Καλημέρα εχω βλαβη στο σταθερό του σπιτιού απο τις 6/10/2020 και δεν εχω ουτε τηλεφωνο ουτε ίντερνετ.Η μόνη ενημέρωση που είχα ηταν οτι θα φτιαχτεί μεχρο τις 12 του μηνός. Ολες αυτες τις μέρες προσπαθω να επικοινωνησω με τις βλάβες της cosmote περιμενω μισή ώρα στην αναμονη μεχρι που κόβεται η γραμμή και αυτο γινεται 3 με 4 φορες την ημέρα. Κοιταξα τους ορους του συμβολαίου και λεει οτι πρέπει να φτιαχνουν μια βλάβη μεσα σε 6 ημερολογιακές ημέρες. Αυτο σημαίνει δηλαδη οτι μπορω να καταγγείλω την σύμβαση την έβδομη ημέρα χωρις να εχω κάποια επιβάρυνση;