matinee
Members-
Δημοσιεύσεις
183 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by matinee
-
Επιθυμώ να συμμετάσχω στην κλήρωση.
-
Επιθυμώ να συμμετάσχω στην κλήρωση.
-
Κερδίστε ένα Samsung Galaxy S5 από το CitisShop.com!
matinee replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Το θέλω!! Καλή τύχη! -
Κερδίστε το Samsung Galaxy S5, προσφορά της Cosmote!
matinee replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Το θέλω! Καλή τύχη! -
2 γρήγορες ερωτήσεις: 4.3 θα πάρουμε ή θα μείνουμε με 4.2; Και υπάρχει τρόπος να βάλουμε άλλα θέματα πέρα από αυτά της Sony που τα βαρέθηκα;;;
-
Κερδίστε ένα iPhone 5S, προσφορά του CitisShop.com!
matinee replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Αυτά είναι δώρα! Καλή επιτυχία!- 2.809 replies
-
- iphone
- myphone contest
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Κερδίστε ένα Nokia Lumia 1320 από το Nokia Care Πατησίων!
matinee replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή επιτυχία σε όλους. -
Κερδίστε το 8 core ThL T100S, προσφορά του minideal.net
matinee replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή επιτυχία! -
Κερδίστε ένα LG G Pad 8.3 tablet, προσφορά της LG!
matinee replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή επιτυχία! -
Καλή επιτυχία!
-
Κερδίστε ένα Asus MeΜO Pad 10 tablet από την Wind!
matinee replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά! -
Καλή τύχη!
-
Κερδίστε 2 ZTE S8Q WiFi tablets, από το Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός!
matinee replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή επιτυχία. -
Αυτό σημαίνει ότι άρχισε να κυκλοφορεί ευρέως η νέα αναβάθμιση; Άραγε είναι η 4.3;;
-
Μετά από πολλά χρόνια στην Κοσμοτέ κάναμε οικογενειακώς την μετάβαση στο Wind F2g όταν βγήκε η προσφορά με τα 300 λεπτά προς όλους και από τότε δεν το έχουμε μετανιώσει καθόλου. Να έπιανε και στο χωριό και όλα ήταν τέλεια! :)
-
Την φωτεινότητα την έχετε στο αυτόματο ή όχι; Επειδή εμένα την πιο πολύ μπαταρία η οθόνη μου την τρώει...
-
Κερδίστε ένα ZOPO ZP990 smartphone, προσφορά του Geekbuying.com!
matinee replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Αντε να δούμε πότε θα κερδίσουμε και μεις! Καλή επιτυχία σε όλους! -
Αυτό ήταν τλκ! Σε ευχαριστώ! :!:Επισήμανση από την Ο.Δ.:!:: Η χρήση γραφής τρόπου SMS δεν είναι αποδεκτή από 01/09/09
-
Λοιπόν ήρθε το κινητό σήμερα! Αλλά μάλλον θα επιστραφεί γιατί όταν πατάω το κουμπί της κάμερας δεν μου ανοίγει την φωτογραφική. Ή συμβαίνει σε όλους αυτό;
-
Να σου φέρω να κάνεις και τα δική μου μεταφορά! :p
-
Στο νοκια υπάρχει δυνατότητα για μαζική μεταφορά των επαφών. Το θέμα είναι αν θα τις διαβάσει στο σωστά το xperia L...
-
Καλησπέρα! Επειδή και εγώ σύντομα θα γίνω κάτοχος του συγκεκριμένου κινητού, θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις για να είμαι έτοιμος όταν θα έρθει το τηλ. :p 1) Το seus που αναφέρετε συνέχεια είναι αυτό εδώ; Στο clean install χάνονται όλα έτσι; 2) Καρτούλα SD δέχεται όλες τις κλάσεις ή δεν χρειάζεται να πάρω μια class10; 3) Επειδή τώρα έχω ένα Nokia c5-00, ποιος είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να περάσω τις επαφές μου; Εκτός google contacts. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.
-
Καλή επιτυχία!
- 3.817 replies
-
- cosmote
- myphone.gr
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Καλή επιτυχία!
- 4.733 replies
-
Καλή επιτυχία!
