chemeng
Members-
Δημοσιεύσεις
729 -
Εγγραφή
-
Days Won
1 -
Αξιολογήσεις
100%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by chemeng
-
LeEco Le Max 2 (X820 / X821 / Χ822 Global - X825 / Χ829 U.S.)
chemeng replied to Paul64's topic in LeTV - LeEco
Προσπάθησα να φλασάρω Magisk 16.0 μέσω TWRP (CBG 3.2.1-1) αλλά τρώω άκυρο. ! Boot image patched by other programs ! Please restore stock boot image Φταίει ότι είμαι με IN vendor ROM μάλλον ε; Να πω εδώ ότι είναι εντελώς unmodified, unrooted. Υπάρχει δυνατότητα να έχω Magisk (για SafetyNetPass κυρίως και root δευτερευόντως) σε αυτή την ROM; Να κάνω Magisk Install δηλαδή μέσω Magisk Manager και ''Patch Boot Image File''. Πως κάνω extract/fetch το boot.img. Δεν έχω την ROM (είναι vendor), αλλά έχω ένα full NANDroid back-up της, αλλά δε βρίσκω boot.img ή boot.img.tar (μόνο boot.emmc.win). Αν πάρω το boot.img από την αντίστοιχη 5.8.016s IN stock ROM; EDIT 1: Πήρα το boot.img από stock 5.8.016s IN, το έκανα patched επιτυχώς με Magisk Manager (το οποίο έγραφε πάνω Flashing kai πήγε η ψυχή μου στην κούλουρη). Τώρα θεωρητικά μένει να φλασάρω το patched boot.img μέσω Fastboot, αλλά είμαι too χέστης να φλασάρω boot.img άλλης ROM. EDIT 2: Έκανα extract τελικά το boot.img της vendor ROM (/dev/block/platform/soc/by-name/boot.img), και πάω να το κάνω patch με Magisk Manager και λαμβάνω το ίδιο σφάλμα που λάμβανα όταν φλάσαρα Magisk μέσω TWRP -
Άψογος ευχαριστώ.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Για το (4) να υποθέσω ότι μιας και φοράς Global, ΝFC και Heart rate monitor δεν έχει ε;; Και μια ακόμα ερώτηση, στην Global ROM, το Google Play store αναφέρει τη συσκευή ως Uncertified ή certified?
-
Τώρα που έχει πέσει η τιμή στα τάρταρα, λέω να το χτυπήσω από Κίνα. Ερωτήσεις 1. Απο κινεζομάγαζα να υποθέσω έρχεται στην hardware version A για την αγορά της Κίνας με περασμένο τη Gloβal ROM; Είναι εύκολο να πας από G σε A και το ανάποδο; 2. Η κινέζικη ROM όταν είναι στα αγγλικά έχει πολλές κινεζιές; Γενικά από bloatware τι παίζει; Έχει πολύ; Ειναι uninstall-able ή έστω freeze-able (για freeze-able υποθέτω είναι πανεύκολο αφού το root γίνεται εύκολα και επίσημα) 3. Tα Google apps λειτουργούν όπως πρέπει πχ. contact sync, χωρίς Force Close κτλ 4. To NFC στην κινέζικη ROM είναι πλήρως λειτουργικό; Έχει δοκιμάσει κανείς αγορές (με Google Pay ή myAlphaWallet) 5. Aν flashάρεις global ROM για ελληνικά, αληθεύει ότι χάνεται το NFC; 6. Διάβασα για FlyMe 7, είναι βασισμένο σε Nougat αυτό; Θα την πάρει σίγουρα την αναβάθμιση ή θα την παρατήσουν beta;
-
Έχει κανείς βάλει την official CN stock EUI 5.9.028s ROM; Τι παίζει με το NFC; Μιλάω για official CN stock EUI 5.9.028s και όχι vendor ROM κινεζομάγαζου. Την '' 1523505725_FULL_X7_X7-CN-FN-KGXCNFN5902812161S-5.9.028S ''. Αυτήν εδώ https://bbs.le.com//zt/eui/x650.html εναλλακτικά εδώ http://bug.le.com/cn/download/phone/78
-
