Jump to content

Blade68

Members
  • Δημοσιεύσεις

    235
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by Blade68

  1. Μέτρηση WIND 3G & 4G στο κέντρο της Αθήνας μόλις τώρα ... WIND 3G: http://www.speedtest.net/my-result/a/2479390070 WIND 4G: http://www.speedtest.net/my-result/a/2479394462 Αθήνα - Σύνταγμα μέσα σε γραφείο (εσωτερικός χώρος) στο 5ο όροφο.
  2. Και σε εμένα μετά από restart ζητάει πάντα τον κωδικό. Και εγώ δεν έχω καταλάβει το γιατί, αλλά δεν είναι πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι και το δικό μου έκανε δύο shutdown στο άσχετο και ενώ φαινόταν ότι είχα μπαταρία. Όταν το συνέδεσα στον φορτιστή η μπαταρία ήταν στο απόλυτο 0. Να σημειώσω ότι την συγκεκριμένη μπαταρία την χρησιμοποιώ 1,5 χρόνο τώρα. Φαίνεται, το 6.01, να μετράει - αντιλαμβάνεται λάθος την στάθμη της μπαταρίας και μάλιστα όχι συνέχεια αλλά σε κάποιες περιπτώσεις. Μυστήριο ....
  3. Αααα, μάλιστα ... αυτή είναι προσφορά ..... και φανέλα υπογεγραμμένη από τον Γιάννη Αντετοκούμπο!!!!
  4. Πραγματικά ωραίο άρθρο, το οποίο σε γενικές γραμμές με βρίσκει σύμφωνο. Τώρα επί της ουσίας. Έχω την αίσθηση ότι από την Apple λείπει εκείνο το παλικάρι, ο super γκατζετάκιας, με τα "τρελά" οράματα που ήθελε πάντα να πραγματοποιούνται. Εκείνος. Ο Steve. Και μαζί του στέρεψαν και τα οράματα της εταιρείας για το μέλλον. Για το νεωτεριστικό. Για το "άπιαστο" ρε παιδί μου. Με άλλα λόγια, πάντα τα δυνατά σημεία όλων των προϊόντων της Apple ήταν το design και το λειτουργικό σύστημα. Όσον αφορά το λειτουργικό σύστημα, σήμερα, είναι το κορυφαίο σε εμπειρία χρήσης, αλλά .... πάντα υπάρχει ένα αλλά .... έχει καιρό να παρουσιάσει κάτι πραγματικά "επαναστατικό". Όσον αφορά το design, νομίζω ότι τα τελευταία χρόνια η Apple έχει βαλτώσει και αυτή όπως και άλλοι κορυφαίοι κατασκευαστές (είπαμε, λείπει το όραμα).
  5. @fili ... Σε ανάλογη περίπτωση που μου είχε τύχει στο παρελθόν έφταιγε το καλώδιο (οι αναβαθμίσεις πιθανόν να είναι σύμπτωση). Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση είναι ότι δυσκολεύτηκα πολύ να βρω καλώδιο που να κάνει σωστή φόρτιση και κατέληξα σε original Samsung (με το ανάλογο κόστος) διότι ότι άλλο αγόρασα απλά δεν έκανε την δουλειά (από το ... δεν φορτίζω καθόλου έως θέλω κατ' ελάχιστον 3,5 ώρες για πλήρη φόρτιση το καλύτερο).
  6. Στο δικό μου ξεκίνησε να εμφανίζει την σκιά στη μέση στους πρώτους μήνες που το πήρα (καινούργιο). Μετά από λίγο διάστημα η σκιά μετακινήθηκε στο κάτω μέρος. Μετά η οθόνη άρχισε να σβήνει μόνη της και να μην επανέρχεται και στο τέλος κάηκε. Άμεση αντικατάσταση σε 1,5 ώρα από Smartec χωρίς κόστος λόγω εγγύησης. Από τότε (1 χρόνος περίπου) όλα άψογα.
