-
Δημοσιεύσεις
2.539 -
Εγγραφή
-
Days Won
4 -
Αξιολογήσεις
100%
ParafronGR last won the day on Ιανουάριος 18
ParafronGR had the most liked content!
About ParafronGR
- Ημ. Γέννησης Φεβρουάριος 21
Συσκευή
-
Συσκευή
Κ700
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
T-Mobile - ΗΠΑ
Περιοχή
-
Περιοχή
✕☐◯△
Φύλο
-
Φύλο
Άνδρας
Πρόσφατοι Επισκέπτες
18.863 profile views
ParafronGR's Achievements
-
Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ
ParafronGR replied to Eliseos's topic in Nova
Ένας άνθρωπος 65+ ετών με προβλήματα υγείας, δεν θα σταθεί στα 20€ από το να περάσει όλη την ταλαιπωρία με την ΕΕΤΤ και να μην βρίσκει λύση ενώ ταυτόχρονα τρέχουν κανονικά οι λογαριασμοί. Το θέμα, όμως, είναι πολύ πιο σοβαρό από τα 20€ ακόμα και από τα υποτιθέμενα 300€ της ποινής και είναι το εξής: κάποιος χωρίς καμία υπογραφή και καμία συναίνεση, πρόσθεσε συμβόλαιο σε καρτέλα πελάτη εν αγνοία του και δεν έγινε το παραμικρό "κιχ" από πλευράς εταιρείας. Ακόμα και στην απάντηση τους έμειναν στο "η σύνδεση ενεργοποιηθήκε μετά από τηλ . επικοινωνία στις 24/4" και τελείωσε εκεί γι'αυτούς. -
Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ
ParafronGR replied to Eliseos's topic in Nova
Μιας και πριν από λίγο είδα την απάντηση της NOVA από καταγγελία που είχα κάνει στην ΕΕΤΤ, θα σας διηγηθώ μια υπέροχη ιστορία που ξεκινησε τον προηγουμένο μήνα. Πριν ξεκινήσω να πω πώς η ιστορία αφορά τον πατέρα της κοπέλας μου ο οποίος έχει διαγνωσθεί με ήπια συμπτώματα άνοιας (και θα καταλάβετε στη συνέχεια γιατί το γράφω). Την Πρωτομαγιά, μπήκα στο NOVA App του πατέρα της δικάς μου για να τον ενημερώσω για το τρέχον υπόλοιπο του λογαριασμού του. Στο όνομά του έχει τα εξής: 2 κινητά (Unlimited All, 2Gb), 1 σταθερή γραμμή 100mbps και μία σύνδεση EON Full Pack. Συνολικά, δίνει περίπου 80€/μήνα. Ξαφνικά, λοιπόν, μόλις μπήκα στην εφαρμογή, είδα από το πουθενά έναν ξένο αριθμό τηλεφώνου με απεριόριστες παροχές, δλδ Unlimited All το οποίο είχε ενεργοποιηθεί στις 24/4 και στις 26/4 μπήκε χρέωση αναλογική 20€ μαζί με όλες τις υπόλοιπες γραμμές. Και από εκεί, ξεκινάει η οδύσσεια. Κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών για να μάθουμε τί,πως, που,πότε. Η κοπέλα να μας λέει αοριστολογίες ότι το συμβόλαιο έγινε μέσω αντιπροσώπου τηλεφωνικά αλλά ταυτόχρονα, ο αριθμός δεν ήταν ενεργός. Σε ερώτησεις όπως "πώς γίνεται να δημιουργείται ένα συμβόλαιο