Παιδιά να ρωτήσω.. Έχω την εντύπωση ότι αντιμετωπίζω πρόβλημα με το μικρόφωνο του S10+ μου, δηλαδή οι συνομιλητές μου κάποιες φορές δε με ακούνε καλά. Τουλάχιστον κάποιοι που το λένε, και ειδικά ο αδερφός μου που είναι ψείρας σε αυτά με φαγε ότι έχει θέμα το κινητό. Το'χω 1,5 χρόνο περίπου, ωστόσο απέφευγα παλιότερα να το στείλω γιατί βαριόμουν την όλη διαδικασία με το σέρβις (μένω Ρόδο). Όμως νομίζω έφτασα στο αμήν τώρα, γιατί θα λήξει και η εγγύηση σε 2 μήνες περίπου. Έχετε κι άλλοι θέμα με το μικρόφωνο να μη σας ακούνε ? Τώρα που το σκέφτομαι ίσως και το ακουστικό ώρες ώρες να μου κάνει κάποια νερά του τύπου να κάνει σαν "χιονάκια" δε ξέρω. Τέλος πάντων.. Η διαδικασία για να το στείλω στην Σμαρτεκ Αθήνα ποια είναι γνωρίζετε ? Επίσης, φαντάζομαι ότι το κινητό θα το στείλω με εργοστασιακές ρυθμίσεις, οπότε πως μπορώ να κρατήσω ένα μπακαπ των εφαρμογών κτλπ όπως είναι τώρα πριν το στείλω ? Γιατί η αλήθεια το σετάρισμα του κινητού ξανά απ΄την αρχή μετά το βαριέμαι αφόρητα και δεν υπάρχει και ο κατάλληλος χρόνος γι'αυτό. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! 🙂