Καλημέρα σε όλο το forum,
Είναι πρώτη φορά που ποστάρω κάτι, οπότε ζητώ την επιείκειά σας. Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος για να μη χαθούμε στις λεπτομέρειες.
1) Από το 2006 έως τον Σεπτέμβριο 2011 είχα συμβόλαιο Cosmote.
2) Τον Σεπτέμβριο 2011 μαζί με μελη της οικογένειας, ολοι κατοχοι συμβολαίων επίσης, κάναμε οικογενειακό πακέτο. Κατά τη δημιουργία του πακέτου ειχε ζητηθεί να εξοφληθούν για κάθε μεμονωμένη σύνδεση τυχόν τρέχουσες χρεώσεις όπως κ έγινε.
3) Τον Μαρτιο 2013 έκανα ανανέωση του εν λόγω πακέτου.
4) Τον Δεκέμβριο 2013 θέλησα να προσθέσω μια ακόμα σύνδεση στο εν λόγω πακέτο πλην όμως η διαδικασία κόλλησε γιατί όπως μου είπαν υπήρχε ένα ληξιπρόθεσμο χρέος (όχι της νέας σύνδεσης που ηθελα να προσθέσω αλλά της δικής μου). Ένα χρέος δηλαδή που αφορούσε το δικό μου συμβόλαιο πριν κάνω το οικογενειακό πακέτο ύψους 55€..
Φυσικά αντάλλαξα email με την Cosmote για διευκρινήσεις κ τελικά καταλήξαμε στο ότι όταν έγινε το οικογειακό πακέτο τον Σεπτέμβριο 2011 άλλαξε ο κωδικός πελάτη και ότι το χρέος ήταν σε μένα στον προηγούμενο κωδικό πελάτη που είχα. Εγώ τους είπα ότι επί 2,5 χρόνια δεν είχα καμία ενημέρωση για το χρεος αυτό και ούτε με ενόχλησαν για την εξόφλησή του. Από την Cosmote απάντησαν οτι εκδόθηκε λογαριασμός τον Σεπτέμβριο 2011 για το χρέος αυτό και ότι το ποσό είναι "απαιτητό". Επέμεινα ότι δεν ελαβα ποτέ τετοιο λογαριασμό και ότι επί 2,5 χρόνια δεν είχαν καμιά απαίτηση και το όλο θέμα παρουσιάστηκε όταν εγώ θέλησα να βάλω έξτρα σύδεση στο οικογενειακό πακέτο κάτι που αν δεν έκανα δεν θα με ενοχλούσαν ποτέ...
Στο δια ταύτα, δεν έχω δυνατότητα να κάνω καμιά ενέργεια πλέον (επιπλεόν νουμερο στο πακέτο, αλλαγή προγράμματος κλπ κλπ) μέχρι να εξοφληθεί το χρέος... Το ποσό δεν είναι τρομερό αλλά ρε ****το είναι ηθικό το θέμα... 2,5 χρόνια δεν έστειλαν ουτε μια ειδοποίηση και ουτε θα εστελναν αν δεν το σκαλιζα εγώ με την έξτρα σύνδεση στο οικογενειακό πακέτο...
Τι μου προτείνετε να κάνω???
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και σορρυ αν εγινα κουραστικός....