lyr13
Members-
Δημοσιεύσεις
344 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by lyr13
-
Πρωταρης στο Kodi, ψαχνω να βρω το περιφημο lamda Repository....Εχω παει στα international repos αλλα δεν υπαρχει. Εχει αλλαξει ονομα;
-
Εχει κανενας θεμα με την Skrill? Πριν κανενα μηνα παω να μπω και λεει λαθος στοιχεια. Παταω να μου στειλουν το 6-digit PIN, τιποτα. Ξανα, τιποτα. Τους στελνω στο Twitter, με παιρνουν τηλεφωνο, μου ζητανε τα στοιχεια στα Αγγλικα (συνεννοηση μπουζουκι), μου στελνουν προσωρινο Password, το αλλαζω, ολα ΟΚ. Μου ειπε εντωμεταξυ το παλικαρι να προσθεσω το κινητο στο πεδιο για το κινητο τηλεφωνο (και οχι στο σταθερο) στα στοιχεια μου γιατι μαλλον γι'αυτο δεν ηρθε το PIN, αλλα δεν τα καταφερα διοτι ηθελε παλι επιβεβαιωση απο το κινητο που δεν μου ερχοταν με τιποτα. Σημερα λοιπον παω να ξαναμπω, και παλι μου βγαζει λαθος στοιχεια!!! 100% σιγουρος συνεχιζω να προσπαθω αλλα τιποτα! Παω παλι να ζητησω το PIN να σταλθει στο κινητο μου αλλα τιποτα!! Εστειλα λοιπον παλι στην Skrill και περιμενω!!! Τι γινεται?
-
Επιταγη (ημερας) τριτου απο μια τραπεζα μπορει να κατατεθει κατευθειαν (και να φανει) σε τραπεζικο λογαριασμο στην ιδια τραπεζα? Ποιος θα φαινεται οτι ειναι ο καταθετης?
-
Τελικα καναμε αιτηση για ISDN με κεφαλικο και MSN οπως τα θελαμε. Καναμε μαζι και μια αιτηση παραπονου μηπως γλιτωσουμε το πεναλτυ σπασιματος συμβολαιου καθως ο αριθμος που θα γινει MSN ειχε συμβολαιο. Αυτο που με προβληματιζει ειναι η συνδεσμολογια. Στην επιχειρηση υπαρχει 1 τηλεφωνο, 1 τηλεφωνο/φαξ (MSN), συναγερμος και POS. Πως θα συνδεθουν ολα αυτα; Επισης σε περιπτωση διακοπης ρευματος τι γινεται με τον συναγερμο;
-
Eυχαριστω και παλι! Λοιπον, πηγαμε και ρωτησαμε. Με ISDN εχουμε: 34,18€ + 5,5€(τελος ISDN)+1€ (τελος MSN)=40,68 και Εφαπαξ 18,19 (αλλαγη σε ISDN)+19€ (αλλαγη ονοματος επειδη το ενα δεν ειναι στο ΑΦΜ της εταιρειας). Ομως θα εχω κεφαλικο το fax :mad: Αλλιως +86€ προστιμο για σπασιμο συμβολαιου. H Vodafone μου ειπε για Business Connect 2 με PSTN γραμμη και 2η γραμμη μεσω VOIP (με προστιμο απο τον ΟΤΕ 86€) στα 41,4€ κομπλε χωρις τελη ενεργοποιησης και εξοπλισμο. Edit: Ξαναπηρα ομως και μου ειπαν πληρωνων τελη ενεργ. 36€ Γενικα μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. :(
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις! Το θεμα ειναι οτι μολις πριν 10 μερες εγιναν PSTN και με ειχαν ρωτησει εαν θελω να γινει ISDN αλλα δεν ηξερα τι παιζει με τις ISDN. Δηλαδη μπορω να εχω μια κυρια γραμμη (210-ΧΧΧΧΧ09) και μια MSN(210-ΧΧΧΧΧ94). Το fax σε ποια γραμμη πρεπει να μπει και σε ποια το POS? Μπορω να φτιαξω και 2η MSN για το POS (με εναν απο τους παραπανω αριθμους χωρις καποια συσκευη τηλεφωνου)? Μηπως γνωριζεις και το κοστος π.χ. εαν βαλουμε το COSMOTE Double Play 24 XL στα 34€, ποσο θα βγει με την ISDN γραμμη και τους MSN?