Η ROM είναι custom multi-language vendor ROM, αλλά ΧΩΡΙΣ ελληνική γλώσσα. Παραδόξως έχει επιλογή System update, αλλά κάνοντας search για update δε βρίσκει νεότερο. Αναφέρει ότι το fw είναι 5.9.027s αλλά στο Settings -> About phone αναφέρει 5.9.28s. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι το System update app δεν πρόκειται να λειτουργήσει. Έχει Android security patch level 5 Feb 2017 Δεν έχω κάνει σοβαρή χρήση (προορίζεται για δώρο) για να δω bugs, αλλά το 5.9 ΕUI φαίνεται πιο stable και ώριμο απο τις 5.8 EUI roms που στέλνονται τα Le Max 2 (Indian 5.8.016s και 5.8.018s) To NFC δεν υπάρχει στις ρυθμίσεις, δεν έχω φλασάρει την κινέζικη ROM γιατί έχω διαβάσει αναφορές ότι χανεται το IMEI. H κάμερα του X651, χωρίς να έχω κάνει pixel peeping και σύγκριση σε pc, φαίνεται καλύτερη από του Max 2 ιδίως σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Αλλά όλα αυτά μόνο μέσω του viewfinder. Για 90ευρ για το X651 σε ροζ (το οποίο ροζ δεν είναι σαν το rose gold του Χ820, που είναι αρκετά διακριτικό) και 120ευρ για το X650 σε χρυσό με 64GB storage δεν το συζητώ τα αξίζουν τα λεφτά τους. Επίσης το Customs Duty insurance του LITB αξίζει με χίλια, μου έκαναν refund 27ευρ μέσα σε μια μέρα σε συνολικο ποσό αγοράς 80ευρ. Επιστρέφουν ολόκληρο το ποσό (συμπεριλαμβανομένων τα κερατιάτικα του μεταφορέα και όχι μόνο το ΦΠΑ. AnTuTu 7: 106.000+ GeekBench 4: single: 1600+, multi: 5100+, compute: 3800+ AndroBench: seq read: 230 MB/sec, seq write: 90 MB/sec Βασικά ο μόνος λόγος για τον οποίο αξίζει το Max2 (πέρα από την πληθώρα custom ROM's) είναι το UFS 2.0 storage vs eMMC 5.1 του X650/1. Το Χ820 βγάζει 430 / 170 ΜΒ/sec στο AndroBench, και είναι εμφανώς πιο γρήγορο όπου απαιτείται storage bandwidth π.χ. εγκατάσταση ενημέρωση apps.
-
Μόλις το παρήγγειλα (X651) από LightInTheBox. Η ROM σας είναι custom multi-language vendor ROM (κινεζομάγαζου) ή stock κινέζικη με δυνατότητα ΟΤΑ στο μενού; Έχει ελληνικά σαν γλώσσα interface (όχι στο πληκτρολόγιο). NFC έχει; Έχω ακούσει ότι το κινητό έχει το hardware του NFC αλλά είναι απενεργοποιημένο στις vendor ROM των κινεζομάγαζων. Αν φλασάρεις official stock CN ROM ενεργοποιείται. Λινκ για official stock CN ROM; Βρήκα ΑΥΤΟ αλλά κάποιοι διαμαρτύρονται στο thread ότι ''... please send me a Backup of NVRAM of the X650, X651, or X657 please i lost the imei.'' αλλά δεν διευκρινίζουν αν τo προκάλεσε το φλασάρισμα αυτής της ROM ή απλά έκαναν hijack το thread.
-
Είναι γενικό το πρόβλημα με το EUI και το πως διαχειρίζεται τις εφαρμογές που τρέχουν στο παρασκήνιο. Δοκίμασε αυτό το τρικ (είναι από το φόρουμ του Le Max 2) http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6996802#post6996802 Εννοείται αυτό το κομμάτι ''Κλήση στο *#*#46360000#*#* και απενεργοποιήστε το“Enable background resource control”.'' και ΟΧΙ το φλασάρισμα μόντεμ. Να σε ρωτήσω κάτι, μόλις το παρήγγειλα από LightInTheBox. Εσύ από που; Η ROM σου έχει ελληνικά σαν γλώσσα interface (όχι στο πληκτρολόγιο). NFC έχει; Έχω ακούσει ότι το κινητό έχει το hardware του NFC αλλά είναι απενεργοποιημένο στις vendor ROM των κινεζομάγαζων. Αν φλασάρεις official stock CN ROM ενεργοποιείται.
