Jump to content

Phil78

Members
  • Δημοσιεύσεις

    20
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Phil78

  • Ημ. Γέννησης 11/01/1978

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Phil78's Achievements

  1. Καλησπέρα φίλε μου, εγκατέστησα και εγω το τζαμακι ασφαλείας της whitestone dome στο κινητο μου, πρωτη φορά τα κατάφερα με την δεύτερη, κανένα πρόβλημα με το δαχτυλικό αποτύπωμα. Αν βλέπεις κάποια καθυστέρηση ξαναπέρασε το και θα είσαι οκ, το συνιστά και η εταιρεία. Καλησπέρα φίλε μου, έχω δοκιμάσει πολλές βάσεις αυτοκινήτου και όλες ειχαν τραγική κατάληξη. Για ένα κινητό σαν το s23 ultra που ειναι βαρυ και μεγαλο είναι δύσκολο να βρεις κάτι αξιόπιστο, στιβαρο και ασφαλές. Μετα απο πολλες δοκιμες βρήκα μια που ταιριάζει γάντι. Η μόνη προυπόθεση να έχεις κυκλικό αεραγωγό. Δες το link παρακατώ. https://www.skroutz.gr/s/39608072/Baseus-Βάση-Κινητού-Αυτοκινήτου-Metal-Age-II-με-Ρυθμιζόμενα-Άγκιστρα-Μαύρη-SUJS030001.html Προσοχή στην τοποθέτηση, στις φωτο δείχνουν τοποθέτηση με τα άγκιστρα πανω κάτω, είναι λάθος, πρέπει να τοποθετήθουν δεξιά και αριστερά. Καλή συνέχεια.
  2. Καλησπερα παιδιά, έχει παρατηρήσει κανεις κατα την διάρκεια κλήσης σε κάποιον αριθμό και ενώ το τηλέφωνο καλεί αν πατήσουμε το κουμπί ηχειο για ανοιχτή ακρόαση να φαινεται οτι εχει ενεργοποιηθεί αλλα να συνεχίζει σαν να το έχουμε στο αυτι; Μου το έχει κάνει μια δυο φορές. Επίσης παρατήρησα ότι αν έχουμε δύο κάρτες sim και μπούμε στις κλήσεις η στις επαφές για να αλλάξουμε την προεπιλεγμενη γραμμή για κλήση δεν υπάρχει επιλογή για μια φορά μόνο αλλά για προεπιλογή. Αυτά...
  3. Τελικά φίλε μου Tips2022 την έδωσα την συσκευή απλά ήθελα να στηλιτεύσω την πολιτική - διαδικασία της προωθητικής ενέργειας της Samsung σε συνεργασία με την Pandas. Εφόσον εσύ είχες άλλη εμπειρία στο public, βγάζω τελικά το συμπέρασμα οτι στην προκειμένη περίπτωση ισχύει αυτό που συμβαίνει κατα κόρον στην χώρα μας, δηλαδη "εξαρτάται καθαρά απο θέμα τύχης σε τι άνθρωπο θα πέσεις". Εγω απλα όλο αυτό το λέω κουτοπονηρίες και μπακαλίστικες λογικές και νοοτροπίες που καμία σχέση δεν έχουν με σοβαρές Ευρωπαικές χώρες και αγορές. όπως και να έχει παθαίνουμε και μαθαίνουμε.
  4. Υπολόγισα αυτή την παράμετρο που έθεσες και είδα ότι δεν με συνέφερε. Είχα προσπαθήσει νωρίτερα να το σπρώξω άλλα ανεπιτυχώς, όχι λόγω κατάστασης κινητού αλλά επειδή προφανώς δεν ήταν και πολυ δημοφιλές. Καί έτσι είπα μία η άλλη. Απλά την μέθοδο σχολιάζω που δεν μου άρεσε. Όπως και να έχει προχωράμε...
  5. Καλησπέρα απανταχού λάτρεις του S23 Ultra. Καθότι και έγω μπήκα στον πειρασμό να αλλάξω το παλίο μου τηλέφωνο με το S23 Ultra την περίοδο προπαραγγελίας θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την διαδικασία της Panda για την επιστρόφη του τηλεφώνου. Αφου έκανα όλη την γραφειοκρατική διαδικασία με την Samsung παρέλαβα ένα μήνυμα απο την Pandas που βάση των στοιχείων που έδωσα (κατάσταση σαν καινούργια) μου έδωσαν προσφορά για 332 ευρώ. Να ξεκαθαρίσω εδώ οτι η συσκευή μου απο τότε που την αγόρασα (Σεπτέμβριο 20) είναι με μεμβράνη για προστασία οθόνης, θήκη προστασίας) και απόλυτα λειτουργική χωρίς επισκευή - αντικατάσταση οποιουδήποτε ανταλακτικού. Επέλεξα την διαδικασία ραντεβού με τον υπάλληλο της pandas για ποιο άμεσα και όχι την διαδικασιά με το courier. Έτσι και έγινε ο ευγενέστατος υπάλληλος ήρθε στον χώρο μου του έδειξα την συσκευή και ξεκίνησε τον έλεγχο. Αφού ολοκλήρωσε την διαδικασία μου είπε οτι η συσκευή είναι άψογή αλλά επειδή υπάρχει γύρω απο την usb type c θύρα μια μικρή γρατζουνιά απο το βάλε - βγάλε του καλωδίου φόρτισης το σύστημα του βγάζει νέα τιμή 279 ευρώ!!! Δηλαδή 52 ολόκληρα ευρώ για μια γρατζουνίτσα στην θύρα φόρτισης απο το βάλε βγάλε του καλωδίου!!! Όταν μάλιστα του είπα οτι η προσφορά σας ηταν για 332 μου είπε ότι "δεν είμαι υποχρεωμένος να την δεχτώ" και μπορώ να αποφασίσω να μην συνεχίσω την διαδικασία. Μοιράζομαι μαζί σας την εμπειρία μου για να μου πείτε όσου μπήκατε στην ίδια διαδικασία αν είχατε παρόμοια εμπειρία. Αντιλαμβάνομαι οτι υπήρχε μια γρατζουνίτσα όπως προείπα