Jump to content

vivalaflam

Members
  • Δημοσιεύσεις

    133
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

1 Follower

About vivalaflam

  • Ημ. Γέννησης 11/04/1995

Συσκευή

  • Συσκευή
    RN11 Pro+ 8/256

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    Serres

vivalaflam's Achievements

  1. Μέσα κι εγώ! Τελευταία φορά σας ειδα το 14 και την επόμενη τον 12/15 (αν θυμαμαι καλα) στη Καμάρα! Έχω και τις φωτό ακόμα! Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή, και μπορεί να φέρω τον αδερφό μου μαζί οπότε +1 για τον @Cobe 🤣
  2. Σήμερα, πριν λίγο. Ξεκίνησε
  3. Απλώς να πω ότι έχει πέσει πολλή δουλειά για τη συγκεκριμένη προσπάθεια. Από την αρχή πουλούσαμε used/refurbished κινητά απλώς πλέον αντί να έχει κάθε κατάστημα την εγγύηση και την ευθύνη για το τι συσκευές αγοράζει, όλα είναι πλέον κάτω από την ομπρέλα της εταιρίας. Ακόμα, να πω ότι αγοράζουμε κιόλας μεταχειρισμένες συσκευές iPhone, σε όλα τα καταστήματα μας
  4. Redmi Note 11 Pro+ με Vodafone από αρχές Απριλίου έτσι. Με τα τελευταία updates των Messages και Carrier Services προκοπή δεν βλέπουμε... Ούτε μήνυμα από τη Vodafone είχα λάβει ότι θα σταματήσει το RCS ούτε καμία ενημέρωση από τη Google για το πότε θα επανέλθει...
  5. Εγω περιμένω απο 29/10 που εφτασε στο αεροδρομιο το δεμα (19 οκτωβριου αγοραστηκε), και ενα ακομα απο 12 νοεμβριου που το αγορασα... Και τα δυο μικρης αξιας κατω απο 10€
  6. Σας κάνω γνωστό πως έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Καλή συνέχεια
  7. Αφηστε το, δε συνεννοουμαστε, υπαρχει και αλλη οδος. Καλο απογευμα.
  8. Ελπιζω να μη χρειαστει να ξαναπω πως δεν προκειται να πληρωσω τα 55 ευρω, γιατι ουτε ειναι δικο μου λαθος και ουτε τα εχω! εχω παγιο 21€ και ηδη μου φαινονται πολλα δεδομενης της οικονομικης μου δυνατοτητας. Δεν εχω 55€ να δωσω και ακομα και να τα ειχα απλως μηδενιστε το ποσο! Το παγιο του τελευταίου λογαριασμου πληρωθηκε κανονικα και παντα με συνεπεια. Μεχρι το απογευμα να εχει γινει αρση φραγης. Δεν εχω να πω τιποτα αλλο. Ελπιζω να απαντησετε χωρις το τυπολογιο (τα κλασικα copy paste της φορμας απαντησης σας -- και γω της δουλειας ειμαι)
  9. Γνωριζω αυτα που μου λετε για το ιντερνετ αλλα οσο ειχαμε το triple play φταναμε τα 7 οπως προειπα, αρα τι μπορει να φταιει για την τοσο μεγαλη πτωση; Οταν οι γειτονες με Cosmote και Vodafone χτυπαν 18ρια (καθως παιρνουν απο το καφαο γραμμη που ειναι στα ~80 μετρα) πως μπορούμε να μιλαμε για "ποιοτητα" υπηρεσιων; Μπορειτε να ελεγξετε τι γινεται με τις ρυθμισεις, ή να με βαλετε σε fast path καθως το ping μου κυμαινεται απο 240 μεχρι 400 σε μεσο ορο. Σημερα το πρωι δεν ειχαμε ιντερνετ, και δεν έγινε αρση διακοπης. Θα δω το μεσημερι που θα γυρισω απο τη δουλεια και θα σας ενημερωσω.