-
LeEco Le Max 2 (X820 / X821 / Χ822 Global - X825 / Χ829 U.S.)
chemeng replied to Paul64's topic in LeTV - LeEco
Έφαγε μια τούμπα το κινητό από το ύψος της τσέπης και παρά τη θήκη (soft tpu) έκανε ένα μικρό βαθουλωματάκι στην κάτω δεξιά γωνία εκεί που κάνει chamfering το μέταλλο, σχεδόν ανεπαίθητο... ΑΛΛΑ πλέον τα Vol Down και Power buttons δεν παίζουν, το Vol Up παίζει κανονικά. Είδα σε ένα disassembly video ( , 07.55 και μετά) ότι τα Vol Up, Vol Down, Power button εδράζονται σε ένα λαμάκι και συνδέονται με μια καλωδιοταινία στην πλακέτα. Εφόσον λειτουργεί ένα από τα 3 κουμπιά, το καλώδιο είναι στη θέση του, απλά πιθανολογω ότι κουνήθηκε το λαμάκι και δεν κάνουν επαφή τα Vol Down και Power buttons (τα οποία όμως έχουν το ίδιο tactile feedback με πριν και δεν κουδουνίζει κάτι. Τι λέτε να κάνω; Να το στείλω πίσω; Geekbuying με add-on ιταλικής αποθήκης (μάλλον αυτό αφορά σε επιστροφές και όχι service), οπότε Κίνα. Να μη μου το δεχθούν καν λόγω του σημαδιού της πτώσης; Και να μπλέξω σε κυκεώνα μεταφορικών σε Κίνα και πίσω. Ανεπαίσθητο βέβαια και το υπόλοιπο κινητό τέλειο σε θήκη από day 1. Να το ανοίξω εγώ κι αν δεν τα καταφέρω, να φαίνεται ότι έχει ανοιχτεί και να χάσω την όποια εγγύηση; Ξέρω ότι σέρβις σε Κίνα είναι κίνδυνος, αλλά είναι κάτι τόσο απλό που θα μου το φτιάξουν, λογικά δεν απαιτεί ούτε ανταλλακτικό. Δε με νοιάζει και να μείνω χωρίς το κινητό και για 2 και για 3 μήνες. Αρκεί να επισκευαστεί και να το παραλάβω πίσω. Eπίσης είμαι full stock ROM του μαγαζιού, οπότε δε χρειάζεται να ανακατευτώ με φλασαρίσμα. Το πρόβλημα είναι επίσης ότι αυτοί το κινητό δεν έχουν τρόπο να το κάνουν power on το κινητό. Μήπως το δουν που δεν ανάβει και δεν κάνουν τπτ; Δεν ψήνομαι να το ανοίξω εγώ γιατί δεν πολυπιάνουν τα χέρια μου και ούτε έχω τα εργαλεία (βεντούζα, πιστόλι θερμού αέρα, πένες κλπ) Ως έχει δουλεύει ικανοποιητικά, έβαλα ένα soft screen off button, κάνω wake up με fp (επίφοβο, μπορεί να παραδώσει πνεύμα ανά πάσα στιγμή). Root δεν έχω οπότε δεν έχω soft reboot (το poweer off θα ήταν game over). Για Vol Down, πρώτα κάνω Vol Up και κάνω σέρνω την μπάρα. Αλλά αν χρειαστεί μετά από κανά flashάρισμα κανά πάτημα power off ή για να μπω σε fast boot/bootloader mode. Ή αν κλείσει λόγω μπαταρίας ή φάει κανά κόλλημα και θέλει hard reset. Τότε είναι game over. Τι προτείνετε;; -
LeEco Le Max 2 (X820 / X821 / Χ822 Global - X825 / Χ829 U.S.)