στο συγκεκριμένο σημείο αλλά δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση για μια κατα τα άλλα σαν καινούργια συσκευή να την παραδίδεις μεταχειρισμένη και να είναι σαν να την έβγαλες απο την ζελατίνα πρώτη φορά εκείνη την στιγμή. Ούτε να τους κοροιδέψω πήγα ούτε να πουλήσω τζαμάκια στους ιθαγενείς. Όταν μάλιστα ρώτησα τον υπάλληλο τι κάνουν τις συσκευες μου ειπε οτι είτε χρησιμοποιούνται τα ανταλακτικά ανάλογα την κατάσταση της συσκευης είτε χρησιμοποιείται για την μείωση co2. Αυτη η πολιτική που λένε στους πελάτες μου θυμίζει βέβαια την πολιτική που ακολουθούν μεγάλες εταιρείες σχετικά με τονφορτιστή οτι το κάνουν γα τον ίδιο λόγο. Σοβαρα τώρα;;; Περιμένω σχόλια, προσωπικές εμπειρίες. Καλή συνέχεια και να χαρείτε τα καίνουργια σας τηλέφωνα όλοι!!!
  6. Ο τίτλος του άρθρου σας Κύριε Θωμαθάκη είναι "Δοκιμάσαμε το Nova Eon TV και ιδού οι εντυπώσεις μας! " Μετα λύπης μου όμως διαπίστωσα οτι το αποκαλούμενο "άρθρο" μοιάζει περισσότερο ως μία καταχωρημένη διαφήμιση της Nova-Eon, ως ένα δελτίο τύπου και όχι ώς δοκιμή και καταγραφή εντυπώσεων. Αν όντως είχατε δοκιμάσει όπως λέτε την Nova Eon προσωπικά θα διαπιστώνατε ιδίοις όμμασι τα προβλήματα με την χαμηλή ποιότητα εικόνας, τα σπασίματα καρέ, την μαύρη οθόνη, τον κακό ήχο σε αθλητικές μεταδόσεις καθώς και τα εκατοντάδες μηνύματα σε διαφόρα forum απο συνδρομητές που διαμαρτύρονται για τα παραπάνω. Μην μας ταίζετε κουτόχορτο, οι εποχές είναι δύσκολες και η πλειοψηφία του κόσμου μετράει που θα δώσει και το ευρώ του.
  7. Καλησπέρα στους απανταχού κατόχους Mi 10. Απο τελη Σεπτεμβριου και εγω χαρούμενος κάτοχος του τηλεφωνου. Αφου το επεξεργάστηκα λιγο εχω να αναφέρω τα εξής. 1) Αγόρασα το χρώμα Twilight Grey, που περισσότερο παραπέμπει στα δικα μου ματια στο μπλέ του S9 plus παρα σε γκρί. 2) Γυρίζωντας το τηλέφωνο σε dark mode απο τις ρυθμίσεις, πολλές εφαρμογές (π.χ Alpha Bank app) και σε κάποιο συνδυασμό χρωμάτων δεν αποδίδει σωστά τα χρώματα δείχνοντας τα πολυ σκούρα. 3) Την νύχτα και σε πολυ χαμηλό φωτισμό με το contrast στο auto, εμφανίζει το μαύρο σε όλη την οθόνη σαν να έχει λεκκέδες-θολουρα. Κατα τα άλλα το τηλέφωνο είναι εξαιρετικό, με προεγκατεστημένη ζελατίνα προστασίας οθόνης (δεν ανεφέρεται πουθενά). Καλή συνέχεια σε όλους!
  8. Δεν έχω παρατηρήσει κάτι...το διάβασες σε κάποιο αξιόπιστο forum;
  9. Καλημέρα παίδες οπου και αν είστε, μετά απο την αγορά ενος Samsung S9 plus coral blue, θα ήθελα και εγώ να μοιραστώ την εμπειρία μου απο την αγορά θήκης & μεμβράνης προστασίας. Μετά απο έρευνα αγοράς, καθότι μου αρέσει πάντα να βάζω γνήσια αξεσουάρ, αγόρασα την θήκη clear cover (διάφανη) της Sasmung και την προστασία οθόνης. Δεν ξέρω αν φταίει το γεγονός οτι δεν εχω μεγάλη εμπειρία στην τοποθέτηση μεμβράνης, αλλα το screen protector της Samsung με ταλαιπώρησε πολύ. Δεν έφευγαν οι φουσκάλες οσο καλά και αν το περνούσα με την σπατουλίτσα και στο τέλος μετα λίγες ώρες ξεκόλλησε επάνω αρίστερα. Όσον αφορά την clear cover έμεινα ευχαριστημένος, εφαρμόζει τέλεια και δεν προσθέτει όγκο στην συσκευή, δεν γνωρίζω βέβαια μετά απο χρήση αρκετών μηνών αν θα κιτρινίσει. Τελικά και έχωντας ως γνώμωνα προηγούμενη εμπειρία με προιόντα της Spigen, αποφάσισα να πάρω την θήκη thin fit και για προστασία οθόνης την neo flex hd. Και τα δύο είναι εξαιρετικά προιόντα σε ποιότητα κατασκευής, εφαρμόγη και λογική τιμή. Η θήκη ειναι screen protector friendly, δεν προσθέτει όγκο στην συσκευή, το τηλέφωνο φορτίζει χωρίς δυσκολία με τον γνήσιο ασύρματο φορτιστή και υπάρχει η δυνατότητα εσωτερικά τοποθέτησης magnetic tag για αυτους που έχουν magnetic card holder (με μονη παραχώρηση σύμφωνα με την spigen οτι δεν λειτουργεί η ασύρματη φόρτιση). Οσον αφορά την προστασία οθόνης, εύκολη εφαρμογή χωρίς φουσκάλες και εξαιρετική απεικόνιση και αίσθηση στην χρήση. Μοναδικό μεινέκτημα που εγώ βρήκα το γεγονός οτι στις άκρες της edge οθόνης λίγο σκαλώνει το δάχτυλο. Τέλος στο αυτοκίνητο, Spigen Kuel car mount και Spigen quick charger 3.0 και είμαστε κομπλέ. Νά στε όλοι καλά και να χαρείτε πυραυλοτηλέφωνό σας!!!
  10. Phil78

