Jump to content

QUIKBILL

Members
  • Δημοσιεύσεις

    18
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About QUIKBILL

  • Ημ. Γέννησης 11/08/1982

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

QUIKBILL's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Έχω κάνει πάρα πολλές φορές ηλεκτρονική ανανέωση και με visa και με masterscard μέσω του site της WIND και δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ κανένα πρόβλημα!!!
  2. Φίλε μου έχω και εγώ ακριβώς τον ίδιο συνδυασμό με έσενα και λειτουργεί απροβλημάτιστα και το πρωτευόν νούμερο που είναι το συμβόλαιο και το δευτερεύον που είναι το καρτοκινητό!
  3. Το wind1 δεν έχει ελάχιστο χρόνο παράμονης στο δίκτυο της wind.Απλά πληρώνεις 25ΕΥΡΩ εφάπαξ τέλη σύνδεσης.Επίσης όταν κλείσεις χρόνο σου δίνει και επιδότηση για να καινούρια συσκευή!
  4. To κίνητο εμφάνιζε μη αποδεκτή κάρτα SIM με την κάρτα 2IN ONE.Με άλλα λόγια δεν δούλευε και μάλιστα επισκεύτικα και δέυτερο κατάστημα και μου είπαν οτι το w850i που είχα τότε δεν υποστηρίζει την κάρτα 2 IN ONE.Θα δω αύριο τι θα μου πουν πηγαίνοντας σε κάποιο απο τα καταστήματα WIND της Πάτρας. Y.Γ. Eσύ Hardforce ποιο κατάστημα επισκέυτικες για να έχεις την καρτα 2ΙΝ ΟΝΕ(συμβόλαιο-καρτοκινητο);
  5. Θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να έχω σε μία κάρτα sim έναν αριθμό συμβολαίου και έναν αριθμό F2G;Η συσκευή μου είναι sony ericsson w660i γιατί στο w850i που είχα δεν υποστήριζε την υπηρεσία 2 IN ONE. Eυχαριστώ εκ των πρωτέρων
  6. Όταν λες δεν έχουν έρθει ακόμα νέες κάρτες WIND SIM για τα καρτοκινητά τι εννοείς; Γιατί έκανα αντικατάσταση της ΤΙΜ SIM με WΙΝD SIM στο καρτοκινητό μου,μπορεί εξωτερικά η SIM να είναι WIND αλλά το λογότυπο και το μενού υπηρεσιών είναι ΤΙΜ,ακριβώς το ίδιο με την παλιά μου κάρτα.Υπάρχει περίπτωση να έρθουν νέες κάρτες εξ' ολοκλήρου WΙΝD σύντομα;
  7. Από τότε που έγινε η μεταφορά από Q1 σε WIND1 τα νούμερα Friends & Family που έχω δηλώση χρεώνονται κανονικά.Επικοινώνησα με την εξηπυρέτηση πελατών,μου έκαναν πίστωση στον επόμενο λογαριασμό και μου είπαν ότι καποιο πρόβλημα υπάρχει με την γραμμή μου και θα το κοιτάξει το τεχνικό τμήμα,ώμος στον αναλυτικό λογαριασμό που έλαβα πρόσφατα το προβλήμα παρέμεινε και τα νούμερα Friends & Family μου τα χρέωνε κανονικά ξανά επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου ειπαν τα ίδια που μου είπαν και την πρώτη φορά,ζητώντας μου συγνωμή που δεν διορθώθηκε το πρόβλημα και θα το κοιτάξουν τώρα.
  8. Θα στην αντικαταστήσουν δωρεάν αν τους πεις ότι έχει πρόβλημα,δεν κάθονται να το ψάξουν!Εγώ έτσι τους είπα και η αντικατάσταση έγινε δωρεάν λόγω εγγύησης.
  9. Φίλε μου και εγώ πριν από λίγο έκανα αντικατάσταση της ΤΙΜ SΙΜ 32Κ με WIND SIM 32Κ σε ένα F2G που έχω και η καινούρια κάρτα που μου έδωσαν μπορει να είναι WIND εξωτερικά αλλά το λογότυπο και το μένου υπηρεσιών γράφει ΤΙΜ!!!!
  10. Εγώ σήμερα πήγα και έκανα αντικατάσταση της USIM της TIM με USIM της WIND σε κατάστημα WIND της Πάτρας και ή αντικατάσταση έγινε δωρεάν!!!!
  11. Νέο κατάστημα και στην Πάτρα ΕΛΛΗΝΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΟΥ 47
  12. QUIKBILL

    Wind e-bill

    Μέχρι χθες άνοιγε κανονικά.Σήμερα δεν ανοιγει,οπότε κάποιες εργασίες αναβάθμησης πρέπει να γίνονται.
  13. Πριν άπο ένα μήνα πήγα το κίνητό μου(W 810) στο service της sony ericsson στη Πάτρα για να αντικαταστήσουν τον κονέκτορα και για αναβάθμηση,μέτα την αναβάθμηση το κινήτο δεν ανοιγέ και έτσι το έστειλαν στα κεντρικά στην Αθήνα για έλεγχο.Οι τεχνικοί της Αθήνας διαπίστωσαν οτι η συσκευή πρέπει να αντικατασταθεί αλλά λόγω έλειψης συσκευών ακόμα να μου στείλουν την καινούργια συσκευή.Τούς έχω πάρει αρκετές φορές τηλέφωνο και ολο το ίδιο πράγμα μου λένε ότι "περιμένουν την παραλαβεί των συσκευών από το εξωτερικό". Μήπως με δουλεύουν; Είμαι σε απόγνωση,εάν μέχρι τα μέσα της επόμενης εβδομάδας δεν μου εχουν δώσει το κινητό θα κινηθώ δικαστικός.Το ωραίο της υπόθεσης είναι οτι οι τεχνικοί του service της Πάτρας το χάλασαν:mad !
  14. Εδώ και ένα μήνα στο σταθμό του metro ''Πανόρμου'' δεν έχει καθόλου σήμα.
  15. Εγώ πιστεύω πως ολα αυτά είναι ανοησίες!
×
×
  • Create New...