chemeng replied to Paul64's topic in LeTV - LeEco
Σήμερα παρέλαβα από LightInTheBox στα $130.14+0.0 μεταφορικά (πλέον στα $142.49+7.04 μεταφορικά) - Μου ήρθε ασφάγιστο μεν, εντελώς καινούριο δε (όχι όπως το X821 από IT GeekBuying, που είχαν αφαιρεθεί screen protectors/ζελατίνες και επανατοποθετηθεί πρόχειρα, αποτύπωμα στον fp reader κ.α. αν και φαινομενικά καινούριο). - Δεν έχει TPU διάφανη θήκη στο κουτί (σε αντίθεση με Χ821 που είχε μέσα στο κουτί, όχι έξτρα δώρο καταστήματος). Φορτιστής QC QuickCharge 3.0 κινέζικο βύσμα με δωρεάν αντάπτορα (δεν τον ζήτησα). Στο κουτί Type-C USB καλώδιο, USB Type-C to audio jack 3,5mm αντάπτορας. Δεν έχει ακουστικά (νομίζω μόνο τα X829 έχουν) - To Rose Gold δεν είναι ροζ που βγάζει μάτι, όσοι διστάζουν λόγω χρώματος (έχει στερέψει η αγορά από χρυσό/γκρι ή ειναι ασύμφορα), θα έλεγα να δαγκώσουν τη σφαίρα. - Date of manufacturing: 06/2017 (11/2016 το X821) - Ο fingerprint reader σφαιράτος και πολύ πιο ακριβής από του X821. Αν αντέξει θα δείξει. - Φοράει ROM FGXOSOP (Indiian, παρότι X820) 5.8.019S πειραγμένη από το μαγαζί για Multilangual (με ελληνικά, τα γνωστά Ελληνοκινέζικα θαρρώ, δε δοκίμασα), με Google Play Store και χωρίς OTA Upgrade επιλογή. - Ξεκλείδωτος bootloader right out of the box Για τα μεταφορικά δεν μπορώ να βοηθήσω γιατί παρέλαβα στην Αγγλία. Θα αναφέρω ενδεικτικά ότι επέλεξα ''Postal Service - Tracking'' (τότε δωρεάν, τώρα $7,04), ήρθε με EMS China, δεν πέρασε τελωνείο (παρότι στο CN22 declaration είχε την αξία προϊόντος κανονικά $130,14), το παρήγγειλα 15/12 με άμεση πληρωμή, 20/12 έγινε υλοποίηση παραγγελίας (είχε 3-5 εργάσιμες processing time), 21/12 έγινε αποστολή από Κίνα, 01/01 έφτασε Heathrow, 03/12 παρέλαβα. Το tracking στο σκέλος Κίνας γινόταν από China EMS, και στο σκέλος UK από το ταχυδρομείο (Royal Mail) με τον ίδιο tracking number, της μορφής LXxxxxxxxxxCN Είχα αγοράσει ''Add duty & tax insurance to your order'' το οποίο εφόσον δεν πέρασε τελωνείο, δεν έκανα χρήση δυστυχώς (ήθελα να το τσεκάρω αν είναι αξιόπιστο το customer care του LightInTheBox, για ακριβότερες αγορές) Γενικά ικανοποιημένος από LITB. -
LeEco Le Max 2 (X820 / X821 / Χ822 Global - X825 / Χ829 U.S.)
chemeng replied to Paul64's topic in LeTV - LeEco
Πλήρωσα $3,38 έξτρα και θα μου επιστρέψουν τα έξοδα εκτελωνισμού, αν προκύψουν, αφού τα πληρώσω εγώ. Δεν έχω κάνει τη διαδικασία, δεν ξέρω τι χαρτούρα απαιτείται, δεν ξέρω αν καλύπτουν μόνο φόρους και δασμούς ή και τα έξοδα εκτελωνιστή. Βλέποντας και κάνοντας. -
LeEco Le Max 2 (X820 / X821 / Χ822 Global - X825 / Χ829 U.S.)
chemeng replied to Paul64's topic in LeTV - LeEco
Από πρωί (Κίνα) της 15ης Δεκεμβρίου, ακόμα δεν έχει αποσταλλεί, έχει processing time 3-5 εργάσιμες. -
LeEco Le Max 2 (X820 / X821 / Χ822 Global - X825 / Χ829 U.S.)
