Jump to content

transed_

Members
  • Δημοσιεύσεις

    29
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About transed_

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11

transed_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. πεταξα και εγω με aegean αλλα εκαναν αναφορα μονο για τα note. Πριν κανα 2μηνο βεβαια με ryainair εκαναν αναφορα για ολα τα s7 ,,,,ουδεν σχολιο,
  2. Εγω παιδια κουραστηκα με το να περιμενω 1 μηνα πανω κατω το κινητο μου πισω απο τη samsung. Καθε φορα που τους παιρνω τηλεφωνο μου πανε την επιστροφη μια μερα πιο μετα και στο τελος λογω επαγγελματικου ταξιδιου θα ερθει το τηλ και θα παει πισω σε αυτους παλι. Θα αναγκαστω να αγορασω αλλη συσκευη στο τελος . Απλα αθλια εξυπηρετηση ειλικρινα.
  3. Το προβλημα δεν ειναι μονο Ελλαδα. Εγω μενω Αγγλια και εστειλα το κινητο straight στην Samsung σε δικο τους service center και στη συνεχεια καθε βδομαδα μου ελεγαν οτι περιμενουν το ανταλλακτικο και εφτασαν τωρα να μου λενε οτι θα μου στειλουν νεα συσκευη. Ειναι τοσο απλοχερη η εταιρεια να κανει αντικατασταση επειδη το ανταλλακτικο αργει η δεν εχουν αποθεματα? Αν μεσα εδω εχουν προβλημα 3-4 ατομα σκεψου ποσοι αλλοι εχουν το ιδιο προβλημα ευρωπαικα . Εγω πηρα το κινητο απο πλαισιο και ειχε σταμπα Αγγλιας , μιλαμε τελη Ιουνιου ολα αυτα 2-3 μηνες το ειχα το κινητο με μικρη χρηση . Επειδη μιλησα με ατομο σε service center μου ειπε οτι δεν εχουν αποθεματα πλεον στις οθονες και επειδη ειναι χρονοβορα διαδικασια η παραλαβη και η αντικασταση προτιμουν να κανουν αντικατασταση. Μιλα με Samsung , δεν ξερω κατα ποσο η Samsung Hellas εχει την ιδια πολιτικη σε περιπτωση service πανω απο 28 μερες . Αυτο που καταλαβα οτι μια μερια το galaxy note 7 απο την αλλη το display στο samsung edge 7 το 2016 δεν ειναι η χρονια της Samsung. Εμενα στις 3 μερες πανω που μου εβγαλε τις πρασινες ροζ γραμμες το εστειλα γιατι μετα απο λιγο το display πεθαινει και το κινητο δεν ανοιγει καν και ειπα να σωσω τη κατασταση μπας και το φτιαξουν γρηγοροτερα. Ακομα περιμενω.
  4. Εγώ πήρα σήμερα τηλέφωνο και μου ειπανε οτι το κινητο θα σταλθει στα κεντρικα της Samsung και να περιμενω τηλεφωνο για να μου στείλουν καινούργια συσκευή γιατί πέρασε καιρός και η πολιτικη της εταιρειας ειναι στις 28 μερες να γινεται το service ειδάλλως πανε σε εναλλακτικες από την Samsung . Κατα ποσο ειναι αληθεια δεν ξερω γιατι με εχουν φλομώσει στα ψέμματα στο εν λογω κεντρο. Μια το ανταλλακτικο θα ερχοταν την ιδια μερα,μια να περιμενω 4-5 εργασιμες και τωρα αυτο. Και ρωταω καινουργια συσκευη? Και αν βγαλει μετα το διμηνο το ιδιο προβλημα? Παλι θα τρεχω σαν χαζη? Δεν μας τα λεει καλα η Samsung ...
  5. Το service είναι απλά απαράδεκτό. Τους πήρα τηλεφωνο την Δευτερα και ειχαν παρει το ανταλλακτικο (οθονη) και μου ειπανε θα εχουν το κινητο ετοιμο. Σημερα αφου με βγαζουν τρελη οτι δεν παιζει να μου ειπανε κατι τετοιο , δεν εχουν παρει κανενα ανταλλακτικο και το περιμενουν 4-5 εργασιμες και αν. Δεν βλεπω να παιρνω το κινητο μου πισω αυτο το μηνα.
  6. Sony Xperia Z2 ητανε ακριβως το προηγουμενο κινητο που ειχα και δεν μου εβγαλε κανενα προβλημα περα απο το card reader μετα απο 1 χρονο. Δεν ξερω αν το σερβις ειναι καλό ( οταν παρω το κινητο πισω θα σου πω) αλλα και το s6 edge ειχε το ιδιο προβλημα με τις γραμμες και τα stains στο display και συνεχιζει το προβλημα αλλα οταν πασαρεις ακριβα κινητα και τα μισα κανουν μπαμ απο το πουθενα και τα αλλα μισα ειναι με defective display στο 3μηνο αν δεν εχεις τουλαχιστον service απλα πατωνεις.
  7. Να σου πω την αληθεια δεν με ενδιαφερει αν θα ειναι αδιαβροχο μετα,δεν το εκανα και μπανιο το κινητο ,αντε να επεφτε λιγο νερο οταν ημουν εξω και εβρεχε. Εμενα με ενδιαφερει να δουλευει κανονικα η οθονη του και να μου το επιστρεψουν χωρις μιση γρατζουνια γιατι ετσι το παρεδωσα. Μιλησα με το service και το display - νεα οθονη τα παρελαβαν Δευτερα και μου ειπανε σε 5 εργασιμες θα το εχω το κινητο. Να δουμε τωρα θα τους ξαναπαρω τελη βδομαδας να δω τι γινεται. Παντως απογοητευση , 700 Ευρω κινητο μεσα σε 3 μηνες τετοια βλαβη. Μελλοντικα μαλλον θα μεινω μακρια απο samsung ,κριμα γιατι ητανε τοπ αυτη τη χρονια . Δεν τα τεσταρουν τα κινητα pre-release/production να δουνε τα προβληματα τους? Και η apple εχει θεματα και η Sony ( 1 χρονο μετα μου αχρηστευτηκε ο sim reader) αλλα οχι στο τριμηνο πανω.
  8. Αγορασα το κινητο τελη Ιουνιου και την προηγουμενη βδομαδα μου εβγαλε απο το πουθενα ροζ και πρασινες γραμμες στην οθονη, μετα απο 2 μερες το display αλλαξε χρωμα, τι αλλαξα φωτεινοτητα, τι αλλαξα το setting στο display χαλια μαυρα. Πηρα τηλεφωνο την samsung και εστειλα το κινητο για service. Αλλαγη οθονης που θα παρει καιρο γιατι δεν εχουν stock και μιλαμε για Αγγλια service και οχι Ελλαδα. Η τηλεφωνικη υποστηριξη απλα αργη και πρεπει να τους ξαναπαρω τηλεφωνο στο service repair για να δω ποτε θα το παρω πισω το κινητο.. μεγαλη απογοητευση παντως. Το κινητο εχει ενα απο τα καλυτερα display της αγορας και οπου και αν εψαξα εχουν προβληματα .
  9. transed_