χωρίς να έχουν πέσει υπογραφές σε κούριερ ή να έχει αποσταλεί κάρτα SIM", δεν υπήρχε απάντηση. της ζητούσα να μας στείλει το συμβόλαιο στο κινητό κι αυτή 2-3 φορές έστελνε απλά ένα μήνυμα που είχε τον τιμοκατάλογο της NOVA και ένα link με ένα PDF περί υπο αναχωρησης. Όταν της είπα ότι αυτά δεν είναι το συμβόλαιο, μας είπε να πάμε σε κατάστημα. Να σημειώσω εδώ ότι, όταν της ανέφερα διακοπή λόγω υπαναχώρησης, εκείνη είπε ότι παρ'όλο που δεν είχαν περάσει οι 14μέρες, "μόλις ενεργοποιηθεί ένα συμβόλαιο, μετά ξεκινάνε οι ρήτρες αποχώρησης". Πάμε στο κατάστημα την επομένη, 2/5, όπου εκεί το πράγμα γίνεται χειρότερο. Ο υπάλληλος μας ενημερώνει ότι μπορεί να γίνει άμεση διακοπή, αλλά σύμφωνα με το σύστημα, είχε εκδοθεί και χρησιμοποιηθεί (!!!) επιδότηση αξίας 250€ και το πέναλτι διακοπής μαζί με τους φόρους είναι γύρω στα 300€. Προχωράμε κανονικά τη διακοπή για να ξεκινησουμε τις καταγγελίες. Όταν ζήτησα και από εκείνον ένα αντίγραφο του συμβολαίου, μου απάντησε πώς "το κάθε κατάστημα είναι franchice και έχει πρόσβαση μόνο στα συμβόλαια που κάνει το ίδιο κι όχι γενικά στα της NOVA". Παίρνουμε το χαρτί της ακύρωσης και ξεκινάμε να στέλνουμε στο chat, απάντηση σχετικά με το ποιος/που/ποτέ καμμία - όλοι έφτιαχναν αιτήματα προς διερέυνηση. Η κατάσταση, όμως, έγινε ακόμα χειρότερη (!!) όταν μας πήραν τηλ από το τμήμα ακύρωσης για να μάθουν τους λόγους της ακύρωσης και να κάνουν αντιπροσφορά. Σύμφωνα λοιπόν, με τα λεγόμενα του υπαλλήλου, στη γραμμή ήταν να μπουν δώρο 3 πάγια τα οποία δεν μπήκαν ποτέ και γι'αυτό φάνηκε η χρέωση των 20€. Όταν του εξηγήσαμε την κατάσταση, αντί να μας πει κάτι έστω ουδέτερο ή να μην πει τίποτα, εκείνος προσπάθησε να μας "εξυπηρετήσει" προσφέροντάς μας downgrade του συμβολαίου από το Unimited All στο Unlimited 2GB και με 3 πάγια δώρο "μέχρι να βρεθεί μια λύση". Δλδ, ο υπάλληλος, προσπάθησε τηλεφωνικά να κάνει νέο συμβόλαιο ή να μας "πιάσει" να συναινούμε στο ήδη υπάρχον! Όταν του εξηγησαμε ότι δεν έχουμε υπογράψει κανένα συμβόλαιο, δεν έχουμε καν SIM ακόμα και αν θέλαμε το συμβόλαιο κτλ, απλά έκλεισε το τηλ. Την ίδια μέρα, 2/5, κάναμε καταγγελία στην ΕΕΤΤ ζητώντας εξηγήσεις και κατηγορώντας τη NOVA για "κάλυψη" του όλου συμβολαίου τονίζοντας ότι ακόμα και αν είχε γίνει συμβόλαιο, δεν υπάρχει τρόπος άμεσης πρόσβασης σε αυτό παρά μόνο με εξουσιοδότηση μέσω gov και αποστολή αυτού μετά από 2-3 εργάσιμες σε