Καλησπέρα σας!
Πριν 1 εβδομάδα κόλλησε το iphone 7 κατά τη διαδικασία αναβάθμισης του IOS. Πιο συγκεκριμένα στην αρχική οθόνη με το μήλο. Προσπάθησα επανειλημμένα να το επαναφέρω και μέσω των itunes αλλά μάταια.
Ακολούθως , το πήγα σε κατάστημα vodafone , διότι η APPLE δεν έχει service στην Ελλάδα μαζί με την απόδειξη αγοράς που ήταν τον Οκτώβριο 2016, δηλαδή πάνω από ένα χρόνο.
Χτες μου έστειλαν SMS και με ενημέρωσαν πως έχει βλάβη ίση με 355 ευρώ. Επικοινώνησα με το 13830, που είναι η εξυπηρέτηση πελατών της vodafone, και με τα πολλά μου είπαν ότι το κινητό μου δεν άνοιγε και πως το ποσό της βλάβης θα ήταν για αντικατάσταση iphone 7 με άλλο επισκευασμένο! Ζήτησα να με ενημερώσουν γραπτά για το ποιά είναι η βλάβη (διότι από το τηλεφωνικό κέντρο δεν γνώριζαν να μου πουν) και να μου εξηγήσουν το λόγο που δεν εμπίπτει στη διετή εγγύηση. Εν τέλει η κοπέλα με παρέπεμψε στο email ccsupport.gr@vodafone.com . Συνέταξα ένα email χτες και τους ζήτησα να με ενημερώσουν για αυτά τα 2 ζητήματα και προφανώς σύντομα θα λάβω κάποια απάντηση.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω τα εξής: Επειδή πιθανότατα, είναι πρόβλημα λογισμικού, λόγω ότι λειτουργούσε άρτια το κινητό μέχρι τη στιγμή της βλάβης , αλλά και της ιδιαίτερης φροντίδας που είχα δείξει στο κινητο, αν μου αρνηθούν την εγγύηση μπορώ να προσφύγω στο συνήγορο του καταναλωτή και ας έχω αγοράσει το κινητό μου από άλλη εταιρία στην Ελλάδα;
Επίσης , διάβασα πολλές περιπτώσεις με παρόμοια παράπονα όπου όσοι είχαν παράπονα εξέταζαν το ενδεχόμενο προσφυγης στον συνήγορο του καταναλωτή. Γνωρίζει κανείς, αν εν τέλει προσέφυγαν και αν δικαιώθηκαν; Σκεφτομαι σοβαρά αυτό το ενδεχόμενο και για αυτό θα ήθελα τη γνώμη σας!
Ευχαριστώ για την ανάγνωση!