  7. Πρόσεξε, διότι, αν όπως γράφεις το κινητό είναι ζεστό (καίει) ακόμη και όταν είναι σβηστή η οθόνη (άρα δεν κάνεις κάτι εσύ) μπορεί να σημαίνει ότι κάποια εφαρμογή έχει "κολλήσει" και τρέχει συνέχεια τον επεξεργαστή. Άρα, μπορεί να μην είναι θέμα μπαταρίας αλλά κάτι να μην πηγαίνει καλά σε κάποια εφαρμογή ή/και το λειτουργικό σύστημα.
  8. Θα σου πρότεινα: α. Να χρησιμοποιείς για τη φόρτιση το δικό του φορτιστή και το δικό του καλώδιο. β. Να βγάλεις την μπαταρία, να την βάλεις σε μια επίπεδη επιφάνεια και να δοκιμάσεις με το ένα δάκτυλο να την περιστρέψεις (πρώτα από τη μια πλευρά και μετά από την άλλη) σπρώχνοντάς ελαφρά την μια άκρη της. Αν η μπαταρία περιστραφεί (κάνει κύκλο) από οποιαδήποτε πλευρά σημαίνει ότι έχει κάνει καρούμπαλο και έχει παραδώσει πνεύμα, οπότε χρειάζεσαι καινούργια μπαταρία (υπάρχουν κλιπάκια στο youtube που δείχνουν πως το κάνεις). γ. Σε κάθε περίπτωση αν έχεις την μπαταρία πάνω από 1,5 χρόνο τότε ενδέχεται (αναλόγως της χρήσης) να έχει πέσει σε μεγάλο βαθμό και να χρειαστεί αλλαγή. Τα παραπάνω ισχύουν με την προϋπόθεση ότι έχεις τσεκάρει ότι δεν τρέχει κάτι με το λειτουργικό ή κάποια εφαρμογή ή κάποια ρύθμιση. Γενικότερα, να έχετε υπόψη ότι οι μπαταρίες μετά από περίπου 1,5 χρόνο και ανάλογα με το πως τις έχουμε συμπεριφερθεί παρουσιάζουν μεγάλη κάμψη και πιθανώς να χρειάζονται αντικατάσταση. Ένδειξη φθοράς αποτελεί το γεγονός τη μια στιγμή να βλέπεις ποσοστό μπαταρίας π.χ. 40% και μετά από 10 λεπτά η συσκευή να κλείνει γιατί κοντεύει να μείνει από μπαταρία.
  9. Μιας και γράφεις ότι δεν έχεις εμπειρία με φλασαρίσματα κλπ εγώ θα σου πρότεινα να κάνεις λίγο υπομονή έως ότου λάβεις την επίσημη αναβάθμιση ώστε να αποφύγεις πιθανά προβλήματα. Τώρα, αν θες οπωσδήποτε, τώρα την αναβάθμιση μπορείς να μπεις στο sammobile.com/firmwares/ και να κατεβάσεις μια ROM άλλης χώρας που έχει αναβαθμιστεί και να την φλασάρεις. Έχε όμως υπόψη σου ότι και με ROM της SAMSUNG υπάρχει πάντα η πιθανότητα να γράψει ο KNOX και να χάσεις την εγγύηση (αν έχεις). Για περισσότερες λεπτομέρειες δες εδώ: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=412759
  10. Δυστυχώς με τον έναν ή τον άλλο τρόπο (Flash, KIES, OTA, SMARTSWITH) θα χάσεις τα πάντα που αφορούν εφαρμογές. Εγώ έκανα backup σε SmartSwitch και KIES πριν την αναβάθμιση αλλά δυστυχώς μετά την ολοκλήρωση της αναβάθμισης (OTA) στο restore δεν περνάει τίποτα από Apps, ringtones, others and multimedia. Περνάνε μόνο επαφές, call log and sms. ----- προσθήκη μηνύματος 81 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Το δικό μου είναι Σλοβάκικο και πήρε την αναβάθμιση. Δεν βγαίνουν OTA όλες οι χώρες ούτε όλοι οι πάροχοι ταυτόχρονα.
  11. Σας ευχαριστούμε κυρία μου. Μια μόνο ερώτηση. Έγινε clean installation της Marshmallow?