-
Και εμεις ουσιαστικα home double play θα παρουμε (παρα το εταιρικο ΑΦΜ, μου ειπαν οτι γινεται) γιατι τα Business του ΟΤΕ ειναι πανακριβα και γενικα τα extra των Business δεν μας ενδιαφερουν. Μαλλον θα παω την μια γραμμη στην Vodafone με 22€/μηνα (ισως πετυχω και κατι καλυτερο εαν παρουν απο τμημα προσφορων) και στην συνεχεια θα αλλαξω και την αλλη.
-
Εχουμε 2 γραμμες σε επιχειρηση οι οποιες μεχρι προσφατα ηταν PCM ητοι με φερυχνο (ναι καλα ακουτε εν ετη 2016) και πλεον ειναι κανονικες PSTN. Aυτο που θελουμε ειναι φυσικα internet, απεριοριστα αστικα-υπεραστικα και 200-400 λεπτα προς κινητα για καθε γραμμη. Απο τις δυο γραμμες η μια εχει συμβολαιο (για τηλεφωνια μονο) μεχρι το καλοκαιρι του 2017. Υπαρχει καποιος τροπος να πετυχουμε καλυτερη τιμη λογω και του χρονιου κωληματος με τις γραμμες; Υπαρχει καποιος αριθμος που μπορω να καλεσω για προσφορα εκτος του 13888. Οι τιμες που μου δωσανε απο την εξυπηρετηση ειναι ιδιες με αυτες στο site, δηλαδη υψηλες. Δεν θελω να κανω φορητοτητα στην Vodafone μονο την μια γραμμη (γιατι αμα κανω, ακομη και με αντιπροσφορα δεν ξαναγυρναω) πριν εξαντλησω τις πιθανοτητες να πετυχω καλη τιμη στον ΟΤΕ. Επισης προτιμω να τα χω ολα σε ενα παροχο.
-
Διαγωνισμός: Κερδίστε δύο (2) Cubot Cheetah από το Afasia.gr!
lyr13 replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή μας τύχη και πάλι! -
Γνωριζεί κανένας εάν επιτρέπεται να κλείσω/καλύψω το ρολόι της ΔΕΗ με κάποιο σιδερένιο πορτάκι ή π.χ. αλουμινένιο κούφωμα το οποίο θα κλειδώνει έτσι ώστε να μην μπορεί κάποιος να το πειράξει;; Φυσικά θα υπάρχει τζάμι στο ύψος το μετρητή για να μπορεί να γίνει καταμέτρηση. Πρόσφτα κάποιος (αναμφισβήτητα γύφτος) έκοψε/έκλεψε την γείωση (ουτε 30 πόντοι χαλκός ή προσπάθησε να πάρει περισσότερο) και για να μην ξανασυμβει αυτό ή κατι χειροτερο ψάχνουμε λύση. Στον ίδιο χώρο βρίσκονται 2 μικρά κουτιά με καλώδια του τηλεφώνου ΟΤΕ.
-
Κερδίστε το Vodafone Smart platinum 7 από τη Vodafone!
lyr13 replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλη επιτυχια! -
Μεγάλος διαγωνισμός: Κερδίστε το HUAWEI P9 από την COSMOTE!
lyr13 replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλη μας επιτυχια! -
Μολις εφτιαξα λογαριασμο στο Paypal και εχω τις εξης χαζες αποριες: 1) Στο text box που ελεγε state εβαλα Attiki. Eιναι σωστο ή επρεπε να βαλω Greece; 2) Ειναι υποχρεωτικο να συνδεσω και Bank Account και Card; 3) Ειναι λογικο να εχω Merchant ID σε personal account; Ευχαριστω!
-
Ο κεφτες ο Κινέζος έχει κάνει ήδη 10 replies με φωτο που του είχα στείλει και διαλόγους και με κατηγορεί. Εγώ να περιμένω λίγο πριν τελειωσει η προθεσμία για να να δεχτώ απλά το Option 1 ή να εξηγήσω ότι ο πωλητής έχει άδικο(να πω τα δικά μου) και μετά να πω ότι δέχομαι την πρόταση; Φοβάμαι μήπως χάσει την μπάλα το team του ali άμα συνεχίσουμε μία ατέλειωτη αντιπαράθεση και στο τέλος δεν πάρω φράγκο.
