Jump to content

humanoid

Members
  • Δημοσιεύσεις

    713
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

Everything posted by humanoid

  1. humanoid

    Nova 4G

    Όπως σωστά προαναφέρθηκε, προτιμώ να γίνει σωστά, παρά για λόγους εντυπωσιασμού που καλύπτουν μόνο την προβολή και το Θεαθήναι. Το 4G μπορεί να περιμένει.
  2. Κανείς δεν λέει κάτι τέτοιο. Είναι το ύφος των λεγομένων σου, που προσωπικά με έκανε να κρίνω έτσι. Μπορείς, όπως προαναφέρθηκε, να κάνεις φορητότητα και να τελειώνει η υπόθεση. Ωστόσο ήθελα πρώτα να ρωτήσω το εξής: δοκίμασες να επικοινωνήσεις μαζί τους μέσω email ή έστω μέσω facebook; Όσες φορές χρειάστηκα βοήθεια (εντάξει λίγες, δεν λέω), δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα και εξυπηρετήθηκα άμεσα.
  3. Προσωπικά κυκλοφορώ κέντρο και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Το σήμα είναι φουλ και στο data πάει σφαίρα. Δοκίμασες να επικοινωνήσεις με Wind και να αναφέρεις το πρόβλημα; Μην το λες πάντως, ορισμένες φορές μπορεί να είναι και θέμα συσκευής.
  4. Το Wind W καλύπτει ακόμη και επαγγελματική χρήση. Τα 44 ευρώ και κάτι δεν είναι πολλά, αν σκεφτείς ότι πριν κάποια χρόνια (όχι πολλά) για αυτές τις υπηρεσίες πληρώναμε σχεδόν τα διπλάσια. Θεωρώ πως είναι όντως συμφέρουσα περίπτωση και ιδίως συγκριτικά με τους άλλους παρόχους, εφόσον στα ίδια χρήματα, προσφέρει κάτι παραπάνω.
  5. Για αυτό το λόγο θα περιμένω την "ελληνική" συσκευή. Να έχει δοκιμαστεί πρώτα για χρήση στη χώρα μας και να έχει περάσει όλες τις "παιδικές ασθένειες" του λογισμικού. Στο κάτω, κάτω ούτε ένας μήνας δεν έχει απομείνει μέχρι την κυκλοφορία του.
  6. humanoid

    Honor 2

    Το Honor 2 έχει δείκτη SAR 0,32. Δηλαδή είναι εξαιρετικά χαμηλός ;)
  7. Μήπως παίζει ρόλο και το κινητό που χρησιμοποιεί ο καθένας μας; Προσωπικά δεν έχω θέμα.
  8. Ακριβώς. Mode γνωστό και ως "διάττοντας αστέρας". Χτυπάει και φεύγει :p
  9. Επιβεβαιώνω και εγώ. Όλο το καλοκαίρι την έβγαλα σε περιοχές γύρω από τη χώρα των Σφακίων και η διαφορά σε σχέση με δυο χρόνια πριν, ήταν αισθητή.
  10. Και μιλάμε για καρτοκινητό... Συμφωνώ με τον thespecialist. Η Wind απλά δεν έχει υπερκέρδη για αυτό και προσφέρει τις χαμηλότερες τιμές από όλους ;)
  11. Δύσκολο να φύγει η Vodafone, απλά το μόνο που θα καταφέρει η Cyta είναι να ενδυναμώσει τη θέση της Wind. Το λέω αυτό γιατί οι Κύπριοι (ας μη ξεχνάμε την ιδιότητα τους ως MVNO), δε θα μπορέσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες της τελευταίας, ωστόσο θα καταφέρουν να κερδίσουν μερίδιο από τους άλλους δυο, οι οποίοι ακολουθούν υψηλότερη τιμολογιακή πολιτική.
  12. Από προσωπική εμπειρία μπορώ να πω ότι είναι εξαιρετική συσκευή. Είναι πολύ καλά φτιαγμένη, έχει φοβερή οθόνη και από όσο γνωρίζω Ελλάδα θα έρθει το Σεπτέμβρη από Wind. Θα κάνω υπομονή μέχρι τότε γιατί προτιμώ να έχω την εγγύηση της ελληνικής αντιπροσωπείας ;)
  13. Η προσφορά αυτή δεν υπάρχει. Την προτείνω σε γνωστούς και φίλους, ενώ όσοι είναι και συνδρομητές κινητής πληρώνουν μόνο 10 ευρώ το μήνα. Άντε γεια δηλάδη :D
  14. Σωστός :) Οι κινήσεις με τα δωρεάν MB, ιδίως από μεριά της Voda, μου κάνουν λίγο "απελπισμένες". Τι να το κάνω το free internet αν το δίκτυο χωλαίνει;
  15. Σωστή η παρατήρηση. Αυτό που μετράει είναι η εμπειρία που αποκομίζεις σε καθημερινή χρήση και όχι αυτή που "μετράνε" τα όργανα. Στη λογική αυτή λοιπόν η Wind έχει κατά τη γνώμη μου το αρτιότερο 3G δίκτυο, ενώ η επικοινωνία γίνεται σχεδόν πάντα χωρίς προβλήματα και με μηδενικά drop calls.
  16. Ναι, με το νέο της πρόγραμμα. Ωστόσο, προσωπικά τουλάχιστον, πάλι Wind θα επέλεγα λόγω καλύτερης ποιότητας δικτύου και μικρότερου φόρτου - τα drop calls είναι σε ημερησία διάταξη με την Cote και για αυτό δεν νομίζω ότι ευθυνόταν μόνο το iPhone...
  17. :lol: Μα αφού τα Red είναι τα πιο συμφέροντα πακέτα δεν λένε;
  18. Σε διαβεβαιώ είναι καλύτερο - υπερέχει σε οθόνη, αυτονομία, ποιότητα κατασκευής και επιδόσεις (τουλάχιστον σε αίσθηση). Επίσης αν σου αρέσει το Emotion UI, θα δεις κάτι διαφορετικό σε Android από όλα όσα έχεις δει μέχρι τώρα. Είχα την τύχη να παίξω με τη συσκευή και να τα γνωρίζω όλα αυτά ;)
  19. humanoid