  12. Αν βρεις χρόνο γράψε μας εντυπώσεις καθώς διάβασα στο Net ότι γενικά δεν παρουσιάζει σημαντικές διαφορές και δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές. Είναι καλό να δούμε αν η συσκευή δουλεύει καλύτερα, το ίδιο ή χειρότερα σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση. Αυτό για μένα είναι το βασικό.
  13. Μήπως, λέω μήπως η συσκευή έχει κάποιο hardware πρόβλημα και πρέπει να την δει service. Διότι και η δικιά μου συσκευή φοράει μια Samsung 16GB κάρτα εδώ και ένα χρόνο και δεν έχει συμβεί το παραμικρό (μην την ματιάσω :X).
  14. Ποια υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων χρησιμοποιείς? Γενικά αυτό που αναφέρεις δεν μου φαίνεται "ενθαρρυντικό". Θέλει ψάξιμο καθώς δεν έχω συναντήσει καμία "υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων" που να αναβαθμίστηκε ή θέλει να αναβαθμιστεί και να ζητάει αριθμό κινητού. Σε υπηρεσίες τύπου viber κλπ το κινητό το δίνεις κατά την εγγραφή στην υπηρεσία για να λάβεις το SMS και μετά δεν το ξαναζητάει.
  15. Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ αλλά το πιθανότερο είναι ότι δεν θα παίξει. Από ότι έχω δει οι όποιοι adapters υπάρχουν είναι για tablets και μάλιστα συγκεκριμένες συσκευές και οι κατασκευαστές τους δηλώνουν ότι δεν είναι για κινητά. Γενικά, η υποστήριξη του Ethernet δεν είναι στα "υποχρεωτικά" χαρακτηριστικά του Android.
  16. Εμένα πάλι, το tablet έχει κλείσει 1,5 χρόνο και η μπαταρία του είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο. Όχι όπως ήταν τους πρώτους μήνες αλλά αντέχει πολύ. Βέβαια, φροντίζω πάντα να μην αφήνω την μπαταρία να ξεφορτίζεται πολύ (στο 25% στη χειρότερη το συνδέω στην πρίζα).
  17. Είναι φυσιολογικό, καθώς έχει να κάνει καθαρά με τη συχνότητα εκπομπής και την ισχύ του σήματος του παρόχου σε σχέση με το που βρίσκεσαι. Χοντρικά, το 2G έχει ισχυρότερο σήμα από 3G το οποίο έχει ισχυρότερο σήμα από το Η+ το οποίο έχει ισχυρότερο σήμα από το 4G.
  18. Σωστός. Πολύ σωστός. Το hub έχει πολύ ενδιαφέρον. Βέβαια, από Amazon, που το έψαξα, δεν το στέλνουν Ελλάδα, οπότε η μόνη επιλογή είναι το ελληνικό κατάστημα ή οι φίλοι στο εξωτερικό.
  19. Ενδιαφέρον. Πολύ ενδιαφέρον. Έχει και 3 πόρτες. Δεν ήξερα ότι κυκλοφορούν τέτοια Hubs. Έχεις δοκιμάσει να συνδέσεις συσκευές σε όλες τις θύρες? Π.χ. εξωτερικό δίσκο, ποντίκι και πληκτρολόγιο. Παίζουν κανονικά? Σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστώ για την απάντηση για το hub.
  20. Ποιο είναι αυτό το μαγικό καλωδιάκι είπαμε :rolleyes:
  21. Θα συμφωνήσω με τον panos_27. Δεν με ενδιαφέρει να δώσει η SAMSUNG αναβάθμιση για την αναβάθμιση. Με ενδιαφέρει να δώσει μια πραγματική αναβάθμιση η οποία θα βελτιώσει την εμπειρία χρήσης της συσκευής και σε καμία περίπτωση δεν θα την αχρηστεύσει. Διαφορετικά η συσκευή είναι άριστη και με την 5.0.
  22. Μήπως έχει κανείς υπόψη κάποιον καλό βίντεο player που να υποστηρίζει όλα τα formats και κυρίως να παίζει σωστά τους ελληνικούς υπότιτλους? Έχω εγκαταστήσει τον vlc αλλά δεν παίζει σωστά τους ελληνικούς υπότιτλους.
×
×
  • Create New...