email - καμία αμεσότητα όπως γίνεται πχ στη VODAFONE που μπαίνεις με τα στοιχεία σου και κατεβάζεις το pdf όποτε θες. Στις 7/5 εξφανίζεται ο αριθμός από το NOVA App χωρίς καμμία ενημερώση από πλευράς της εταιρείας. Σήμερα, 30//5, η NOVA έστειλε απάντηση στην ΕΕΤΤ ενημερώνοντας ότι απλά ότι θα προχωρήσει διακοπή του αριθμού και ότι το ποσό - πέναλτι της επιδότησης, ήταν λάθος χρέωση καθώς μετά από έλεγχο, δεν βρέθηκε να έχει αποδοθεί επιδότηση συσκευής. Και αυτό ήταν όλο. Το ποιος έκανε το συμβόλαιο, με ποια δικαιοδοσία πέταξαν έναν αριθμό σε καρτέλα ενός πελάτη κτλ, δεν θα το μάθουμε ποτέ. Και εκτός των άλλων, στο λογαριασμο του Απρίλη υπάρχει ακόμα η χρέωση των 20€ για ένα συμβόλαιο που δεν έγινε ποτέ και δυστυχώς, θα πληρωθεί κανονικά από την πλευρά του πατέρας της καθώς, λόγω του θέματός του, δεν είναι σε θέση να το κυνηγήσει άλλο. Αυτή είναι η NOVA. -
Και απαντάω μόνος μου στον εαυτό μου καθώς σήμερα πήγε η αδερφή μου από την ACS να παραλάβει τη SIM και την έβαλαν να υπογράψει τα χαρτιά της φορητότητας από τη NOVA και της έδωσαν και ένα χαρτί που δείχνει ότι η αποστολή θα ξαναγυρίσει πίσω στην Πάτρα με τα δικαιολογητικά. Έκανε την κατάθεση γύρω στις 10 το πρωί, έστειλε email με το αποδεικτικό πληρωμής και κατά τις 2 το μεσημέρι την πήραν τηλ από τη NOVA (εννοώντας τον συνεργάτη, όχι επίσημα) να την ενημερώσουν ότι αύριο θα έχει μεταβεί στην Q καθώς είδαν κατευθείαν την μεταφορά των χρημάτων και προχώρησαν την διαδικασία. Στο μεταξύ, από την μεταφορά μέχρι το τηλ, της είχαν έρθει μηνύματα και από τη NOVA και από τη VODAFONE σχετικά με τη φορητότητα, οπότε μπορώ να πω ότι μέσα σε 1,5 ώρα από την μεταφορά των χρημάτων, η διαδικασία είχε ξεκινήσει. Ειλικρινά δεν το περίμενα καθώς γίνεται χαμός με τη συγκεκριμένη προσφορά. Πολύ καλή δουλειά και άμεση. Μόλις ενεργοποιηθεί αύριο, θα επανελθω.
-
Αφού τα απεριόριστα τα έκαναν max 250gb (στο βραδινό πακέτο και στο πακέτο της προσφοράς 8,5€), γιατί να σου δώσουν VDSL/Fiber οταν μπορείς να σερφάρεις και με dial up?? Εντάξει, δεν θα μπορείς να μιλάς ταυτόχρονα στο τηλ, αλλά το NOVA Dial Up το αξίζει. Μιλάω για επίσημα πακέτα όπως έχει τώρα η VF το CU Ocean (ή όπως λέγεται) που δίνει απεριόριστα στα 25€.
-
Η NOVA είναι η μόνη που έδινε πακέτα με απεριόριστα GB και εν μία νυκτί τα κατήργησε εντελώς. Το επόμενο βήμα θα είναι να διαφημίσουν και super ταχύτητες στο νέο δίκτυο dialup.
