Φίλε Akalos μίλησα ήδη και αύριο θα έρθει κούριερ να το παραλάβει και να τους το πάει για έλεγχο. Και βλέπουμε...πάντως το παλικάρι στο support μου είπε "όλα το κάνουν κάποια στιγμή, υπάρχει ενημέρωση από την εταιρεία, είναι φυσιολογικό" και φυσικά του ανταπάντησα πως "αν δηλαδή χειροτερέψει η κατάσταση αφού λήξει η εγγύηση σε λίγες ημέρες, θα αναγνωρίσετε ελάττωμα μιας και πρωτοπαρουσιάστηκε εντός εγγύησης;". Η απάντηση ήταν φυσικά αρνητική :lol::lol:
Τες πα, θα κάνω το καλό να το στείλω και βλέπω τι θα γίνει. Αν θέλετε, θα σας ενημερώσω και για την έκβαση της υπόθεσης.