chemeng replied to Paul64's topic in LeTV - LeEco
Έχει, και για τα ΕΛΤΑ είναι 15ευρ. Εννοείται + 24% του ότι ποσό σου κοστολογίσει το Τελωνείο το κινητό. Αυτό το 2ο σκέλος φαίνεται ότι καλύπτει το LITB. Πρσοσχή επίσης το LITB παρέχει μόνο 3μηνη εγγύηση για κινητά. Στα + ότι έχει πολιτική 'Change of mind' 14 ημερών (κατά πόσο βέβαια θα βγάλεις άκρη όταν το ταχυδρομείο/tracking θα λέει του Κινέζου ότι τι πακέτο έχει φτάσει Ελλάδα και εσύ περιμένεις 1 μήνα+ να παραλάβεις, πιάστο αυγο και κούρευτο) και ότι οι επιστροφές γίνονται μέσω ευρ. αποθήκης (Πολωνία), χωρίς να χρειαστεί καν να το αγοράσεις ως υπηρεσία (όπως είναι πχ το 'Return to EU Warehouse' στο GeekBuying για $2,99 έξτρα) -
LeEco Le Max 2 (X820 / X821 / Χ822 Global - X825 / Χ829 U.S.)
chemeng replied to Paul64's topic in LeTV - LeEco
Γιατί υπάρχει περίπτωση να πάρει;; Έχασα τέτοια εξέλιξη στο 2βδόμαδο που δεν παρακολουθούσα το νήμα; Την τελευταία εξέλιξη που είχα για την εταιρεία ήταν α. ξεπουλάει ακόμα και στοκ από internal testing και ακυκλοφόρητες συσκευές (X850) και β.έβγαλε στο σφυρί το κτήριο HQ στην Κίνα για $220m H Νougat στο Χ722 6GB 64GB αποδείχτηκε μούφα του BangGood, και η μόνη ένδειξη Nougat ήταν εκείνα τα screenshot με τις 6.0.28 builds. ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Έχει χτυπήσει κανείς X820 από LightInTheBox? Είναι καλή φουρνιά; Ημερομηνία παραγωγής στο αυτοκόλλητο στο κουτί; Fingerprint πως τα πάει; 130δολλάρια τζάμπα πράμα. ----- προσθήκη μηνύματος 19 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Είδα την προηγούμενη σελίδα, άντε με το καλό και η Nougat. Η IRDA app υπάρχει; -
LeEco Le Max 2 (X820 / X821 / Χ822 Global - X825 / Χ829 U.S.)
chemeng replied to Paul64's topic in LeTV - LeEco
Είτε x821, είτε 64/128GB, όλες οι ROM (stock EUI, custom EUI, full custom (RR, Lineage, MIUI)) είναι συμβατές. -
LeEco Le Max 2 (X820 / X821 / Χ822 Global - X825 / Χ829 U.S.)
chemeng replied to Paul64's topic in LeTV - LeEco
Αν το πήρες 1ο χέρι (φοράει μαμά rom δηλαδή, αν πας Settings -> About Phone -> στο πεδίο Model λέει αν είναι x820, x821, x822, x829 Αλλά αν το flashάρεις με ROM αλλού hardware, αλλάζει και το model. Σ'αυτήν την περίπτωση ο μόνος τρόπος να δεις τι hardware είναι το κινητό σου, πρέπει να δεις τα αυτοκόλλητα στο κουτί. x820 - κινέζικη αγορά, έχει B20, υπάρχουν firmware στο ίντερνετ bilingual (αγγλικά-κινέζικα). Παίρνει συχνά ΟΤΑ updates x821 - ινδική αγορά, έχει B20, υπάρχουν firmware στο ίντερνετ multilingual (ελληνικα συμπεριλαμβάνονται με μερική μετάφραση). Παίρνει ΟΤΑ updates, αλλά όχι τόσο συχνά όσο το κινέζικο fw x822 - κάποια ασιατική αγορά, αλλά πλασάρεται ως EU version, έχει Β20, δεν υπάρχουν fw στο net x829 - αμερικάνικη αγορά, ΔΕΝ έχει Β20, δεν υπάρχουν fw στο net Όλα τα firmware φλασάρονται σε όλα τα μοντέλα, φλασάρισμα fw x820/821 στο x829 ναι μεν το μετατρέπει σε x820/821 αλλά ΔΕΝ ξεκλειδώνει την B20 (δεν υποστηρίζεται από το hw) -
LeEco Le Max 2 (X820 / X821 / Χ822 Global - X825 / Χ829 U.S.)