-
Δεν ξέρω τι έλεγαν στις φορητότητες γιατί εγώ πήρα νέο νούμερο, αλλά στης αδερφής μου που της ξεκίνησα τη διαδικασία την Κυριακή (δεν περίμενα να δουλεύουν Κυριακή) μου το είπαν 2 φορές - 1 φορά την Κυριακή πριν ξεκινήσει η διαδικασία και μία χθές που πήρα να δω αν παρέλαβαν τα δικαιολογητικά - ότι θα πρέπει άμεσα μόλις λάβουμε τον φάκελο, να κάνουμε την κατάθεση για να ξεκινήσει η φορητότητα. Ευτυχώς έρχεται από CU οπότε δν θα παίξουν τηλέφωνα κτλ του στυλ να παραμείνει, οπότε η πιθανότητα να γίνει κάτι είναι 1/10000. Δεν μπορώ, όμως, να καταλάβω για ποιο λόγο άλλαξε η διαδικασία - σε μένα, όπως και στην προσφορά του F2G, μου ζήτησαν διεύθυνση και ονοματεπώνυμο και όλη η διαδικασία έγινε αφού έλαβα τη SIM. Τώρα, δεν ήθελαν κανένα στοιχείο από το τηλέφωνο, μόνο για την προσφορά ενημερώσαν ότι όντως ισχύει και όλα τα δικαιολογητικά έπρεπε να τα στείλουμε ως απάντηση σε email που μας έστειλαν με την προσφορά γραπτά. Εκτός κι αν έτσι ήταν από πάντα η φορητότητα στο Q VIP, αλλά ξαναλέω, όταν το έκανα εγώ ίσχυε μόνο για νέα νούμερα, πρώτη φορά βλέπω φορητότητα στο VIP.
-
Ευτυχισμένο το 2015
-
Αναλόγως την περιοχή και τί αγοράζεις, για μένα εξακολουθεί να βολεύει γιατί υπάρχουν combo που κάποια καταστήματα δεν τα έχουν από κοντά. Το θέμα όμως, είναι ότι εκτός από το -10% που αφαιρεθηκε, παρατηρώ νταβατζιλίκι αλά eshop 0,50€ σε κάθε παραγγελία ακόμα και από καταστήματα που δν υπήρχε πριν με τη δικαιολογια "για να προσφερουμε καλύτερες υπηρεσίες". Δλδ τώρα και σου τρώνε το 10% και σε χρεώνουν και 0,50€ παραπανω για "Χρέωση υπηρεσίας".
-
Μου έχει πετάξει από χθες ειδοποίηση η εφαρμογή (πάνω δεξιά δίπλα στο δώρο) ότι πρέπει να κάνω update. Εχει βγει ενημερωση?? Είμαι στην 3,1,0 - android.
-
Επιβεβαιώνω κι εγώ ότι το +10% έκπτωση στο efood κόπηκε με τη χρήση κουπονιού από το smart pocket. Έχουν ανανεωθεί οι όροι χρήσης και ή έκπτωση πλέον, δεν εμφανίζεται πουθενά. Ισχύει και επίσημα και θα σας το πουν και από την εξυπηρέτηση/τσατ.
-
Ούτε το AMAN Teleshopping δεν θα σου έδινε τέτοιο ρούτερ
-
αυτός είναι ο λόγος που η NOVA δεν έχει κόφτη - σε αντίθεση με τη VODAFONE που έχει, η NOVA αντί να βάλει κόφτη, απλά αφαίρεσε τα απεριόριστα από τα πακέτα της και δίνει όριο 250GB και μετά τέλος. Τώρα, στο θέμα του κόφτη, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι είναι θέμα κεραίας/κάλυψης/χωριτικότητας. Δεν είμαι γνώστης, απλός χρήστης, και αυτό που μπορώ να επιβεβαιώσω έχοντας μόνιμα τον αριθμό σε router είναι ότι δεν έχει. Στα Κάτω Πετράλωνα που το χρησιμοποιώ, είτε έχω χαλάσει 10, είτε 100, είτε 600, την ίδια ταχύτητα έχω με διακυμάνσεις αναλόγως την ώρα που το χρησιμοποιώ όπως συμβαίνει και με τη VODAFONE που έχω στο κινητό. Χρησιμοποιώ με αυτό τον τρόπο τη NOVA από πέρσι τον Οκτώβρη που σε αδρανές F2G είχε δώσει προσφορά για 6 μήνες απεριόριστα