Jump to content

sakis1984

Members
  • Δημοσιεύσεις

    41
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by sakis1984

  1. Εχω το GT-I9505 και σε ασχετες στιγμες μου ανοιγει τα δεδομενα απο μονο του.Υπαρχει καμια λυση???
  2. Εχω το GT-I9505 και σε ασχετες στιγμες μου ανοιγει τα δεδομενα απο μονο του.Υπαρχει καμια λυση???
  3. Εχω βαλει απο τουσ οδηγους του forum την 2.2.1 αλλα τωρα θελω να δοκιμασω να περασω την 2.3.5 απο τον οδηγο που υπαρχει εδω.τι δεν χρειαζεται να κανω επειδη εχω βαλει την 2.2.1?μπορω απλα να την κατεβασω και να την ακνω εγατασταση?
  4. Ενας φιλος μου εχει το χ8 και προπαθουμε να περασουμε σε αυτο καινουργια ρομ.πειτε μοθ αν ξερει καποιος πια ειναι η καλυτερη.
  5. παντως μετα απο 3 μερες λειτουργιας με την froyo 2.2.1 ειμαι ευχαριστημενος.Ειναι πολυ σταθερη και το mini πολυ πιο γρηγορο:)
  6. εχω την froyo 2.2.1 και θελω να περασω τραγουδι απο την sdcard για να το βαλω για ηχο κλησης.πως γινετε?
  7. θα δοκιμασω να το ξανακανω αυριο το πρωι
  8. τελικα εγω ειχα κανει βλακεια.στο βημα που λεει Μόλις εμφανιστεί το παραμορφωμένο splashscreen (πλέον δεν υπάρχει το γνωστό Sony Ericsson logo) πιέζετε επανειλημμένα το πλήκτρο “back” για να μπείτε στο ClockworkMod Recovery. δεν ειχα κανει τιποτα ουτε το Χrecovery εχω αλλα με λιγο ψαξιμο σημερα βρηκα πως μπαινει.ευχαριστω παντωσ για την βοηθεια :)
  9. το mini exw.δοκιμασα πριν λιγο να βαλω την ρομ που μου εστειλες αλλα κολλησε το τηλ. μερικα πραγματακια δεν καταλαβαινω αν μπορεισ να με βοηθησεις.στα κανω copy paste 1.ΣΗΜ:Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγκατάσταση είναι η ύπαρξη ClockWorkMod recovery. Αν δεν το έχετε, το κατεβάζετε από το λινκ εδώ και το εγκαθιστάτε μέσω xrecovery. 2.Τοποθετήστε το MiniCM7-xxx.zip στην κάρτα μνήμης (όχι σε κάποιον υποφάκελο) και μετονομάστε το σε update.zip. Επιλεκτικά κατεβάστε το συνιστώμενο πακέτο google apps από εδώ ή κάποιο από τα υπόλοιπα διαθέσιμα νεότερα πακέτα απο εδώ και βάλτε το κι αυτό στην κάρτα μνήμης. 3.Μόλις το flashtool τελειώσει την διαδικασία (παίρνει λίγα δευτερόλεπτα), αποσυνδέετε το usb και ενεργοποιείτε την συσκευή. Μόλις εμφανιστεί το παραμορφωμένο splashscreen (πλέον δεν υπάρχει το γνωστό Sony Ericsson logo) πιέζετε επανειλημμένα το πλήκτρο “back” για να μπείτε στο ClockworkMod Recovery. Επιλέγετε wipe data/Factory reset (ΠΡΟΣΟΧΗ όλα τα δεδομένα θα διαγραφούν) Apply update from sdcard.
  10. παιδια εχει κολλισει στο boot το κινητο και δεν κανει τιποτα.τι να κανω?? ενταξει το εφτιαξα εκανα επιδιορθωση. θελω ρε ****το να περασω την καινουργια ρομ ξανα αλλα φοβαμαι μην κανω και αλλη βλακεια
  11. Λοιπον επιτελους εκανα root:D.τωρα θελω να περασω μια καινουργια ρομ.ποια ειναι η πιο σταθερη απο αυτες που εχετε ανεβασει εδω?
  12. ευχαριστω φιλαρακι ελπιζω να τα καταφερω
  13. φιλε μου δοκιμασα ολα τα superoneclick δεν γινεται με τιποτα root.τι μπορεις να προτινεις? α και κατι ακομα τι ειναι το psneuter????
  14. παιδια help δεν μπορει με τιποτα να κανω root. ουτε με το superoneclick ουτε με το Z4root..αν μπορει καποιος να βοηθησει.
×
×
  • Create New...