-
Ειχα ξαναγραψει οτι παρελαβα μια ηλεκτρονικη συσκευη η οποια ηταν χαλασμενη αξιας 84$. Κατι μαλλον βραχυκλωσε, αρχισε να μυριζει, "εσκασε" ενα τσιπακι κτλ. Στην αρχη λεγαμε με τον πωλητη (εκτος Aliexpress) να την στειλω πισω με δικη μου χρεωση και να μου στειλει αλλη ιδια. Τελικα, ειπα να μην ρισκαρω και να διεκδικισω refund. Ανεβασα καποια στοιχεια, εκανα escalate και το Aliexpress, ευτυχως μου προτεινε: -Option 1: No return partial refund 67.20 USD -Option 2: Return goods full refund 84.00 USD ( Buyer pays the returning shipping fee) 1) Πιστευω δεν αξιζει να ασχοληθω να το στειλω πισω για επιπλεον 7-8$ refund αφου πρεπει να πληρωσω και την επιστροφη. Συμφωνειτε? 2) Ο πωλητης ορυεται oτι εγω το χαλασα, οτι εκανα κατευθειαν escalate, οτι ειχαμε συννεοηθει να του το στειλω και εχει ανεβασει φωτογραφιες απο τις συνομιλιες και διαφορα σχετικα. Υπαρχει περιπτωση να χασω την προσφρα αυτην ή να μειωθει το ποσο της αποζημειωσης? Πως να το χειριστω? Να περιμενω τελευταια στιγμη πριν την ληξη για να τον αντικρουσω και να δεχτω το Option 1?
-
Καθαρισμός γραμμής PSTN/PCM/φερέσυχνα
lyr13 replied to SupraDiN's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Παιδια, δυστυχως δεν εκανα τελικα καποια καταγγελια. Ομως, την περασμενη βδομαδα ο ΟΤΕ αλλαξε το KV στην γειτονια μας. Σιγουρα ειναι το ΚV απο που ερχεται το "δικο μας" καλωδιο (το καταλαβαμε γιατι μας κοψανε το τηλεφωνο προσωρινα). Υπαρχει περιπτωση να αλλαξει η γραμμη απο PCM σε PSTN (εστω και εαν κανουμε εμεις την αιτηση για αλλαγη) τωρα που εγινε αυτη η αλλαγη στο KV;; Ο ΟΤΕ βαζει PCM γιατι υπαρχει ελλειψη στο KV ή στο αστικο κεντρο;; Υποψιν, στα site του ΟΤΕ και της Vodafone συνεχιζει να βγαζει οτι δεν ειναι διαθεσιμο κανενα προγραμμα που περιλαμβανει ADSL/VDSL τοσο στην περιοχη μας οσο και στα 2 αριθμους μας. -
Κάποιος; Πρεπει να το στείλω άμα είναι σήμερα.
-
Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)
lyr13 replied to gerstavros2's topic in Λοιπά κινητά τηλέφωνα
Παιδια, θελω να στειλω πισω στην Κινα (σε πωλητη του Aliexpress) μια ηλεκτρονικη συσκευη. Για να γλιτωσουμε χωρο ειπαμε να στειλουμε μονο τις δυο βασικες πλακετες που ειναι σε μεγεθος περιπου οσο ενα σκληρος δισκος και βαρος 200gr περιπου. Πως ειναι το ιδανικο να τις στειλω; Μπορω ως επιστολη; Τι να προξεχω πριν την αποστολη; Να βγαλω φωτο και βιντεο; Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις αλλα με εμπλεξε αυτος ο Κινεζος! -
Καμιά ιδέα; Κλινω προς το να το στείλω πίσω. Πρώτη φορά την παταω τόσο άσχημα :(
-
Σχεδον καμια ελληνικη δεν περναει. Ψαξε στο forum και διαβασε για money wallets οπως η Revolut και η Skrill. :)
-
Καμια ιδεα? Σορρυ, για τα επαναλαμβανομενα posts. :(
-
Παιδια, θελω να στειλω πισω στην Κινα (σε πωλητη του Aliexpress) μια ηλεκτρονικη συσκευη. Για να γλιτωσουμε χωρο ειπαμε να στειλουμε μονο τις δυο βασικες πλακετες που ειναι σε μεγεθος περιπου οσο ενα σκληρος δισκος και βαρος 200gr περιπου. Πως ειναι το ιδανικο να τις στειλω; Μπορω ως επιστολη; Τι να προξεχω πριν την αποστολη; Να βγαλω φωτο και βιντεο; Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις αλλα με εμπλεξε αυτος ο Κινεζος!