    ZTE Axon 7

    Καλημέρα στους φίλους του φόρουμ, έχω περασμένη την έκδοση B04 και παρατήρησα οτι κάποιες φορές το τηλέφωνο δεν στέλνει τα sms (κολλάει), αλλα και οταν καλώ δεν με ακούνε (επιδιορθώνεται μόνο με επανεκίνηση του τηλεφώνου). Σε ποιά έκδοση προτείνεται να μεταπηδήσω και ποια η διαδικασία (πρέπει να κάνω πρώτα downgrade σε κάποια άλλη έκδοση); Ευχαριστώ.
  11. Phil78

    ZTE Axon 7

    Τα κατάφερα, για να δούμε τι αλλαγές υπάρχουν. Πάντως με την b02 είχα παρατηρήσει οτι το τηλέφωνο είχε μεγαλύτερη κατανάλωση μπαταρίας σε σχέση με τις προηγούμενες και μου έκανε εντύπωση οτι σε standby με ελάχιστη χρήση το rf signal στην κατανάλωση έφτανε εως και 75%. Σε ευχαριστώ alex...
  12. Phil78

    ZTE Axon 7

    Καλησπέρα alex...προσπάθησα να την εγκαταστήσω και εγώ ακολουθώντας τις οδηγίες, downgrade πρωτα και μετα update με τα αλλα δυο αρχεία αλλα δεν μου βρίσκει στην sd το αρχείο και μου λεεί οτι έχω την τελευταία έκδοση. Πέρασες πρώτα στην sd την ZTE A2017G (AXON 7) SD card software package 330360B2693ZTE A2017GV1.0.0B11(SD rm_userdata)N rollback M, μετά εγκατέστησες την AXON 7(ZTE A2017G) SD card software package(325560B2495ZTE A2017GV1.0.0B10) M Version και τέλος την AXON 7(ZTE A2017G) SD card software package(331510B0673ZTE A2017GV1.2.0B04) N Version;;;
  13. Phil78

    ZTE Axon 7

    alex είσαι τρέλα και πάλι...σε ευχαριστώ.
  14. Phil78

    ZTE Axon 7

    Καλησπέρα φίλοι μου για ακόμα μια φορά, Έπειτα από λίγες μέρες με το ZTE axon 7 είμαι αρκετά ενθουσιασμένος με τις δυνατότητες του. Εξακολουθώ όμως και έχω μια απορία. Αυτή την στιγμή έχω εγκατεστημένη την έκδοση 7.1.1 (a2017gv1.2.0b01). Πως μπορώ να εγκαταστήσω χειροκίνητα την b02 μιας και μέσω ota δεν είναι διαθέσιμη;; Ευχαριστώ
  15. Phil78

    ZTE Axon 7

    Ευχαριστώ πολύ, θα το κοιτάξω...
×
×
  • Create New...