chemeng replied to Paul64's topic in LeTV - LeEco
Σε νιώθω γιατί κι εγώ όταν έκανα έρευνα κινεζοαγοράς πριν κανά μήνα, είχε μπουχτίσει η αγορά με Rose Gold, και τα Gray (πρωτίστως) και Force Gold άφαντα ή σε πολύ ακριβότερη τιμή. Γι' αυτό και όταν είδα το γκρι x821 από Ιταλία δεν το πολυσκέφτηκα και τσίμπησα άμεσα (ειδικά δε όταν βρήκα και κουπόνι που το κατέβαζε από τα $200 στα $180). Άσε που το παρήγγειλα πρωί Δευτέρας και Τρίτη απόγευμα το είχα στα χέρια μου. Το ψιλομετάνιωσα που βιάστηκα γιατί υπολόγιζα ότι η αγορά θα στέρευε λόγω ότι η LeEco θα σταμάταγε σε κάποιο σημείο παραγωγή, και δεν μπορούσα να την ξαναπατήσω με ακόμα ένα φτηνό SD820 κινητό να μου ξεφεύγει (Lenovo ZUK Z2, Xiaomi Mi5S, ZUK Z2 Pro). Aλλά ξάφνου πριν 2-3 εβδομάδες ήρθαν σε στοκ περισσότερα variants και οι τιμές έπεσαν κι άλλο. Μάλιστα κοίταγα φωτό από reviews στα κινεζομάγαζα και είδα sticker με production date 08/2017, άρα δεν έχουν κλείσει ακόμα την παραγωγή. Σκέφτομουν σοβαρά να τσιμπήσω ένα 2ο στα $160, αλλά μάλλον θα περιμένω να πέσουν και τα 6/64GB ή ακόμα και τα 6/128GB. Πιστεύω ότι είναι safe bet να περιμένεις να πέσουν αυτά γιατί δεν κινδυνεύεις να μην υπάρχει στοκ. Πρώτα θα εξαντληθούν τα 32άρια και αυτό θα είναι το καμπανάκι ότι πρέπει να αγοράσεις τώρα. Αν έχει πέσει η τιμή καλώς, αν όχι έχεις χρόνο να αγοράσεις τα 64αρια/128αρια που θα είναι σε στοκ. Όταν φτάσει το 128αρι γκρι στα $250 θα τσιμπήσω σαν κόμπρα. Όσο για την αποστολή από GeekBuying, δε θέλω να γίνω μάντης κακών αλλά πολύ φοβάμαι ότι εννοούν ότι η Netherlands Post (PostNL) θα είναι το ταχυδρομείο που θα κάνει το handling μόλις μπει το πακέτο Ευρώπη και απλά σου έδωσαν κινεζοαπάντηση για να αγοράσεις. Η αρχική διεύθυνση αποστολής φαίνεται ότι είναι Κίνα. Ας μας πει κάποιος που έκανε αγορά από GeekBuying με Registered Airmail αν πήρε PostNL tracking no. -
LeEco Le Max 2 (X820 / X821 / Χ822 Global - X825 / Χ829 U.S.)
chemeng replied to Paul64's topic in LeTV - LeEco
Και μόνο για τα 64GB storage αξίζει να δώσεις 20-30 δολλάρια παραπάνω πόσο μάλλον και για +2GB RAM. To 32άρι out of the box έρχεται με ~20GB free. Η τριγωνική μέσω Ολλανδίας πως γίνεται; Εμένα μου εμφανίζει τις εξής επιλογές: China - Registered Airmail (15-30 business days) $0.00 (πιθανό τελωνείο, χαμηλό fee εκτελωνισμού) - DHL ECONOMY (4-8 business day) $4.70 (σίγουρα τελωνείο, υψηλό fee εκτελωνισμού) - EMS (7-15 business days) $15.33 (σίγουρα τελωνείο, υψηλό fee εκτελωνισμού) HongKong - Registered Airmail (15-30 business days) $0.00 (πιθανό τελωνείο, χαμηλό fee εκτελωνισμού) - DHL ECONOMY (4-8 business day) $7.11 (σίγουρα τελωνείο, υψηλό fee εκτελωνισμού) - HKDHL Express (3-5 business days) $14.13 (σίγουρα τελωνείο, υψηλό fee εκτελωνισμού) - EMS (7-15 business days) $17.74 (σίγουρα τελωνείο, υψηλό fee εκτελωνισμού) Έκανες πριν την αγορά κάποια συμφωνία; -
LeEco Le Max 2 (X820 / X821 / Χ822 Global - X825 / Χ829 U.S.)
