Προσωπικά, τον Οκτ.-2022 ζήτησα διακοπή (με 50 ευρώ πέναλτυ) προκειμένου να μην πληρώσω το κοροιδίστικο 70-άρι, με σκοπό να βάλω άλλη εταιρία που κάνουν όλες δωρεάν ενεργοποίηση.
Την επόμενη μέρα από την αίτηση διακοπής με πήραν τηλ και μου είπαν ότι θα χρεωθούν αυτοί τη μεταφορά, προκειμένου να μην διακόψω.
Αυτά βέβαια εν καιρό .... wind (όχι ΝΟΒΑ)
Και το αστείο του θέματος .... ακόμα περιμένω τη μεταφορά (έλειψη διαθέσιμων γραμμών στο ΚΑΦΑΟ της νέας περιοχής μου).
3 μήνες χωρίς σταθερό, και φυσικά με 0-ευρώ λογαριασμούς. Ώσπου ανέλαβε η ΝΟΒΑ , και έστειλε 90-ευρώ πάγια (χωρίς ακόμα να έχει συνδεθεί η γραμμή).
Μετά από διαμαρτυρία μου το "άμα-πιάσει-έπιασε" 90-άρι , έπεσε στα 16, χωρίς να μπορεί κανένας υπάλληλος της ΝΟΒΑ να μπορεί να μου εξηγήσει πως προκείπτει ποσό χωρίς να παρέχεται υπηρεσία, και χωρίς ανάλυση λογαριασμού στους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς που λαμβάνω