το mini exw.δοκιμασα πριν λιγο να βαλω την ρομ που μου εστειλες αλλα κολλησε το τηλ. μερικα πραγματακια δεν καταλαβαινω αν μπορεισ να με βοηθησεις.στα κανω copy paste
1.ΣΗΜ:Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγκατάσταση είναι η ύπαρξη ClockWorkMod recovery. Αν δεν το έχετε, το κατεβάζετε από το λινκ εδώ και το εγκαθιστάτε μέσω xrecovery.
2.Τοποθετήστε το MiniCM7-xxx.zip στην κάρτα μνήμης (όχι σε κάποιον υποφάκελο) και μετονομάστε το σε update.zip. Επιλεκτικά κατεβάστε το συνιστώμενο πακέτο google apps από εδώ ή κάποιο από τα υπόλοιπα διαθέσιμα νεότερα πακέτα απο εδώ και βάλτε το κι αυτό στην κάρτα μνήμης.
3.Μόλις το flashtool τελειώσει την διαδικασία (παίρνει λίγα δευτερόλεπτα), αποσυνδέετε το usb και ενεργοποιείτε την συσκευή.
Μόλις εμφανιστεί το παραμορφωμένο splashscreen (πλέον δεν υπάρχει το γνωστό Sony Ericsson logo) πιέζετε επανειλημμένα το πλήκτρο “back” για να μπείτε στο ClockworkMod Recovery.
Επιλέγετε wipe data/Factory reset (ΠΡΟΣΟΧΗ όλα τα δεδομένα θα διαγραφούν)
Apply update from sdcard.