωθει οτι με το νεο παροχο (Cosmote) οι ταχυτητες με την ιδια ακριβως καλωδιωση ειναι απο 10 εως 12 mbps, αρα ειναι ξεκαθαρο οτι το προβλημα δν ηταν δικο μου. Η προσφορα που μου ειχαν κανει απο την Vodafone ηταν για ιντερνετ, σταθερο κ 2 κινητα. Η Vodafone αποδεχτηκε τελικα οτι ηταν δικη της η ευθυνη για το προβλημα και δν απαιτει χρηματα για σταθερο κ ιντερνετ ομως με το επιχειρημα οτι ως εταιρια διαθετει διαφορετικα brands για κινητη κ σταθερη λεει οτι θα πρεπει να πληρωσω κανονικα ρητρα αποχωρησης 300 ευρω για τα 2 κινητα και οτι αν δν αποδεχθω τον διακανονισμο θα στειλουν την υποθεση στο νομικο τμημα. Εγω σαν ενδειξη καλη θελησης δεχομαι να τους πληρωσω τα χρηματα αφου απο την πλευρα μου δε ''σεβαστηκα'' το συμβολαιο οσον αφορα τα κινητα. Αντιστοιχα ομως δε δικαιουμαι κ εγω χρηματα αφου 18 μηνες πληρωνα για ιντερνετ που οι ιδιοι παραδεχονται οτι δεν παρειχαν; Ευχαριστω εκ των προτερων για τη βοηθεια σας.
  5. dalx

    Huawei P8 Lite

    Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση! Θα ηθελα να κανω μια ακομα ερωτηση. Οσον αφορα αυτη την πανευρωπαικη εγγυηση που αναφερετε, μηπως γνωριζετε που θα μπορουσα να βρω σχετικες πληροφοριες; γιατι στο site της huawei δν βρηκα κατι σχετικο με την περιπτωση μου. Ευχαριστω.
  6. dalx

    Huawei P8 Lite

    Καλησπερα σε ολους. Εχω το συγκεκριμενο μοντελο 1μιση χρονο κ μου παρουσιασε προβλημα στο wifi. επικοινωνησα με τη huawei για να το στειλω για service κ μου ειπαν οτι παρολο που δν εχουν συμπληρωθει οι 24 μηνες η εγγυηση δν ισχυει διοτι με βαση το IMEI του κινητου το μοντελο εχει πιστοποιηση απο σερβια κ δν καλυπτεται η εγγυηση στην ελληνικη αγορα, οποτε θα πρεπει να πληρωσω για την επισκευη. το κινητο το ειχα αγορασει απο γνωστο ηλεκτρονικο καταστημα με πολυ καλες κριτικες. οταν επικοινωνησα με το καταστημα με καθυσηχασαν κ μου ειπαν οτι δν ισχυουν οσα ισχυριζεται η εταιρια κ οτι θα το στειλουν οι ιδιοι στο service. γνωριζει καποιος κατι σχετικο με αυτη την πιστοποιηση; ειναι καποια πατεντα της εταιριας για να αποφυγει τη χρεωση για το service ή θα πρεπει οντως να ανησυχω; Ευχαριστω εκ των προτερων.
×
×
  • Create New...