    Honor 2

    Δεν είναι μόνο αυτό. Αν λέμε αν, χρειαστείς το οτιδήποτε η εγγύηση σε καλύπτει ολοκληρωτικά ενώ θα εξυπηρετηθείς και πιο άμεσα, εφόσον θα υπάρχουν τα σχετικά ανταλλακτικά ;) Ά, και καλορίζικο!
  20. Πόσος καιρός είχε περάσει από την αγορά του; Το δικό μου πάντως που πήρα επίσης από Wind είναι άψογο. Συμβουλή: μπες στη σελίδα της Hua στο facebook και στείλε ένα μήνυμα. Γενικά είναι πολύ εξυπηρετικοί ;)
  21. Αυτό με τη Cyta μοιάζει λίγο με ανέκδοτο, και αυτό γιατί τα περιθώρια των MVNOs είναι συγκεκριμένα. Μη περιμένετε λοιπόν να είναι καλύτερο από Wind. Θα με θυμηθείτε όταν θα έρθει η ώρα...
  22. Από όσο γνωρίζω η Cyta θα παίρνει σήμα αποκλειστικά από τη Voda. Ούτε εμένα μου άρεσε η συμφωνία. Αλλά για να το κάνουν κάποιο λόγο θα έχουν. Για παράδειγμα σε ορισμένες περιοχές που δεν έχει κάλυψη η Wind θα έχει η Voda και το αντίστροφο, δηλαδή αλληλοκάλυψη. Ούτως ή άλλως στα μεγάλα αστικά κέντρα η Wind υπερέχει ξεκάθαρα.
  23. Το Lumia μπορείς να το πουλήσεις ή να το κρατήσεις και να δώσεις τη συσκευή που έχεις τώρα. Επίσης μην ξεχνάς κάτι: το Wind W είναι κλάσης ανώτερο από το Vodafone 45, εφόσον σου δίνει 1.500 λεπτά προς όλους και όχι μόνο προς Vodafone - που ούτως ή άλλως δε θα σε απασχολεί όταν αλλάξεις πακέτο ;)
  24. Έπεσες στην περίπτωση μάλλον. Προσωπικά δεν μου έχει συμβεί ποτέ και έχει τύχει αρκετές φορές να μιλήσω μαζί τους.
  25. Μην αγχώνεσαι. Οι άνθρωποι είναι λογικοί και αν είσαι σωστός στις εξηγήσεις σου δεν υπήρχε περίπτωση να μη σε καλύψουν. Ένα μπράβο στη Wind και από εμένα!
×
×
  • Create New...