chemeng replied to Paul64's topic in LeTV - LeEco
Νέος κάτοχος κι εγώ ενός (LeTV) LeEco Le Max 2 X821 4/32GB (από GeekBuying, IT Warehouse). Θα αναφέρω κάποια πραγματάκια από τη δική μου εμπειρία, που είναι αχρείαστα για όσους έχουν ήδη το Le Max2 και έχουν τα TWRP flashing για κολατσιό, αλλά μπορεί να φανούν χρήσιμα σε όποιον σκέφτεται τώρα την αγορά του και δη από GeekBuying και ενδιαφέρονται πως πάει η μαμά ROM. Μετά θα ακολουθήσουν ερωτήσεις-απορίες προς τους μύστες του forum. ChrisBal ακούει; Tο GeekBuying δεν προσφέρει τριγωνική αποστολή στην Ελλάδα, οπότε η μόνες λύσεις είναι απευθείας αποστολή από τις ευρωπαϊκές αποθήκες (IT, DE, ES). Ισπανία είναι out of stock στα $200 Γερμανία, στα $186 και τα μεταφορικά είναι Germany-Economy (2-15 Business days), $40.52 οπότε άκυρο. Η μόνη λύση είναι από Ιταλία, στα $186, με μεταφορικά Italy-DHL (1-2 Business days), $4.74. Επιπρόσθετα επιλογές για ''Shipping Insurance'' $1.99 (αχρείαστο μιας και έρχεται με DHL σφαιράτα, αποκλείεται να χαθεί) και ''Italia Local Return Service'' $2.99. To αφήνω στην κρίση σας αν αυτό είναι χρήσιμο. Ενδεικτικά αναφέρω: ΕΛΤΑ Ιταλία 7,80/8,70/11,20ευρ VS ΕΛΤΑ Κίνα 10,80/12,50/15,00ευρ B' Προτεραιότητα Απλό/Α' Προτεραιότητα Απλό/Α' Προτεραιότητα Συστημένο αντίστοιχα. Πήρα το Χ821 λόγω: α. Η X821 ROM είναι multilanguage χωρίς κινεζιές και με περασμένο Play Store, β. Υποστηρίζει LTE Band 800MHz B20, αλλά αποδείχτηκε ότι οποιοδήποτε stock ROM (CN, IN) είναι flashable σε οποιδήποτε hardware (x820, x821, x822, x829) και ακόμα και το κινέζικο hardware x820 υποστηρίζει B20. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ - Το στοκ x821 στην ιταλική αποθήκη είναι από το παλιό στοκ (το δικό μου ήταν 11/2016) με το παλιό λογότυπο ''LeTV'' και όχι το νέο ''LE''. - Eφόσον είναι παλιό στοκ, παίρνεις τον 1st gen fingerprint reader. Ο δικός μου παρότι σχετικά αργός και όχι πολύ ακριβής δουλεύει ικανοποιητικά, ιδιαίτερα αν προσαρμόσεις τον τρόπο που τοποθετείς το δάχτυλο (δεν είναι deal breaker). Ακόμη έχω ακούσει ότι στο νέο στοκ των κινέζικων x820 έχουν καλύτερη οθόνη (δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό) - H ROM είναι Indian multilanguage 5.8.016s με Play store και Google services προεγκατεστημένες. Κινεζιές δεν υπάρχουν παρότι οι χρήσιμες LeEco εφαρμογές υπάρχουν (Phone Manager, Remote Control, File Manager κλπ) - Η ελληνική γλώσσα interface έχει ελλειπής μεταφράσεις. Ανάμεικτα ελληνικά-αγγλικά, αλλά τουλάχιστον πουθενά κινέζικα. - To theme/wallpaper store φαίνεται να μη λειτουργεί ακόμα και αν βάλεις Local Mainland China. Ίσως παραπέμπει σε indian servers οι οποίοι έχουν κλείσει. - Η ROM είναι bugless κατά βάση, malware free ΑΛΛΑ δεν έχει ΟΤΑ update στα Settings και δεν περνάει SafetyNet (FAIL στα Basic Integrity και CTS profile match). Μαλλον μιλάμε για vendor(shop) ROM του geekbuying. Eύκολα όμως flashάρεις stock ROM είτε ινδική (τελευταία 5.8.019s) είτε κινέζικη bilingual (chinese-english) (τελευταία 