Καναμε ανανεωση τον Φεβρουάριο (ειμαστε αρκετα χρονια πελατες στη Nova/Forthnet) εχοντας triple play.
Με την ανανεωση του συμβολαιου βγαλαμε την τηλεοραση και κρατησαμε τηλεφωνια και ιντερνετ (απεριοριστα σταθερα και κινητα, και 24ρι ιντερνετ (αντε το πολυ 3mbps))
Στον πρωτο λογαριασμο μας χρεωσαν κινητα κοντα 30€
πρώτο τηλεφώνο, μιλησαμε μας ζητησαν συγγνωμη και οτι θα διορθωθει αμεσα
2ος λογαριασμος ξανα τα ιδια, πηγα στο καταστημα ειπαν θα επικοινωνησουν κ αργότερα μας ειπαν το ποσο που μας χρεωσαν θα γινει πιστωση στον επομενο λογαριασμό (καθε μηνα λογαριασμος)
Ο τελευταιος λογαριασμος οντως δε μας χρεωνουν τα κινητα, ομως μας ζητανε τα χρηματα για τα κινητα που δεν επρεπε να χρεωθουμε απο την αρχη! Ουτε πιστωση ουτε τιποτα!
Πριν λιγο ηρθε στο κινητο αυτο:
EXEI ΠPOΓPAMMATIΣTEI ΦPAΓH ΓIA THN EΠOMENH EPΓAΣIMH ΛOΓΩ OΦEIΛΩN ΣTO 2321******.OΦEIΛH 55,22.KΩΔ.ΠΛHP. 07*********.'AMEΣH EΞOΦΛ. https://myaccount.nova.gr
Η επομενη επικοινωνια μας θα ειναι μεσω του συνηγορου του καταναλωτη, αν δε μας βρειτε ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ. Δεν υπαρχει ουδεμια περίπτωση να σας δωσουμε ουτε ενα ευρω απο τα 55,22 που μας χρεωσατε απο λαθος υπαλληλου σας!
Και φυσικα θα αλλαξω παροχο!
Οι κλησεις της ανανεωσης συμβολαιου φυσικα και υπαρχουν ηχογραφημενες απο την εταιρια σας και μπορειτε να διασταυρωσετε αυτα που λεω.
Δεν μπορω να σας περιγραψω το ποσο απογοητευμενος ειμαι απο την αντιμετωπιση σας.
Αυτο που θελω ειναι να βρεθει λυση αμεσως, και το δικαιωμα λυσης συμβολαιου χωρις κανενα προστιμο.