thimios4
Members-
Δημοσιεύσεις
34 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About thimios4
- Ημ. Γέννησης Απρίλιος 22
thimios4's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Nova ADSL & Double Play (Forthnet)
thimios4 replied to Vangelakis4's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Γενικότερα η Forthnet κάνει καλύτερα πακέτα (βλέπε http://www.forthnet.gr/ServicesBasketForm.aspx?a_id=7296), και βέβαια το σημαντικό είναι να έχεις και καλή υποστήριξη στο τεχνικό τμήμα και όχι μόνο, όπως και έχει. -
Τηλεφωνική προσφορά για πακέτο wind - forthnet -nova
thimios4 replied to ioanis's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
με δωρεάν multiview είσαι μια χαρά . εμείς το πληρώνουμε κανονικά 10 ευρώ . Τουλάχιστον έχει δωρεάν nova go και on demand και έτσι είναι μια χαρά -
αφού είναι αδιάβροχο το sony Z2 και δεν έχει πρόβλημα αν πέσει νέρο πάνω του . Έτσι λογικά δεν αλλάζει χρώμα το κινητό
-
Nova ADSL & Double Play (Forthnet)
thimios4 replied to Vangelakis4's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
έχει βγάλει μια καινούργια προσφορά σε όποιον θέλει να πάρει τηλεόραση με καινούργια σύνδεση forthnet που γλυτώνεις πολλά λεφτά http://www.forthnet.gr/Offers.aspx?a_id=5026 . -
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
thimios4 replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
στο you tube δεν τα έχει live τα ντακιμαντέρ . Άλλωστε το 3play της forthnet έχει 29.90 σε 12μήνο πρόγραμμα και είναι πιο φθηνό από τη wind double play που για 12μήνο δίνεις 32 ευρώ -
Τηλεφωνική προσφορά για πακέτο wind - forthnet -nova
thimios4 replied to ioanis's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
με το δωρεάν on demand μπορείς δηλαδή να δεις ότι ταινία θες ότι ώρα θες και είναι δωρεάν όλες οι ταινίες ? -
Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για τα Nexus 5 / 5X
thimios4 replied to aggelosn's topic in LG Nexus 5
Η αδερφή μου έχει θέμα με τη χαμηλή ένταση του ήχου και πρόβλημα με το micro-USB καλώδιο του Nexus 5...:confused: -
Τηλεφωνική προσφορά για πακέτο wind - forthnet -nova
thimios4 replied to ioanis's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
και το multiview ζητάει 10 ευρώ η nova αλλά ο οτε δεν έχει κάν αυτή την υπηρεσία όπως ούτε nova go αλλά και το On demand το δίνει δωρεάν η nova ενώ στον οτε πληρώνεις . Αν τα έδινε όλα δωρεάν η nova τότε θα είχει κλείσει σαν εταιρεία :wacko: -
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
thimios4 replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Δυστυχώς έχεις δίκιο και η wind το εκμεταλλεύεται αυτό . Πλέον δεν συμφέρει να είσαι παλιός συνδρομητής στη wind γιατί πληρώνεις πολύ ακριβά και δεν σου ρίχνουν τις τιμές καθόλου -
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
thimios4 replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
όλες οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών σταθερού και ίντερνετ κάνουν 12 μήνα συμβόλαια . αυτό είναι και το μέτρο σύγκρισης . όποιος θέλει να κάνει 12μήνο συμβόλαιο στη wind πάει πολύ ακριβά -
Cyta : Η νέα εταιρία τηλεπικοινωνιών στοv τόπο μας
thimios4 replied to dpapa's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
το ζήτημα είναι τι θέλει ο καθένας στην τηλεόραση . Σαν χρεώση τίμια είναι . Σαν πρόγραμμα τηλεόρασης δεν έχει κάτι ενδιαφέρον η cyta που να σου τραβάει την προσοχή και να σε καθηλώνει στον καναπέ να το δεις -
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
thimios4 replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
32 ευρώ ???ούτε ο οτε δεν είναι τόσο ακριβός ρε παιδιά . η wind έχει αυξήσει πολύ τις τιμές τις -
Nova ADSL & Double Play (Forthnet)
thimios4 replied to Vangelakis4's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
mail με το πρόβλημα που έχεις στο info@forthnet.gr -
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
thimios4 replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
με 2 χρόνια δεν συμφέρει . μέχρι τότε θα έχουν βγει πολύ καλύτερες προσφορές από άλλες εταιρίες και για αυτό είπα ότι η πολιτική της wind είναι πολύ στοχευμένη . Σου λέει όποιον πιάσω και στον πωλητή δίνει και ένα καλό μπόνους αν σε κλέισει για 2 χρόνια -
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
thimios4 replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Δεν άλλαξε πολιτική η wind . Η πολιτική της wind ήταν και είναι να παίρνει νέους συνδρομητές και μετά τον ένα χρόνο να πληρώνεις όσα πληρώνεις και για οτε σε σταθερό και ιντερνετ . Την μάθαμε τη wind και την πολιτική της αφού όμως δυστυχώς την πληρώσαμε