5.9.026s) + Η μπαταρία παρότι παλιό στοκ, ενός χρόνου, δεν έχει καθόλου degrαdation. Έχω ολοκληρώσει 10+ κύκλους φόρτισης και το AccuBattery αναφέρει χωρητικότητα ουσιαστικά ίση με τα specs, 3100mAh. + Πολύ καλό standby battery draining, που φτάνει εως και 0,1%/h μετά από reboot. Βέβαια δεν είναι ενδεικτικό χρήσης αφού α. χωρίς SIM, b. όλα (WiFi, GPS, BT) off, c. μόλις 20 apps εγκατεστημένες εκ των οποίων καμμία notification/background running intensive, παρά μόνο ένα weather widget και ένα currency widget. Google play/services σεταρισμένα και μόνο ένα email account σεταρισμένο (το gmail) και αυτό σε manual update (no push notifications) + Αntutu 142K / GeekBench 4.1 1780 / 4300 / 7350 single-core / multi-core / RenderScript + Δεν είναι encrypted η ROM, AndroBench 428 / 163 ΜΒ/sec read / write. Έκανα κανονικά backup μεσω ADB->TWRP χωρίς εγκατάσταση Γενικά δε θα πρότεινα αγορά x821 από geekbying λόγω του ότι για να αποφύγεις Τελωνείο πρέπει να αγοράσεις από IT Warehouse που έχει μόνο παλιό στοκ. Το x820 είναι εξαντλημένο σε όλες τις EU αποθήκες του GeekBuying εκτός από την x820 4/32GB rose gold έκδοση στα $183. Συστήνεται μόνο σε όσους βιάζονται. Η DHL delivery άψογη σε λιγότερο από 48ώρες από την ώρα που πάτησα το Buy και εννοείται με το κεφάλι σου ήσυχο χωρίς Τελωνείο αφού έρχεται από Ιταλία. -
[γενικά] Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]
chemeng replied to gerstavros2's topic in Λοιποί οδηγοί
Ξέρουμε ποιο ταχυδρομείο χρησιμοποιούν Banggood και Geekbuying για τις δωρεάν registered airmail? Banggood Air Parcel Register: ??? GeekBuying Registered Airmail: ??? Απ' ότι κατάλαβα, για το Banggood, συνίσταται να δώσεις το 10αρικο και να πας σε Priroty Direct Mail (τόσο σε θέμα ταχύτητας όσο και τελωνείου). Σωστά; Είναι τριγωνική μέσω ευρωπαϊκής αποθήκης; Για τις express παραδόσεις του geekbuying έχουμε εικόνα;; α. DHL ECONOMY (4-8 business days), $3.07 β. HKDHL Express (3-5 business days), $10.09 γ. EMS (7-15 business days), $13.70 Τα μόλις $3 για DHL ECONOMY είναι καλά αλλά ο συνδιασμός (διορθώστε με αν κάνω λάθος) βεβαιότητα τελωνείου και υψηλό DHL handling fee την κάνουν ασύμφορη. Με την EMS τι παίζει, περνάει 100% τελωνείο όπως με DHL; -
[myCONTEST] Κερδίστε ένα Huawei P10, το "Perfect 10", από το ΓΕΡΜΑΝΟ!
chemeng replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Βάλε με μέσα στην κλη-ρω-τί-δα -
[myCONTEST] Κερδίστε το Sony Xperia XΖ Premium!
chemeng replied to myphone.contests's topic in Απόψεις
Καλή επιτυχία .... -
[myCONTEST] Κερδίστε το Samsung Galaxy S8+ από τα Public!
chemeng replied to myphone.contests's topic in Απόψεις
Βάλτε με στην ΚΛΗ-ΡΩ-ΤΙ-ΔΑ! -
Κερδίστε το ASUS ZenFone 3 Deluxe από την COSMOTE!
chemeng replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Υγεία για όλους σας, το κινητό για μένα. -
Κερδίστε το Vodafone Smart platinum 7 από τη Vodafone!
chemeng replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Βάμε μέσα για το Alcatel Idol 4S