    Sony Xperia Z2

    Μετά την τελευταία ενημέρωση έχω παρατηρήσει ότι πλέον η ποιότητα στις φωτογραφίες έχει πέσει είναι η ιδέα μου?
  10. ένα φόβο με το service τους το έχω , είχε στείλει συνάδελφος το ολοκαίνουργιο laptop του με πρόβλημα θερμοκρασίας στους 2 πρώτους μήνες και του το γύρισαν με φθορές στο καντράν .
  11. Αγόρασα 200 ευρώ tablet του Πλαίσιο. Ούτε μήνας δεν έκλεισε και τα έφτυσε. Σε αναμονή το άφησα με μισογεμάτη μπαταρία , δεν ξανάνοιξε ποτέ και ούτε φορτίζει. Το πήγα σε service και το 'έστειλαν στα κεντρικά . Τα κλαίω τα λεφτά που έδωσα για αυτόν τον 4 πύρηνο επεξεργαστή..... και 3 άτομα πιο πριν απο μένα? Με tab του Πλαισιο για service περίμεναν.....
  12. Εβαλα το update το καινουργιο και ειδα οτι εφτιαξαν το φωτακι LED που ειχε προβλημα περα απο αυτο δεν βλεπω κατι αλλο. Ηθελα να ρωτησω μπορουμε να βρουμε καπου ρυθμιση στην φωτογραφικη να αποθηκευει τις φωτογραφιες στην SD καρτα ? Και στο twitter app μηπως το χρησιμοποιει κανεις απο εσας? Παλια μου εβγαζε φωτακι ή ειχε δονηση τωρα τιποτα ελεγα μηπως εφταιγε το ICS .
×
×
  • Create New...