με 2,90€. Την προσφορά την είχα χρησιμοποιήσει για 3, μετά πήρα το promo του F2G τέλη Γενάρη και τώρα είμαι με Q. Δεν μου έρθει κανένα μήνυμα όπως έρχεται σε άλλα προγράμματα της εταιρείας (UNLIMITED ALL, Home Internet κτλ) για περιορισμό ταχύτητας και δεν έχω δει καμία ελάττωση στην ταχύτητα λόγω χρήσης. Και δεν θεωρώ από τη στιγμή που έχει δώσει κόφτη σε άλλα προγράμματα, να ντραπούν να το κάνουν και στις συγκεκριμένες προσφορές. Προχωράμε απεριόριστα και εδώ θα είμαστε αν τυχόν μπει κόφτης. Πιστέψτε με, θα είμαι από τους πρώτους που θα το δουν. Μπορεί το screenshot να λέει Vodafone (γιατί είναι απο το unlimited συμβόλαιο που έχω) αλλά οι παροχές μου μηδενίστηκαν χθες (11/5) τα ξημερώματα
-
Επανέρχομαι στο θέμα αν και είμαι κάτοχος του PLUS χωρίς όμως, πιθανότητες να δω απάντηση μιας και έχει παλιώσει το κινητό. Θέλω τις γνώμες σας σχετικά με τη διαχείριση εφαρμογών αν είναι προβληματικό το συγκεκριμένο τηλ ή αν εγώ έχω πέσει σε προβληματικό και θα δώσω δύο σημερινά παραδειγμάτα 1) Ανοίγω και χαζεύω στο TIKTOK, χωρίς να έχω άλλη εφαρμογή στο background, ανοίγω efood να παραγγείλω και φτάνω μέχρι το τελικό στάδιο της πληρωμής. Εκεί, βγαίνω και μπαίνω στο myCU να πάρω κουπόνι 1€ από το DROPS, το κάνω αντιγραφή και επιστρέφω στο efood. Μόλις μπω στο efood η εφαρμογή έχει μερικώς κλείσει - τί εννοώ: με πετάει στον κατάλογο του καταστήματος που ήμουν πριν και μου λέει να βάλω διευθυνση. Επιλεγω τη διεύθυνση και μου πετάει το animation όπως όταν πρωτοανοιγώ την εφαρμογή και μου δείχνει τη λίστα με τα καταστήματα. Από'κει, μόλις επιλέξω αυτό που θέλω, μου πετάει μήνυμα "έχεις προϊόντα στο καλάθι σου από πριν λίγα λεπτα". Εννοείται πως μόλις ολοκληρωσα την παραγγελία και επεστρεψα στο TIKTOK, είχε κανει και αυτό reload. 2) Έχω το TWITCH ανοικτό ως τη μόνη εφαρμογή και το βάζω στο background, δλδ ο player του TWITCH ήταν σαν αναδυομενο παραθυρο και έβλεπα κανονικά το stream, ανοίγω το CHROME και μπαίνω σε σελίδα που ζητάει στοιχεία. Βάζω τα στοιχεία και μου ζητάει OTP, Ανοίγω νέα καρτέλα ανώνυμης περιηγησης να παρω από ένα άλλο email που έχω το OTP και το κάνω επικολληση. Μόλις γυρίσω στην κανονική καρτελα, αυτή κάνει reload ζητώντας από την αρχή τα στοιχεία. Είναι δυνατόν να μην μπορεί να αντεξει παραπάνω από 2 εφαρμογές?? τι σκ@τα, 2gb ram έχει??? Και με RAM Plus που είχα βάλει πριν κάτι μηνες, πάλι τα ίδια έκανε. Είμαι στο UI 7 και έχω κάνει και στήσιμο από την αρχή, πάλι τα ίδια. Να το πεταξω??
-
θα το τσεκάρω τις επόμενες μέρες . πολύ περίεργο να το άλλαξαν σε 2 μέρες εντελώς ξαφνικά.
-
Δλδ όταν πας στο ιστορικό κουπονιών , δίπλα από το ποσό που έβγαλες δεν γράφει το +10% ? Πόσο πληρωσες? Μήπως είχε προμήθεια το efood να στο φέρω? 6/5 το χρησιμοποιησα τελευταια φορά και πήρα κανονικά το 10%. Ένα screenshot της παραγγελίας που έκανες θα βοηθούσε