Καλησπέρα! Εμένα η παρτίδα ήταν 506 και αγοράστηκε τον Οκτώβριο. Πήρα τηλέφωνο στη procordia και περιέγραψα το πρόβλημα και μου είπαν ότι δυστυχώς όλα μου τα δεδομένα θα σβηστούν. :/ Είχα διαβασει πως με hard reset λυνόταν το θέμα αλλά εμένα με έκαιγε το θέμα της απώλειας των δεδομένων μου. Οποτε δεν το πήγα, έκανα απλά hard reset. Δεν ξερω αν θα ξαναβγάλει πρόβλημα. Πότε ξανά χωρίς backup. Το θέμα είναι πως η LG παραδέχτηκε πως είναι θέμα hardware το bootloop και θα αντικαταστήσει τις ελαττωματικές συσκευές όπως λέει το άρθρο παρακάτω.
http://www.androidauthority.com/lg-admits-g4-bootloop-problem-hardware-fault-669603/