Jump to content

nicolas193

Members
  • Δημοσιεύσεις

    164
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About nicolas193

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 7

nicolas193's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Eβαλε ενας φίλος μου στο πολύ χαλαρό και χωρις να το πολυψάξει. To αποτέλεσμα να ειναι εξοργισμένος με το Vodafone TV, οι ταινίες α προβολής χρεώνονται με ενοικίαση έξτρα (δηλαδη τις νοικιάζεις για κάποιες μέρες και τις χρεώνεσαι σαν να πηγαίνεις σε βιντεοκλαμπ) και το αλλο θεικό ειναι πως βλεποντας μια ταινία όλοι μαζι κανείς δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει το ιντερνετ ταυτόχρονα, αφου το Vodafone TV εκμεταλλεύεται με high priority την σύνδεση στο ιντερνετ και βλέποντας κατι στην tv (βλέπαμε HD) είχε γονατίσει το ιντερνετ..
  2. ενδιαφέρον το θέμα, και διαβάζω οτι ηδη οι ιδιωτες μειώνουν τις τιμές.. Την Volterra που αναφέρει το αρθρο δεν την ήξερα να πω την αλήθεια, αλλα ενδιαφέρον το οτι κανει τέτοιες επενδύσεις. Οι υπολοιποι που αναφέρονται ειδα πως δεν εμπορεύονται, πιθανώς μόνο παράγουν
  3. Παιδιά καλησπέρα, είμαι κάτοχος Forthnet Super Play και έχω vdsl 50. Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο τη γραμμή, ταχυτητα σταθερότητα κτλ. Εχω όμως όμως μια απορία, επειδή παίζω διάφορα online games, μπορώ να ζητήσω από την Forthnet fastpath? Ξερετε αν παρέχει αυτή την υπηρεσία? Επίσης, θα κάνει αυτό την γραμμή μου πιο ασταθή από άποψη αποσυνδέσεων?
  4. Είναι συνδεδεμένο με το συμβόλαιο double play? θεωρητικά ναι, χωρίς να ειμαι σίγουρος. Και εγω θα το εσπαγα, απαράδεκτη η διπλη αλλαγη τιμής μεσα σε τοσο μικρο χρονικο διάστημα
  5. Vinyl παιδιά, Martin Scorseze είδα και το δεύτερο επεισόδιο χθες απευθείας με HBO και έχω πωρωθεί.
  6. Γνωστός μου που χρησιμοποίησε την αύξηση χρεώσεων για να σπάσει συμβόλαιο αζημίως του εστειλαν αντιπροσφορα κατι παρομοιο με εσενα, αλλα ηταν ουτως η αλλως δυσαρεστημένος με την υπηρεσία και πήγε προς forthnet. Τελικα δεν του εστειλαν νεα προσφορα μετα την φορητότητα.
  7. Παρατήρησα πως και οι άλλοι πάροχοι, Wind, Vodafone και Cyta εχουν χρέωση στην εξυπηρέτηση πελατών. Μονό ο ΟΤΕ δεν έχει που ουτως η αλλως τον πληρωνεις χρυσό χωρίς λόγο. Παντως οσον αφορα την εμπειρία μου με Forthnet, 2 φορες που χρειάστηκα βοήθεια, έγινε αυτό που περιγράφει ο Kikk
  8. :X:X:X:X:X:X Απευθείας με την προβολή στη Nova φέτος, γιατι οι αναμονές δεν παλεύονται.
  9. Εχω πιάσει 4g μονο 2-3 φορές σε πολυ συγκερκιμένα σημεία, δυστυχώς η κάλυψη είναι σε τραγικό επίπεδο. Το αστείο της υπόθεσης ειναι οτι vodafone και cosmote διαφημίζουν κάτι το οποίο μέχρι να είναι εμπορικά διαθέσιμο/προσιτό θα είναι περάσει πάρα πολύς καιρός και η διαθεσιμότητα θα είναι περιορισμένη. Το vdsl το λάνσαρε η Cosmote το 2011 και ακόμα δεν έχει καταφέρει να καλύψει την Αθήνα...
  10. Παιδιά έχω φρικάρει! μόλις εκλεισα το τηλέφωνο με την Cosmote αφού σήμερα μου έκαναν φραγή εξερχόμενων κλήσεων (καρτοσυμβόλαιο έχω) για λογαριασμό που μου έστειλαν προχθες και έληγε σήμερα. Παραπονέθηκα για το πόσο αργά ειδοποιούν για την λήξη του λογαριασμού και αφου συννενοηθήκαμε όπως όπως μου το λέει η κοπελια το εξης και κουφάθηκα: "να σας ενημερώσω ότι για την άρση της φραγής, θα χρεωθείτε με το ποσό των 4 ευρώ" α π α ρ α δ ε κ τ ο ι ταλιροφονιάδες
  11. Λοιπόν παιδιά επανέρχομαι για να σας πω πως είχα νέα προσφορά και ανανέωσα για ένα χρόνο: 3play, 24mbps, διεθνή, κινητά και μου έκαναν και πρόταση για full pack nova (HD και κάτι άλλα extras) 1 χρόνο με 49,90.
  12. Χαχα! Ψήθηκες εε? :p Νομίζω έχει όριο μέχρι 15-16 αν θυμάμαι καλά! Πάντως μη σκας την κάνει συχνά την προσφορά και διαρκεί για καιρό κάθε φορά!
  13. Facebook Fb Messenger Viber Slack Snapchat Twitter Android Mail Client Sudoku Google Drive Swarm Foursquare Alarm Calendar
  14. Λοιπόν θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάτι για να γελάσουμε και να κράξουμε λίγο και τη Forthnet που δεν ξέρει τι της γίνεται με τους πελάτες της. Εχθές παίρνουν τηλέφωνο στο σπίτι από τη Forthnet, γιατί η μητέρα μου εν όψει λήξης συμβολαίου τους είχε στείλει ένα mail ζητώντας νέα προσφορά. Το πακέτο μας είναι απεριόριστα αστικά/υπεραστικά, 24άρι ίντερνετ, 1 ώρα προς κινητά + απεριόριστα προς 50 χώρες. Μας λέει λοιπόν η κοπέλα "το καλύτερο που μπορούμε να σας κάνουμε είναι 29,90/μήνα". Εν τω μεταξύ εμείς πληρώνουμε 19,90/μήνα κι εκεί αρχίζουμε να γελάμε οικογενειακώς. Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να ανοίξεις το φάκελο του πελάτη που μιλάς για να δεις τι πληρώνει;;; Η σοβαρότητα της εταιρίας είναι μηδαμινή!
  15. Δεν είναι κακό για τα λεφτά του...! Βέβαια ένα lenovo που πήρα στα χέρια μου δεν μου άφησε και την καλύτερη εμπειρία. Οι οθόνες της lenovo δεν έχουν καθόλου ζωντανα χρώματα και γενικά το tablet ήταν αρκετά αργό.
×
×
  • Create New...