  10. den yparxei logos na plhrwsw 55€ gia xrewseis pou den eprepe na ginoun... Kai fysika de tha ta plhrwsw! Η μονη λυση σας ειπα, αμεση λυση συμβολαιου (δεν υπεγραψα πουθενα, αφου εγινε τηλεφωνικα) αρα δε με κραταει κανεις. Η μονη αποδεκτη λυση ειναι λυση συμβολαιου χωρις προστιμο και αν δεν εκπληρωθει η επιθυμια μου, θα μιλησουμε μεσω συνηγορου του καταναλωτη, γιατι αυτη η ταλαιπωρια εξαιτιας ενος υπαλληλου της εταιριας σας ηταν μεχρι τωρα αφορητη. Ουτως ή αλλως δεν μας προσφερετε ποιοτητα στις υπηρεσιες σας... Δεν ειμαι καθόλου ευχαριστημενος. Το ιντερνετ χαλια. Περισυ μεχρι 7mbps κατεβασμα και μετα την "ανανεωση" max 1.7mbps κατεβασμα... Δεν δεχομαι αλλες "λυσεις" ουτε προκειται να πληρωσω τα σπασμενα άλλου! Απαιτω μια απαντηση για τη μονη λυση που ανεφερα, δεν ανεχομαι αλλη ταλαιπωρια! Αυτα απο μενα.
  11. ΞΑΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ;!;!; https://drive.google.com/uc?id=0B78_J-cKCfl_clhwa2FmaHpUZEk&export=download
  12. Καναμε ανανεωση τον Φεβρουάριο (ειμαστε αρκετα χρονια πελατες στη Nova/Forthnet) εχοντας triple play. Με την ανανεωση του συμβολαιου βγαλαμε την τηλεοραση και κρατησαμε τηλεφωνια και ιντερνετ (απεριοριστα σταθερα και κινητα, και 24ρι ιντερνετ (αντε το πολυ 3mbps)) Στον πρωτο λογαριασμο μας χρεωσαν κινητα κοντα 30€ πρώτο τηλεφώνο, μιλησαμε μας ζητησαν συγγνωμη και οτι θα διορθωθει αμεσα 2ος λογαριασμος ξανα τα ιδια, πηγα στο καταστημα ειπαν θα επικοινωνησουν κ αργότερα μας ειπαν το ποσο που μας χρεωσαν θα γινει πιστωση στον επομενο λογαριασμό (καθε μηνα λογαριασμος) Ο τελευταιος λογαριασμος οντως δε μας χρεωνουν τα κινητα, ομως μας ζητανε τα χρηματα για τα κινητα που δεν επρεπε να χρεωθουμε απο την αρχη! Ουτε πιστωση ουτε τιποτα! Πριν λιγο ηρθε στο κινητο αυτο: EXEI ΠPOΓPAMMATIΣTEI ΦPAΓH ΓIA THN EΠOMENH EPΓAΣIMH ΛOΓΩ OΦEIΛΩN ΣTO 2321******.OΦEIΛH 55,22.KΩΔ.ΠΛHP. 07*********.'AMEΣH EΞOΦΛ. https://myaccount.nova.gr Η επομενη επικοινωνια μας θα ειναι μεσω του συνηγορου του καταναλωτη, αν δε μας βρειτε ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ. Δεν υπαρχει ουδεμια περίπτωση να σας δωσουμε ουτε ενα ευρω απο τα 55,22 που μας χρεωσατε απο λαθος υπαλληλου σας! Και φυσικα θα αλλαξω παροχο! Οι κλησεις της ανανεωσης συμβολαιου φυσικα και υπαρχουν ηχογραφημενες απο την εταιρια σας και μπορειτε να διασταυρωσετε αυτα που λεω. Δεν μπορω να σας περιγραψω το ποσο απογοητευμενος ειμαι απο την αντιμετωπιση σας. Αυτο που θελω ειναι να βρεθει λυση αμεσως, και το δικαιωμα λυσης συμβολαιου χωρις κανενα προστιμο.
  13. Παιδια εμαθα πως το ΣΚ θα ναι κλειστος ο κομβος λαγκαδα, απο σερρες θα μπορω να ερθω;
×
×
  • Create New...