Σε συνέχεια της ιστορίας με το δικό μου φλεξ, η αντικατάσταση που κάνει η lg είναι βασικά αναστροφή πώλησης. Δλδ επιστρέφεις τη συσκευή στο κατάστημα αγοράς κ παίρνεις κάτι άλλο από εκεί. Σε ερώτηση τι ποσό έχω στη διάθεσή μου δεν ήξερε ούτε η προκορντια ούτε η τηλεφωνική εξυπηρέτηση της lg, όπου ένας "κύριος" σε ερώτηση μου γιατί δε μου δίνει η αντιπροσωπεία άλλη συσκευή αντίστοιχη, με περιφραστικο τρόπο μου είπε ότι δεν έχουν συσκευές αυτοί κ άμα μου αρέσει, αλλιώς αν θέλω να κάνω κάποια άλλη διαδικασία, καλή μου τύχη. Μιλώντας κ με το 1520 μου είπαν ότι δεν υποχρεούνται να αντικαταστήσουν εκείνοι κ ότι η διαδικασία που ακολουθεί η lg είναι νόμιμη, ανεξαρτήτως του αν στα χρήματα αυτά δεν υπάρχει αντίστοιχη συσκευή. Εν τέλει αποκτήθηκε p9 lite μαζί με θήκη κ bluetooth απλά για να καλυφθεί το ποσό. Πέρα από την ομορφιά του φλεξ, δεν έχει στα δικά μου μάτια κ στη δική μου χρήση τουλάχιστον καμία διαφορά, για να μην πω ότι είμαι κ καλύτερα με το Huawei.
Με συγχωρείτε για το μεγάλο μνμ, αν θέλετε οποιαδήποτε διευκρίνηση στο τι έπραξα, ευχαρίστως να δώσω πιο πολλές λεπτομέρειες.